Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 91 van de 115 EersteEerste ... 41818990919293101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 910 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #901
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hoop echt dat jullie snel een oplossing vinden en dat de vakantie voorpret vlug weer
    de boventoon voert bij jullie thuis
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #902
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    34

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dank je mushu. Kan nu op mijn werk de link niet openen, maar mijn man heeft zondag al een mail gestuurd. Aan het eind stond dat het 2-3 weken kan duren voor het beantwoord wordt. Die tijd durf ik niet te nemen. Aangezien wij over 6 weken willen gaan.
    Mijn man heeft hem vannacht opnieuw aangevraagd na een tip. In de eerste instantie werd hij goedgekeurd om een half uur daarna een 'change' te krijgen naar ' reis niet toegestaan'. Wordt er treurig van. Ben nu iemand aan het regelen om het visum maar aan te gan vragen. Hopelijk gaat dat wel goed...😥

  3. Top | #903
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    34

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Helaas ook op de WiFi pakt hij de link niet.

  4. Top | #904
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Het is de site van de U.S. Customs and Border Protection. De titel van de pagina is: I made a mistake on my ESTA application. Dit is alle tekst die relevant is voor jullie:

    3. You answered a question about your eligibility to travel to the U.S. under the visa waiver program incorrectly and were denied authorization as a result.

    If you misunderstood the question, or thought something in your background was a reason to be denied and found out later that it was not, we advise you to contact us so we can review your answer. You should send us an email (see instructions below) explaining why you selected "yes" to that question, and asking for clarification on next steps.

    Als je op die pagina de button E-mail us your question aan klikt, kom je op een pagina waarin je kan uitleggen wat er fout is gegaan. Er staat niet bij hoe lang het duurt voordat je een antwoord krijgt.

  5. Top | #905
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door myrquin Bekijk Berichten
    Ben nu iemand aan het regelen om het visum maar aan te gan vragen. Hopelijk gaat dat wel goed...
    Dit moet je zelf doen, op https://amsterdam.usconsulate.gov/mo...ant_visas.html staan de stappen in feite precies omschreven.

  6. Top | #906
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    34

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Helaas na een week nog geen antwoord op de mail naar Esta.
    Inmiddels het hele visum gebeuren in gang gezet.
    Ik ben blij dat wij de visum centrale hebben ingeschakeld. Wat een berg papierwerk is het en wat een kosten...
    Inmiddels zijn beetje alle papieren in huis en de afspraak op het consulaat is gemaakt voor over bijna 2 weken. En dan maar duimen dat ze niet nog meer nodig hebben en ons wegsturen😣
    De tijd begint dan wel erg te dringen.
    Tot die tijd alle voorbereidingen maar ff in de koelkast gezet. Kan het woord 'Amerika' nu ff niet horen zonder de kriebels te krijgen.
    Duim maar flink voor ons dat wij over 2 weken weer heerlijk over onze vakantie kunnen gaan dromen....😊
    En dat alles door 1 rottig vinkje😫

  7. Top | #907
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wat een vervelende situatie. En dat voor een vakantie, zou toch leuk moeten zijn. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Veel succes en laat je over twee weken weten hoe het afgelopen is?

  8. Top | #908
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    34

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hoe bizar!
    Vannacht een mail gekregen en omdat ik hem niet geheel snapte hebben wij opnieuw ingelogt. Nu stond er een ander nummer en is hij goedgekeurd!
    Nu zou ik nl heel blij en opgelucht moeten zijn, het visum afblazen, maar....ik vind het doodeng....stel dat het niet juist is en wij daar straks met 3 kids staan? Of dat we de visumaanvraag door laten gaan (advies visa centrale) en ze daar om meer info vragen. Overruled dat dan niet de esta?
    Kortom...ik kan nog steeds niet goed doorademen#keuzestress😉

  9. Top | #909
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Je hebt ingelogd op de ESTA site? En daar staat dat ie goedgekeurd is? Paspoortnummer en naam kloppen? Meer krijg je normaal ook niet dus dat prima toch! Visum niet meer nodig.

  10. Top | #910
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    De visa centrale zal wel commercieel denken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •