Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 63

Onderwerp: Route: Van Miami Airport naar .....

  1. Top | #51
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Route van Miami Airport naar South Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Bekijk Berichten
    We zullen het bij Alamo zelf ook nog wel eens vragen...
    Je verwacht wel erg veel van de medewerkers van Alamo, ik zou niet te veel op hun kennis rekenen en bovendien, hoe wil je hun instructies onthouden? In het beste geval krijg je een kaartje met een kruisje waar je je op dat moment bevindt en een advies hoe je naar de doorgaande routes rijdt.Verder mag je het echt zelf uitzoeken......

    Vrijwel alle forumleden in dit topic raden je aan om nu al een route uit te printen, Google brengt je tot voor de deur van je hotel. 'k Zou hun raad maar opvolgen.



  2. Top | #52
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Route van Miami Airport naar South Beach

    Toen er nog geen navigatiesystemen waren heb ik ooit dit gedaan:
    We kwamen 's nachts aan in San fransisco en moesten naar ons hotel in het centrum. We waren nog niet gewend aan het rijden in de huurauto en om dan de weg te zoeken is toch spannend na een vliegreis van 17 uur 9 met tussenstop).
    We hebben een taxi gevraagd om ons voor te gaan. Hij reed ons de kortste weg er naar toe en uiteindelijk was ik 10 dollar kwijt.
    Tegenwoordig is het toch een stuk makkelijker met de navigatie systemen.

  3. Top | #53
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Route van Miami Airport naar South Beach

    Wij hebben bij Alamo ook een navigatiesysteem gehuurd. Eigenlijk is het vrij makkelijk...
    Als je bij Alamo de poort uitrijdt linksaf, dan bij de kruising rechts, vervolgens bij de volgende kruising (volgens mij met verkeerslichten) linksaf, daarna alsmaar doorrijden totdat je links de "autosnelweg 836" op kunt richting Miami Beach.
    De rest wijst zich vanzelf..... Op een gegeven moment kom je namelijk weer op de "normale" weg uit, althans houdt de autosnelweg op en zit je op Miami Beach. Dan alsmaar rechtdoor rijden en de een-na-laatste straat linksaf heb je Collins Avenue (zou je je vergissen en helemaal doorrijden tot t einde kom je op Ocean Drive uit).

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    16

    Standaard Van Miami Airport naar hotel op Ocean Drive

    Hallo allemaal!

    Mijn vriend en ik vertrekken as zondag voor 2 weken naar Florida!

    We beginnen onze reis in Miami zonder huurauto, die pikken we later op.
    Uiteraard dienen we wel in ons hotel te komen..
    Wat raden jullie aan qua vervoer van vliegveld naar hotel op ocean drive?
    Taxi of openbaar vervoer?

    Alvast bedankt!

    Groetjes, Kim

  5. Top | #55
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Van Miami Airport naar hotel op Ocean Drive

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kim1985 Bekijk Berichten
    Uiteraard dienen we wel in ons hotel te komen..
    Wat raden jullie aan qua vervoer van vliegveld naar hotel op ocean drive?
    Taxi of openbaar vervoer?
    Heeft het hotel geen shuttle? Dan maar een taxi! Kijk hier voor een indicatie van de prijzen. Waarom pik je de auto later op, heb je een speciale reden om Miami zonder auto te doen?

    Toegevoegd: oeps, info over openbaar vervoer vind je hier. Snel vergeten, denk ik?
    Laatst gewijzigd door Teleton; 19-10-09 om 10:43.



  6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    16

    Standaard Re: Van Miami Airport naar hotel op Ocean Drive

    Dank je!
    Ik heb het hotel even een mail gestuurd met deze vraag!

    Anders wordt het idd een taxi, kosten vallen nog mee dan..
    OV is me te ingewikkeld...

    Nou we hadden van een vriendin begrepen dat je zonder huurauto Miami ook goed kunt bekijken en aangezien we dan weer iets in prijs winnen qua huurauto was de keuze snel gemaakt.
    Geen goede keuze?

    Groetjes, Kim

  7. Top | #57
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Van Miami Airport naar hotel op Ocean Drive

    Ik zou Miami zeker wel met een huurauto bekijken. Denk dat je jezelf tekort doet als je het te voet wilt bekijken. En zeker als je al spreekt over Miami ipv Miami Beach. Miami Beach zou misschien wel te doen zijn, al zet ik daar ook mijn vraagtekens bij... Het is toch een vrij groot gebied en met de auto is het toch makkelijk om "even een paar straten verder te rijden en te kijken wat je daar allemaal kunt zien" ipv met het openbaar vervoer c.q. de benenwagen...
    En het is ook veel makkelijker, bij de airport een shuttlebus naar bijv Alamo pakken, daar auto uitzoeken en dan naar jullie hotel rijden zodat je de dag erna gelijk in de auto kunt stappen en Miami kunt gaan verkennen.....
    Anders zul je de auto weer op een later tijdstip moeten gaan halen terwijl als je uit het vliegtuig stapt al bijna bij de autoverhuurbedrijven voor de deur staat.....

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker Julo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    49

    Standaard Re: Van Miami Airport naar hotel op Ocean Drive

    Ligt eraan hoeveel geld je bespaart. Want ik had het huur auto in miami south beach maar die stond telkens in de garage. En af en toe haalde ik de auto eruit voor een tripje. Dus als je 2 dagen maar miami blijft lijkt het me niet rendable maar voor langer dan weer wel.

  9. Top | #59
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Van Miami Airport naar hotel op Ocean Drive

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kim1985 Bekijk Berichten
    Geen goede keuze?
    In principe is iedere keuze goed, ieder zijn meug! Het hangt een beetje af van hoe lang je in Miami blijft, wat je allemaal gaat doen en waar je de auto dan op gaat halen.

    Parkeren in Miami is niet goedkoop, ook bij de hotels moet je betalen. De afstanden zijn groot en het OV is traag. Aan de andere kant, als je een auto voor een volle week huurt, ben je soms voordeliger uit dan wanneer het om vier dagen gaat. Hoe dan ook, te voet, met het OV of toch misschien nog een auto, veel plezier in Miami!



  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    16

    Standaard Re: Van Miami Airport naar hotel op Ocean Drive

    Dank je voor jullie tips!
    We hebben alles al vastgelegd, dus is geen weg terug!
    We blijven maar 1 volle dag en 2 halve dagen in Miami. We denken een tour te boeken om alle highlights te zien... dus komt helemaal goed!

    En wat betreft de kosten..daar hebben we goed naar gekeken, maar toch bedankt voor het meedenken.
    We kunnen de auto gewoon op miami beach ophalen!

    Groetjes, Kim



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •