Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: Ella

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: Ella

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Ella en ik ben getrouwd met Johan.
    Samen hebben we 2 kinderen een dochter van 11 en een zoon van 7.
    vorig jaar zijn we voor het eerst met de kinderen naar amerika gegaan.
    en dat was naar californie en nevada.
    Nu gaan we voor het eerst naar orlando.
    Onze reis begint op 3 juli en dan slapen we de eerste nacht in het hyatt hotel op orlando airport.
    Daarna slapen we 16 nachten in het ramada orlando celebration resort.
    Dit hotel en de auto hebben we geboekt bij AE.

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Ella

    Hallo Ella, en welkom op dit fraaie en informatieve forum.
    Kijk, dat is nou voorstellen zoals het zou moeten.

    Je begint de reis al goed, slapen in het mooie Hyatt airport. Is daar een speciale reden voor, of willen jullie gewoon bijkomen van de vlucht.

    Ik denk dat jullie op dit forum een schat aan informatie gaan vinden. Lees bijvoorbeeld de reisverslagen maar eens door, of schuim gewoon de index af naar allerlei onderwerpen, die je overigens ook kunt oproepen in de zoekfunctie, in de blauwe balk bovenaan de pagina. Gewoon vragen mag natuurlijk ook.

    Veel plezier met de voorbereiding van wat vast een verslavende vakantie zal worden ;-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Ella

    Hoi Ella,
    Ramada Orlando Celebration resort .... oei, da's nou niet bepaald het hotel waar ik twee weken zou willen verblijven. Ik heb er vorig jaar maart een paar nachten gezeten (toen heette het nog Orlando Sun Resort by Lexington), en voor die paar dagen vond ik het OK (ik was er alleen om te slapen), maar niet om er twee weken te blijven. Qua locatie en prijs is het fantastisch, maar voor de rest vond ik het een stinkend hotel met slechte service. Dit hotel was ooit een Hyatt en heeft een aantal jaren leeggestaan voordat het door Lexington is overgenomen medio 2007. De leegstand heeft ervoor gezorgd dat er een muffe lucht hangt, die men met veel chemische luchten probeert te maskeren. Het zwembad het dichst bij mijn kamer (er zijn vier zwembaden) was toen ook heel vies en veel te klein voor een dergelijk groot hotel.
    Ik had het hotel "gewonnen" via Priceline voor iets van 35 dollar + tax per nacht, omgerekend zo'n €25. Voor die prijs mag je dan ook niet klagen.

    Let op bij het inchecken dat je een kamer met 2 bedden krijgt. Er zijn namelijk veel (kleinere) kamers met één groot bed (en geen bad, alleen een douche). Vanwege mijn boeking via Priceline kreeg ik automatisch zo'n kleine kamer. O ja, het hotel ligt aan de snelweg I4, vraag vanwege het hgeluid zo mogelijk om een kamer die niet op de snelweg uitkijkt.

    Linkje naar een Google-luchtfoto: http://maps.google.nl/maps?f=q&sourc...09613&t=h&z=17

    En een link naar een paar foto's en mijn "belevenissen" in dit hotel in mijn reisverslag: http://www.chantalsweb.nl/verslag_20...htm#2008-03-04

    Maar misschien valt het ook wel enorm mee, nu het is overgenomen door Ramada. Al zien de kamers op de website er nog hetzelfde uit als vorig jaar.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Ella

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ella69 Bekijk Berichten
    Onze reis begint op 3 juli en dan slapen we de eerste nacht in het hyatt hotel op orlando airport.
    Daarna slapen we 16 nachten in het ramada orlando celebration resort.
    Wat en enorm contrast tussen de twee accomodaties. Ik weet niet wat een nachtje Hyatt kost, ROC kost in ieder geval beduidend minder. Ik schat dat je voor die 16 dagen zo'n 560 euro kwijt bent. Dat is goedkoop, maar je kent het spreekwoord toch ook? Misschien is het nog niet te laat om over een villa, townhouse of condo na te denken en de hotels allemaal maar te vergeten? Iets duurder....veel beter!



  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Ella

    NB: Op de website van AE staat dit hotel als 3 1/2 ster, maar dat is het zeker niet. Op Tripadvisor staat'ie zelfs op 4 sterren ....
    Ik heb het hotel vorig jaar via Priceline gekregen na een 2 1/2 ster bieding, en zelfs dat was het niet waard.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Ella

    Ja een nachtje hyatt vinden wij gewoon lekker.
    Als het goed is komen wij om half 4 aan in orlando, voordat je door de douane bent en je koffers hebt dan zal je wel weer een uur verder zijn.
    Maar dan kunnen we alvast eerst even lekker bijkomen van de reis.
    lekker eten en zwemmen. En de volgende dag lekker rustig aan de auto ophalen en op ons gemak naar het hotel rijden.
    Vorig jaar toen we in Las vegas aankwamen moesten we na een lange vlucht bijna 2 uur wachten voordat we de auto hadden.Gelukkig was het niet ver rijden naar het hotel omdat we op de strip een hotel hadden geboekt. Voor de rest hebben wij voor het ramada gekozen omdat het inderdaad ook erg goedkoop is en het toch alleen maar is om te slapen.
    Wij zijn van plan om alleen maar leuke dingen te doen, zoals zwemmen met de dolfijnen in discovery cove, en nog een aantal parken en noem maar op. Dat is ook allemaal niet goedkoop dus vandaar.

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Ella

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ella69 Bekijk Berichten
    Wij zijn van plan om alleen maar leuke dingen te doen, zoals zwemmen met de dolfijnen in discovery cove, en nog een aantal parken en noem maar op. Dat is ook allemaal niet goedkoop dus vandaar.
    Groot gelijk, maar vergeet niet dat de 'leuke' dingen veel minder leuk zijn als de accomodatie waar je verblijft tegenvalt. "Alleen maar slapen" duurt in jullie geval 16 nachten.....Stel dat het hotel vol is en je slaapt aan de snelweg zijde, ga dan in ieder geval even langs de Wallgreen's voor een pot oorpluggen. Luxe, comfort, rust,veiligheid, hygiene; wij ervaren het allemaal weer anders.

    Zelf hebben wij ook lang gebruik gemaakt van deze categorie hotels. Wanneer je de reviews vooraf las, liepen de rillingen vaak over je rug... We boekten er alleen één of twee nachten en besloten dan of we er langer wilden blijven. In een aantal gevallen zijn we verkast, meestal viel het erg mee. Laten we maar hopen dat dit in jullie geval ook zo is.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •