Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 89 van de 115 EersteEerste ... 3979878889909199 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #881
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik heb hem van de week ingevuld , en bij contactpersoon heb ik iemand ingevuld die ze moeten bellen als er met ons wat gebeurd.
    Bij contactpersoon en Amerika mag je het adres van de eerste overnachting neerzetten, en als je die niet weet UNKNOW.

  2. Top | #882
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    64

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Net esta ingevuld, er is wel wat veranderd ivm vorige keer zeg! Wij hebben bij contactpersoon amerika ons contactpersoon van het eerste huis ingevuld.

  3. Top | #883
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik heb bij een vernieuwde ESTA aanvraag voor mijn zoon per abuis mijn werkgevers info ingevuld i.p.v student. Ik kwam er pas achter toen ik met de aanvraag van mijn dochter bezig was. Stom natuurlijk. De ESTA is reeds goed gekeurd. Wie weet of dit problemen zal geven, of toch maar gewoon een nieuwe ESTA aanvragen?
    Alvast bedankt.

  4. Top | #884
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Is bij ons nog nooit naar de ESTA gevraagd, laat staan gekeken. Zou me d'r niet druk om maken hoor.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  5. Top | #885
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    zuid holland
    Berichten
    26

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik een vraag over de esta, vorig jaar zijn wij naar Amerika geweest en toen hebben een esta aangevraagd. Over 2 weken ga ik weer naar Amerika en mijn esta is dus nog geldig.
    Alleen ben ik inmiddels van werkgever gewijzigd. Moet ik nu een nieuwe esta aanvragen of gewoon laten staan.

  6. Top | #886
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Nee, kun je gewoon laten staan. Alleen bij een ander paspoort moet je een nieuwe aanvragen. Als je paspoort minder dan een half jaar geldig is als je de US binnen komt, kun je niet door de automaten. Dan moet je in de rij voor een officer.

  7. Top | #887
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    .............Als je paspoort minder dan een half jaar geldig is als je de US binnen komt, kun je niet door de automaten...............

    Ik heb mijn twijfels over deze uitspraak.
    Esta is een toestemming om naar de VS te reizen en heeft niets met de duur van je verblijf te maken.

  8. Top | #888
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk opgeschreven. Je komt gewoon de US in met een paspoort dat minder dan een half jaar geldig is, alleen niet via de APC. Je krijgt dan een rood kruis op je slip en dan moet je alsnog aansluiten in de rij voor de bemande controle. Die laat je dan (als de rest goed is) gewoon binnen.

  9. Top | #889
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    34

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    help... big issue
    Wij zijn bezig met aanvragen van esta's voor 5 personen.
    Mijn man heeft een 'vergunning in behandeling' binnen gekregen en die van mij is meteen goedgekeurd. Zou het kunnen komen omdat hij zelfstandige is en geen werkgegevens heeft ingevuld? Dat deze eerst bekeken wordt en later hopelijk goedgekeurd?
    En nog veel belangrijkere vraag: zoon, met een autisme aanverwante stoornis hebben wij eerlijk ingevuld; psychische stoornis: JA. De esta is nu afgekeurd. Kan ik nu nog iets doen, of wordt dit de hele reis afblazen???
    Wij zijn nu aan het opzoeken waar wij naartoe kunnen bellen voor info. Het esta gebeuren kan alleen naar Amerika gebeld worden op werkdagen, maar ik ben bang dat wij er telefonisch niet echt uitkomen. Wie herkent dit?

  10. Top | #890
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Die van je man zal wel in orde komen dat gebeurt vaker dat je er even op moet wachten.

    Het invullen van JA bij psychische stoornis vanwege autisme, daar durf ik geen antwoord op te geven of dat de juiste benadering is geweest, wellicht dat iemand anders hier antwoord op kan geven en anders wordt het toch even bellen of je het juist hebt ingevuld en wat nu te doen.

    Succes.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •