Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: bakker otegem

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: bakker otegem

    hallo allemaal ik ben dominique met mijn echte naam.
    ik ben inderdaad bakker in otegem, een klein dorpje in west vlaanderen belgie
    deze zomer gaan we voor de eerste keer naar florida met als uitvalbasis miami. het is de bedoeling om van daaruit de streek te verkennen
    nu ben ik nog volop alles aan het zoeken en te regelen zodanig dat we massa's van de streek kunnen bekijken en zien
    gr bakkerotegem

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: bakker otegem

    He, wat leuk, ik ben m.i. vorig jaar klant bij je geweest. Als ik het met me goed herinner aan de ingooistraat of zo, die naam deed me aan honkbal denken (één van mijn passies).

    Welkom trouwens.

    Wat bedoel je trouwens met "de streek verkennen"? Alleen Miami en omgeving, misschien de Keys erbij? Vergis je vooral niet in de afstanden, want als je ook richting Orlando en de westkust (Naples, Ft. Myers, St. Petersburg, Tampa) wilt zul je daar toch echt beter overnachtingen kunnen boeken.

    Lees vooral een aantal reisverslagen door en bekijk ook een aantal reisschema's, daar kun je al heel veel info uit halen.

    En vooral: Have fun!!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •