Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 79 van de 115 EersteEerste ... 2969777879808189 ... LaatsteLaatste
Resultaten 781 tot 790 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #781
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Misschien vanwege het verlopen van zijn paspoort volgend jaar ?

  2. Top | #782
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Tot 27/10/2015 ..... nu begrijp ik het! Dank dat jullie mij het licht hebben gebracht

  3. Top | #783
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Zweden
    Berichten
    66

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wat is de prijs tegenwoordig voor de ESTA? En kan je de hele familie gelijktijdig aanmelden of moet je voor iedereen appart betalen?

  4. Top | #784
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    De kosten zijn 14dollar per persoon. Je kunt iedereen te gelijk aanmelden en betalen. Moet je een groep aanmaken. Wijst eigenlijk voor zich als je de aanvraag doet ;-)

  5. Top | #785
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Vragen jullie al lang van te voren zo'n esta aan?

  6. Top | #786
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    als het nodig is voor een nieuwe altijd een maand ong. voor vertrek
    wij waren toe aan een nieuwe Esta, hij was verlopen afgelopen september

    ik heb gisteren de nieuwe estas aangevraagd (gelijk met nieuw paspoort),voor ons vertrek op 14 febr.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #787
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wij vertrekken 1 mei, denk dat ik het dan in maart gaat aanvragen

  8. Top | #788
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Voordeel van laat aanvragen is dat ie nog lekker lang geldig is en je hem wellicht nog een keer kan gebruiken. Nadeel is dat wanneer om wat voor reden dan ook de ESTA niet wordt goedgekeurd, je geen/ te weinig tijd hebt om alsnog een visum te regelen... Ik zou het altijd een maand of 3 van te voren aanvragen, dan kun je evt. nog voor een visum gaan.

  9. Top | #789
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wij gaan 4 mei en vorige week al geregeld.

  10. Top | #790
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik moet eerst nog een creditcard aanvragen, ga het deze week even regelen. Moet je ook je paspoort gegevens doorgeven om die esta te krijgen? Moet voor de kinderen namelijk nog een paspoort aanvragen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •