Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: mandyramon

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: mandyramon

    Hallo, ik ben Petra ben 44 jaar en ga 23 april voor de tweede keer naar Orlando samen met mijn man en twee kinderen.:lol: Op dit moment hebben we alleen nog maar de tickets geboekt en zijn nog op zoek naar een leuk en betaalbaar hotel aan de International Drive. Dus als iemand nog suggesties heeft die zijn welkom

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: mandyramon

    Hoi Petra,
    Laat me raden: je kids heten Mandy en Ramon?

    Met z'n viertjes in een hotelkamer kan heel goed, maar voor hetzelfde geld of ietjes meer kun je ook een condo (appartement, townhouse (rijtjeshuis) of villa (vrijstaand huis met privezwembad) boeken. Dan heb je meerdere slaapkamers en voor ieder wat meer privacy en mogelijkheden om wat rust te nemen.

    Gunstige geprijsde en over het algemeen goed beoordeelde hotels aan Int. drive zijn m.n. Quality Inn Plaza en het BW Movieland. Maar via Priceline kun je soms ook erg goedkoop een beter hotel boeken, zo had ik in maart het Four Points by Sheraton (naast Wet 'n Wild) voor $38+tax per nacht.

    Kijk vooral ook eens bij de hotelervaringen hier op het forum.

    Veel plezier.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •