Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: WDW: Videocamera meenemen

  1. Top | #1

    Standaard WDW: Videocamera meenemen

    Hallo allen,

    Hierbij mijn eerste post. In september ga we voor de eerste keer naar Florida en daarbij uiteraard naar WDW in Orlando. Nu ben ik van plan om tijdens de vakantie mijn videocamera mee te nemen. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel handig is in WDW.

    Bij sommige pretparken in Europa mag je namelijk niet je spullen (tassen, etc.) meenemen tijdens een ritje in de achtbaan. Die leg je bij het instappen in het karretje gewoon aan de andere kant om deze gewoon weer mee te nemen als je weer van het ritje terug komt. Maar om nou een camera daar zo onbeheerd achter te laten... [-X Kortom, mijn vraag is... mogen camera's mee tijdens ritjes in rollercoasters e.d.? Wie heeft hier ervaring mee? Bedankt!

    Groeten, Martijn

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Videocamera meenemen naar Walt Disney World?

    Je kunt gerust je videocamera meenemen hoor, ik zou het zeker doen.
    Bij de ingang van ieder park vind je kluisjes, waar je als je dat zou willen je camera tijdelijk kan opbergen, en in sommige attracties kun je je camera en overige spulletjes in een afgesloten bakje doen, zodat ze niet nat kunnen worden.
    Als je trouwens een cameratas aan je riem hebt, is het zowieso geen probleem, dan mag je overal in.
    Eric

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Ik heb ook veel gefilmd in alle parken in Orlando. Ik heb nergens het idee gehad 'm kwijt te raken of te beschadigen. Alleen naar wet 'n wild heb ik 'm niet meegenomen.. hoewel je ook daar kluisjes hebt. Dus achteraf was het ook geen probleem geweest.
    Maak veel film is mijn advies, het is echt heel erg leuk om terug te zien!
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  4. Top | #4

    Standaard

    Da's mooi! Bedankt voor jullie uitleg!

    Groeten, Martijn

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met spullen meenemen in het park? Mag je overal eigen drinken en eten meenemen?
    Waren een keer naar Universal California en daar stonden ze bij de ingang tassen te kijken als je maar niks van dat alles meeneemt, om vervolgens daar duur eten/drinken te kopen.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    De controle bij de ingang van de Disney Parken is een securety check, je kunt rustig je eigen drinken en zo meenemen. Ik zou alleen niet te veel meenemen, het lijkt me wel een gesleep in die hitte, als je een complete lunch meesleept.
    Ik ontbijt altijd goed (bv. bij Denny's) vlak voor ik naar het park ga, en eet dan pas weer wat om een uur of 3, dan is het ook niet zo druk bij de restaurants.
    Eric

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Leg een flesje water in de vriezer en neem dat bevroren mee. En ik had (vanuit NL) een paar mueslirepen in mijn tas (zonder chocola :wink: ) is wel handig als je je lunch nog even wilt uitstellen 8)
    Wat ook lekker is, neem een paar zuurtjes mee! Heb je wat te sabbelen als je in de wachtrij staat..
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Elsloo (Limburg)
    Berichten
    21

    Standaard

    Fijn jongens deze tips , daar kan ik wat mee. Dat word dan een videocamera aanschaffen , fotocamera heb ik al ...
    Ontbijten bij Denny's , mmm klinkt goed , heb ik nog nooit gedaan, ik heb er wel 's avonds vaker gegeten en dat was erg goed. En als nagerecht nam ik altijd een ijs met oreo cookies .... mmmmm mjammie :P
    <--Oreo Sundae



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •