Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 63

Onderwerp: Route: Van Miami Airport naar .....

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Miami
    Berichten
    26

    Standaard Re: Van Luchthaven naar Miami Beach

    Flushing is volgens mij bij Laguardia Airport in NY. Van het vliegveld in Miami naar Miami beach kun je het beste een taxi nemen.

  2. Top | #32
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Van Luchthaven naar Miami Beach


  3. Top | #33
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    12

    Standaard Van vliegveld naar hotel (South Beach)

    Hallo allemaal!

    Nog een klein weekje en dan is het zover... Florida!!!
    We komen op 9 juli aan het begin van de middag aan op Miami Airport, slapen dan 1 nachtje op South Beach om daarna door te reizen naar de Keys. Omdat valet parking bij het hotel in SB erg duur bleek, heeft deze Hollander besloten de autohuur pas op 10 juli in te laten gaan.
    Beetje blond, want ik heb er niet bij stil gestaan dat we nu geen vervoer van de luchthaven naar hotel hebben. Tenminste, het hotel heeft een shuttlebus maar die gaat pas om 15 uur. Aangezien we met een binnenlandse vlucht vliegen en niet meer langs Immigration hoeven, zou ik het zonde van m'n tijd vinden om 2 uur op die bus te gaan staan wachten.

    Daarom deze vraag: Heeft een van jullie ervaring met openbaar vervoer van Miami Airport naar South Beach (Collins Ave., aan de zuidkant). Wat zijn de kosten, en is het een beetje handig (zonder al te veel overstappen) te doen? En wat zijn de ervaringen met de taxi?

    Vast bedankt en groetjes,

    Cetje

  4. Top | #34
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Van vliegveld naar hotel (South Beach)

    Taxikosten bij de verschillende taxibedrijven kun je vinden door te googelen op :miami taxi

    (Tekst is van Michael66 van een ander topic).

    Of voor meer info : http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6755
    grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Dr. Phlox; 04-07-08 om 11:04.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #35
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Van vliegveld naar hotel (South Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cetje Bekijk Berichten
    Beetje blond, want ik heb er niet bij stil gestaan dat we nu geen vervoer van de luchthaven naar hotel hebben.
    Misschien een rare vraag, maar waar haal je je auto dan de tiende op? Airport misschien? Enig idee hoeveel tijd en energie je dit allemaal kost om, pakweg, 25 dollar parkeerkosten te besparen? ops:ops:

    Het is het overwegen waard om te proberen of je de autohuur misschien toch maar niet beter de negende in kunt laten gaan om de tiende juli lekker ontspannen aan de welverdiende vakantie te beginnen\\/. Have fun!



  6. Top | #36
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Van vliegveld naar hotel (South Beach)

    Ja, ik bedacht me dus te laat dat die 25 dollar ook binnen no time in een taxi gaan zitten, maar goed... De auto kunnen we gelukkig op Collins Ave. afhalen, dat scheelt
    Denk dat het nu gewoon een kwestie taxi wordt, en volgende x wat langer nadenken, haha!

    En bedankt voor de links dr. Phlox!
    Laatst gewijzigd door cetje; 04-07-08 om 20:11. Reden: Dr. Phlox bedanken :)

  7. Top | #37
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Van vliegveld naar hotel (South Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    ... Weet je wel hoe lang Collins ave, is????
    ik wil je vakantiegevoel absoluut niet verpesten, maar Hannie heeft wel gelijk. Reken dus maar op een tweede taxirit.

    Om de informatie compleet te maken: Op de kleinere verhuurlocaties staan soms maar een beperkt aantal auto's. Ben je op de vliegveldlocatie niet tevreden over de aangeboden auto, dan is daar een oplossing voor te vinden. Op een kleine locatie is dat moeilijker. Er is vaak maar één medewerker dus de afhandeling verloopt soms niet zo vlot, maar de wachtijden zijn ook weer minder lang.......
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-07-08 om 12:55.



  8. Top | #38
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Van vliegveld naar hotel (South Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ik wil je vakantiegevoel absoluut niet verpesten, maar Hannie heeft wel gelijk. Reken dus maar op een tweede taxirit.
    Je kunt natuurlijk ook gewoon de bus nemen. De S bus naar Aventura rijdt zo'n beetje heel Collins Avenue af. Een full fare kaartje kost maar $1,50.

  9. Top | #39

    Standaard Re: Van vliegveld naar hotel (South Beach)

    Tolgeld van Miami Airport naar South Beach of andere Miami bestemmingen zijn als ik het me goed herinner van vorig jaar $ 1,-. Vlak na het vliegveld is een Tollplaza. Daarna niet meer. Tol wordt er in Miami alleen gevraagd op een heel enkele weg aan de westkant van de 95 (waar dus ook het vliegveld ligt).

  10. Top | #40
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Van vliegveld naar hotel (South Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HenkR Bekijk Berichten
    Wellicht een mailtje naar het verhuurbedrijf dat je de auto eerder wilt. In America is alles te regelen.
    Als ze hem eerder willen is geen probleem, ze zullen ook de afhaal locatie moeten veranderen van Collins naar airport anders heeft het nog geen zin.

    Er is 1 Tol hokje als je de snelle weg naar South beach neemt.

    Kost waarschijnlijk $1.00, ik ben er niet 100% zeker van, ik gebruik een Sunpass en let dus niet zo nauw op de prijs.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •