Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Reisorganisaties onder ons?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    Dat heb je nu toch ook al in alle topics door iedereen?

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    8

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    Ik denk dat een uitgekookte eigenaar of medewerker van een reisorganisatie juist gewoon lekker meepost. Die zijn niet achtelijk, en begrijpen (nu helemaal na het lezen van deze topic) dat weinig posten opvalt. :-\"

    Maar in de regel zal het niet te traceren zijn, alleen als je bijvoorbeeld zou overstappen naar een ´echte namen´ forum. Dat zie je steeds meer op internet verschijnen. Aangezien ik aanneem dat menig forumlid die daadwerkelijk heeft geboekt bij de genoemde organisaties de namen v/d medewerkers kent, kan je dit misschien dichttimmeren.

  3. Top | #13

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    LOL!!! :lol: Njit!

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    nou, móchten ze van usafunvacations meelezen hier: dr is een mailtje naar jullie onderweg!! :-$

    Ik heb nl op de site van ze vandaag ontdekt dat hetzelfde hotel/dezelfde kamer op twee plaatsen op de site staat, maar met verschillende prijzen!:shock: (en ja, natuurlijk heb ik de factuur voor het hoogste bedrag hier voor mn neus liggen, de offerte al getekend retour gestuurd en een aanbetaling gedaan..:evil... ben dus benieuwd wat ze ermee gaan doen....

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Hoe denk jij dat ik m'n trouwen en m'n huwelijksreis naar Japan betaal
    Met je creditcard ??


  6. Top | #16
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten
    Ik heb nl op de site van ze vandaag ontdekt dat hetzelfde hotel/dezelfde kamer op twee plaatsen op de site staat, maar met verschillende prijzen!:shock:
    Dat is op zich niet zo vreemd hoor, dat gebeurt wel vaker. Vooral bij websites van hotelketens worden allerlei tarieven aangeboden voor hetzelfde verblijf. Allemaal onder een andere noemer, Manager special, early booking etc.

    Wat altijd loont bij een keten is om bij het onderdeel van het hotel zelf even te kijken of er nog specials zijn.

    Overigens verwacht ik in jouw situatie wel dat ze je het lagere tarief zullen geven, ben benieuwd.

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floridajunkie Bekijk Berichten
    Maar in de regel zal het niet te traceren zijn, alleen als je bijvoorbeeld zou overstappen naar een ´echte namen´ forum. Dat zie je steeds meer op internet verschijnen. Aangezien ik aanneem dat menig forumlid die daadwerkelijk heeft geboekt bij de genoemde organisaties de namen v/d medewerkers kent, kan je dit misschien dichttimmeren.
    De objectiviteit van het Forum is iets wat we als Moderators zo goed mogelijk proberen te bewaren. Dit is niet iets wat gebruikers hoeven te doen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten
    nou, móchten ze van usafunvacations meelezen hier: dr is een mailtje naar jullie onderweg!! :-$

    Ik heb nl op de site van ze vandaag ontdekt dat hetzelfde hotel/dezelfde kamer op twee plaatsen op de site staat, maar met verschillende prijzen!:shock: (en ja, natuurlijk heb ik de factuur voor het hoogste bedrag hier voor mn neus liggen, de offerte al getekend retour gestuurd en een aanbetaling gedaan..:evil... ben dus benieuwd wat ze ermee gaan doen....
    Ik heb dat ook gezien, het Clarion hotel in Kissimee staat er 2x op, met verschillende prijzen. Maar je kunt toch gewoon even navragen wat het verschil is?
    Je klinkt namelijk wel heel boos hoor
    (nee, ik ben geen medewerker van USA funvacations, hihi)
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Maar je kunt toch gewoon even navragen wat het verschil is?
    Dat heb ik dus gedaan in het genoemde mailtje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Je klinkt namelijk wel heel boos hoor
    nee hoor, niet boos: alleen verbaasd...... 8-[

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    (nee, ik ben geen medewerker van USA funvacations, hihi)
    jammer, had je t me meteen uit kunnen leggen
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-01-09 om 10:20.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: reisorganisaties onder ons ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    Overigens verwacht ik in jouw situatie wel dat ze je het lagere tarief zullen geven, ben benieuwd.
    Niet dus! Ik werd net gebeld en het had helemaal niet zo op de site mogen staan....voor die prijs kúnnen we het helemaal niet aanbieden......als je nog wilt annuleren of wijzigen mag dát natuurlijk wel....excuses....... we gaan meteen bellen naar 'de organisatie' die de website publiceerd, want dit is geen foutje maar een fout!
    Oftewel: ik word bedankt voor mn oplettendheid, maar ze kunnen helaas niets voor me doen :razz:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •