Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hotelervaring: Pink Shell Resort & Spa, Ft. Myers Beach

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Hotelervaring: Pink Shell Resort & Spa, Ft. Myers Beach

    Hoi Iedereen,

    Iemand ervaring met het Pink Shell resort?
    Verblijf hier 1 dag tijdens mijn rondreis. Heb al op de website gekeken en op tripadviser. Maar zou graag weten of de parking gratis is, wat het ontbijt kost,... Praktische zaken, die niet op de website te vinden zijn.

    Greetz

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Pink Shell Resort, Ft. Myers

    Website van het hotel: http://www.pinkshell.com/

    Ik zou die info eerst eens opvragen bij je reisorganisatie. Veel hotels hebben namelijk vaak verschillende prijzen en verschillende serviceniveau's. Afhankelijk van waar je boekt zitten bepaalde kosten er wel in, en sommige niet.

    Dus simpelweg even navragen of de resortfees/parkingfees in de betaalde prijs zitten, en of ontbijt ook al in de prijs is begrepen. Zo niet, dan kun je ze vragen om aan te geven wat je daarvoor ter plaatse nog moet afrekenen. Vraag dan om de prijs inclusief alle taxes!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-09 om 17:19.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Hotelervaring: Pink Shell Resort & Spa, Ft. Myers Beach

    Wij zijn hier geweest tijdens onze huwelijksreis en dit hotel staat (ondanks de kosten) hoog op de lijst als we weer eens terug zouden gaan naar Florida. Dit is echt een heel luxe hotel waarbij aan bijna alles wel is gedacht. Ontbijt, kamer, uitzicht, echt alles was heel goed bevallen. Vlak in de buurt ligt een klein centrum welke ook superleuk is opgezet.

    Foto's :






    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •