Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 63

Onderwerp: Route: Van Miami Airport naar .....

  1. Top | #11

    Standaard

    Je hebt echt een auto nodig want als je alles met taxi moet doen?In steden zoals New York en Las Vegas is het heel goed te doen zonder auto maar dat zijn uitzonderingen. Meestal kan je je auto gewoon kwijt bij je hotel ,kan wel 10 dollar per nacht zijn en bij het honbalstadion is ook plek zat..En je zit in Marseilles dat is in het centrum van miami Beach en kan je bv.te voet naar Ocean Drive en naar die winkelstraat is maar een paar 100 meter.

    Een oplossing voor het probleem van de weg zoeken is dat je een reis pakt die al gemaakt is door een reisburo.Dan krijg je kaarten en routebeschrijving van het begin tot het eind.Een routplanner op papier zeg maar.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    21

    Standaard

    tja wij zaten in miami zonder auto en jawel, dan kost het wel wat aan taxi tarieven, wij verbleven dan ook nog eens in north beach dus niet goedkoop die taxi, en die heb je wel nodig om ergens te komen.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    23

    Standaard

    idd gewoon een auto huren, wij zaten er vorige maand, ook in marseilles hotel, en die auto heb je gewoon nodig wil je wat zien/doen. Plus niet gebruik maken van de private parking van het hotel (a 18 dollar per nacht), maar even 2 blokjes lopen en de auto op de parkeerplaats neerzetten a 8 dollar per 24 uur. Scheelt weer!

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    4

    Standaard Vervoer van hotel - luchthaven en andersom

    Beste Floridagangers,

    Dit jaar ga ik voor 't eerst met mijn gezin naar Amerika. Om vanaf daar gelijk een aangename start te maken heb ik een paar vragen over het vervoer van de luchthaven naar het hotel en andersom. Het is de bedoeling dat wij de eerste dag zelf het vervoer regelen vanaf Miami airport naar het hotel in South beach. Omdat ik nog nooit in de V.S. ben geweest vraag ik mij af hoe ik dit het beste kan aanpakken. Wijst dit zich van zelf, zijn de taxichauffeurs betrouwbaar en wat zijn de kosten (ongeveer)? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en krijg graag tips van jullie.:-D

    groet, Mark

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vervoer van hotel - luchthaven en andersom

    Alleerst welkom op dit forum, en wat leuk dat je dit jaar voor het eerst op vakantie gaat naar de USA.

    Weet niet wat je precies gaat doen tijdens deze vakantie (alleen strand vakantie of wil je nog iest anders gaan ondernemen?) maar als je dan zelf geen auto hebt is het bijna onmogelijk te doen.
    De afstanden in de USA zijn stukken groter dan in Nederland en openbaar vervoer is er bijna niet te vinden.

    Dus indien je nog andere dingen gaat doen dan alleen maar in het hotel en op het strand liggen zou ik je zeker aanraden om eens te kijken of je niet beter een auto kunt huren.
    Lees eens wat verslagen hier voor wat ideen op te doen.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vervoer van hotel - luchthaven en andersom

    Er zijn (uiteraard) diverse mogelijkheden.
    Er zijn meer dan genoeg taxi's op de luchthaven, en je hoeft niet bang te zijn dat je wordt opgelicht, de prijzen staan vooraf aangegeven.
    Verder bestaan er diverse shuttlebusjes, zoals Supershuttle, die als je met een of twee personen bent wat voordeliger zijn.
    Verder is er openbaar vervoer, maar dat kan ik je niet aanraden, omdat dat meer op het personeel is afgestemd.
    Persoonlijk zou ik voor die eerste keer lekker voor een taxi kiezen.
    Eric

  7. Top | #17
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    4

    Standaard Re: Vervoer van hotel - luchthaven en andersom

    Wij gaan een rondreisje maken (verzorgd) Omdat het een internationale groep betreft moeten de deelnemers de eerste (en laatste) dag op eigen gelegenheid naar het hotel. Van daaruit wordt er per bus een rondje Florida (everglades, Key West Orlando e.d.) gemaakt.

  8. Top | #18
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Vervoer van hotel - luchthaven en andersom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Even googelen leverde deze pagina op.
    Eric
    Ja Eric dat is een goede site!
    Toen wij vorig jaar er aankwamen hebben wij ook een taxi genomen en de taxi's zijn onder verdeeld in de zone's waar ze naar toe rijden, ik geloof zelf dat je dat op de taxi kunt zien?? maar helemaal weten doe ik het niet meer.
    Wij hadden achteraf ook een gratis shuttle busje kunnen nemen maar ja dat wisten we niet, maar de terugweg naar het vliegveld hebben we dat uiteraard wel gedaan!
    We moesten voor 1zone 10$ betalen voor 2personen.
    Misschien heeft je hotel wel een shuttle service????
    En met meerdere kan je misschien een busje nemen en goedkoper uit zijn??

    Succes!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Vervoer van hotel - luchthaven en andersom

    Wat is denken jullie "wijsheid" ?? Als wij aankomen in Miami (volgens de tickets landen we om 20.44 uur) staat er een auto voor ons klaar. Weet niet hoe snel we de koffers en de uitgang hebben gevonden, maar dan moeten we voor onze eerste nacht naar Miami Beach, naar het Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort. Is dat goed te doen of zou er een busje rijden van het hotel en dat we dan bijv. de dag erop de huur-auto gaan halen ??
    O ja, we nemen van het reisbureau een navigatiesysteem mee.
    Graag jullie advies.
    Ien

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vervoer van hotel - luchthaven en andersom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ienelien Bekijk Berichten
    Wat is denken jullie "wijsheid"?? Als wij aankomen in Miami (volgens de tickets landen we om 20.44 uur) staat er een auto voor ons klaar. Weet niet hoe snel we de koffers en de uitgang hebben gevonden, maar dan moeten we voor onze eerste nacht naar Miami Beach, naar het Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort. Is dat goed te doen of zou er een busje rijden van het hotel en dat we dan bijv. de dag erop de huur-auto gaan halen??
    Wat "wijsheid" is, is voor ieder verschillend. Voor mij persoonlijk vind ikhet prettiger om de boel in eigen hand te houden en dus zelf de auto te pakken.

    Hoe snel je buiten het vliegveld kunt staan is van een aantal factoren afhankelijk:
    1. Vlieg je rechtstreeks naar Miami, of heb je een tussenstop in de VS? Rechtstreeks betekent dat Miami je POE is en dus moet je daar door de hele mallemolen van Immigration, Customs en Aggriculture. Als het druk is kan dat wel een uurtje of wat duren. Heb je al dat gedoe al bij een tussenstop elders in de VS gehad, dan kun je binnen 30-45 minuten met je koffers buiten staan. Met alleen maar handbagage is het nog veel sneller.
    2. Komen er toevallig veel vluchten tegelijk aan op het vliegveld? Dan kan het gebeuren dat het taxiën naar de "parkeerplaats" langer duurt, de afhandeling van de koffers langer duurt etc.
    3. Bij welke mij. heb je je auto gehuurd? Bij Alamo staan er vaak langere rijen dan bij bijv. Hertz en Avis. Dat kan nog wel eens een half uurtje schelen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •