Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 83 van de 115 EersteEerste ... 3373818283848593 ... LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 830 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #821
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Precies Knaapje, ik wilde het net citeren.

  2. Top | #822
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    barendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Vorige jaar voor mijn zoon een nieuwe esta aangeschaft hierop staat dat deze nog maar 1 jaar geldig is vrienden van ons hebben dit ook zo klopt het dat de esta tegenwoordig nog maar 1 jaar geldig is?
    floridafan

  3. Top | #823
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    ESTA is 2 jaar geldig TENZIJ het paspoort eerder verloopt.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #824
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dank voor jullie toelichting

  5. Top | #825

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Samen met mijn vriendin reis ik in juni af naar Amerika.
    Ik wil dus voor 2 personen een esta aanvragen. Maar als ik alle gegevens heb ingevuld voor 1 persoon kom ik op het betaal scherm. Hier kan ik alleen een contactpersoon toevoegen.....
    En is dat dan 'een nieuwe aanvraag toevoegen' of een 'onbetaalde aanvraag toevoegen'.
    (heb hem in het nederlands gezet )

    Edit:
    Zie wel staan 'Ieder lid van uw reisgezelschap moet een afzonderlijke aanvraag invullen.'
    Betekent dat dan een geheel nieuwe aanvraag, dus eerst de eerste aanvraag betalen?

  6. Top | #826
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Helemaal goed. Maar de nieuwe aanvraag kan wel op dezelfde creditcard.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #827
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Informatie van de ESTA website zelf over groepsaanvragen:

    Hoe dien ik een groep met aanvragen in?Voordat u voor een aanvraag betaalt, krijgt u de optie "Nieuwe aanvraag toevoegen" of "Onbetaalde aanvraag toevoegen". Bij het aanvragen van ESTA-toestemmingen voor een groep reizigers is de volgende informatie vereist van de aanvrager die in dit geval de contactpersoon voor de groep is:

    Achternaam
    Voornaam
    Geboortedatum
    E-mailadres
    De naam van de organisatie die de betaling maakt kan ook ingevoerd worden, maar is niet verplicht.

    Als ik de betaling voor een groep aanvragen met meerdere aanvragen instuur, ontvang ik dan de ESTA-status voor alle aanvragen tegelijkertijd?
    Ja. Het betalingsbedrag zal verschijnen zodra alle aanvragen een van de volgende statussen hebben: Toestemming verleend of Reizen niet toegestaan. Indien een van de aanvragen in de groep de volgende status terugkrijgt Toestemming in behandeling, wordt het betalingsbedrag achtergehouden totdat alle aanvragen in de groep zijn goedgekeurd of afgewezen.

    Kan ik met één betaling voor twee of meer aanvragen betalen?
    Ja. Het systeem biedt de mogelijkheid voor één betaling voor een groep van twee of meer aanvragen die tegelijkertijd zijn ingediend. De personen in de groep zijn niet verplicht gezamenlijk te reizen.

    Hoeveel aanvragen kan ik voor één betaling indienen?
    U kunt maximaal 50 aanvragen voor een enkele betaling indienen. De personen in de groep zijn niet verplicht gezamenlijk te reizen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #828
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    ons contact adres in Florida is gewijzigd naar dat ik mijn esta had aangevraagd moet ik dit wijzigen?

  9. Top | #829

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Nee hoeft niet is maar optioneel dit adres. Gewoon laten staan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-05-15 om 19:48. Reden: q

  10. Top | #830
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    46

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Goedemiddag allemaal, ik ben de esta aanvraag voor mijn schoonouders aan het doen. Ze zijn beiden met pensioen. Heeft iemand al ervaring met het invullen van "nee" bij de vraag over de werkgever? Ik vind het een beetje raar om werkgeversinformatie in te vullen van een werkgever waar mijn schoonvader al 8 jaar niet meer werkt, maar als het invullen van "nee" consequenties meebrengt ga ik het toch maar wel doen :-) Ik hoor het graag en alvast bedankt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •