Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 60 van de 115 EersteEerste ... 1050585960616270110 ... LaatsteLaatste
Resultaten 591 tot 600 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #591
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jena1953 Bekijk Berichten
    Ik weet trouwens niet hoe het precies zit met die toestemming, het lijkt mij, dat wanneer je bent ingecheckt, de toestemming om naar de USA te vliegen nog geldig is, dus verlengd en die lijkt mij dan ook nog geldig als die tijdens je reis verlopen is.
    Wie is de eerste die het even gaat testen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #592
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wie is de eerste die het even gaat testen?
    Waarschijnlijk zal dat iemand zijn die graag risico's neemt.:razz:
    De uitkomst lezen we dan graag zodat we weten hoe dit afloopt.

  3. Top | #593
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Bedankt voor alles bezorgde reacties.

    Ik heb nooit gezegd dat ik de gok wil wagen om 2x $14 te besparen, dus waarom men hiervan uitgaat in zijn/haar reacties snap ik niet. Ik snap de gedachte, maar daar had naar gevraagd kunnen worden. Maar goed.

    In dit geval de gok wagen betekent voor mij een stukje thrill seeking. De een houdt van rollercoasters, de ander van slingshots etc. Dit is voor mij lekker spannend.
    Mocht onze vlucht vertraagd zijn dan kun je binnen een paar minuten een nieuwe aanvragen.

    Zoals misschien bekend heb ik ook 2x een hotel via Priceline geboekt, waar algemeen bekend is dat je standaard een king kamer krijgt, wij zijn met z'n vieren, dus ook hoe dat gaat uitpakken vind ik een vorm van spanning.

    Toch nogmaals iedereen bedankt voor zijn/haar actie en speciaal dank aan Hrjhaan!

    Ik had er natuurlijk niet bij stilgestaan dat je na afloop van de cruise weer voet zet op Amerikaans grondgebied.

    Concluderend ga ik dus toch een nieuwe Esta aanvragen.

  4. Top | #594
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Graag gedaan. We denken hier graag met iedereen mee.

  5. Top | #595
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk Berichten
    Mocht onze vlucht vertraagd zijn dan kun je binnen een paar minuten een nieuwe aanvragen.
    Zeker....en ga je er dan ook van uit dat die aanvraag wordt gehonoreerd? Dat is namelijk helemaal niet zo vanzelfsprekend.

    En voor al die mensen die, net als ik, je vraag en opmerking "Ik neem de gok" serieus hebben genomen: Ik ben gewaarschuwd; Harold is een thrillseeker, hij houdt het graag lekker spannend.....[-o<. Hij leeft graag gevaarlijk. Ik hoef zijn vragen en berichten dus voortaan niet meer serieus nemen. Weer een zorg minder......



  6. Top | #596
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Zoals Teleton ook al aangeeft worden de meeste ESTA aanvragen meteen goedgekeurd maar ook wij hebben vaak dat 1 van de 4 aanvragen niet direct gehonoreerd worden en dat zal dan maar net met die van jou gebeuren. ](*,)

    Maar goed, dan hopen we in dat geval maar dat de rest van je gezelschap wel kan genieten van hun vakantie en niet de dupe worden van jou thrill seeking. :roll:
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 27-11-11 om 18:58.


  7. Top | #597
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Goed te weten, als ik dat had geweten had ik niet gereageerd en meegedacht.
    Laatst gewijzigd door trails; 27-11-11 om 20:38.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #598
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    zoals algemeen bekend Teleton, garandeert een gehonoreerde ESTA aanvraag je nog steeds geen toegang tot de VS..


    ik begrijp niet hoe je er nu weer bij komt komt dat ik graag gevaarlijk leef. ik zeg alleen dat ik van een stuk spanning hou. en op basis daarvan moet je mij en mijn berichten 'niet meer serieus nemen'?
    eerder meende je al te moeten concluderen dat ik 'een paar tientjes wilde uitsparen' omdat ik zei dat ik de gok wilde wagen'. je zou wat meer kunnen reageren op wat er daadwerkelijk geschreven wordt ipv je eigen conclusies eraan te verbinden

    maar je moet mij en mijn berichten absoluut niet serieus nemen joh

    daarnaast ben je niet verplicht om te reageren.
    maar dat jij en alle anderen dat wel doen, stel ik wel op prijs vandaar dat ik ook een ieder vriendelijk bedankt heb.

    ik ga hier niet halen en trekken, laten we het gezellig houden, we zijn hier om elkander te helpen.

    en voor wie het serieus wil nemen, mijn 2 nieuwe Esta aanvragen zijn goedgekeurd
    groet Harold

  9. Top | #599
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Den Haag, Netherlands
    Berichten
    41

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk Berichten
    Bedankt voor alles bezorgde reacties.


    Ik had er natuurlijk niet bij stilgestaan dat je na afloop van de cruise weer voet zet op Amerikaans grondgebied.

    Concluderend ga ik dus toch een nieuwe Esta aanvragen.
    Wij zijn net terug van een cruise, en om je de waarheid te vertellen, de douane controle stelt dan weinig voor. Je laat je pas zien en geeft het formuliertje dat je op het schip hebt ingevuld af, en klaar is kees. Het gaat dus niet zoals op een vliegveld, foto maken, fingerprints en de hele rattaplan.

  10. Top | #600
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jena1953 Bekijk Berichten
    Wij zijn net terug van een cruise, en om je de waarheid te vertellen, de douane controle stelt dan weinig voor. Je laat je pas zien en geeft het formuliertje dat je op het schip hebt ingevuld af, en klaar is kees. Het gaat dus niet zoals op een vliegveld, foto maken, fingerprints en de hele rattaplan.

    Dit heb je nl al gedaan bij binnenkomst in Amerika. Als zij je paspoort door het apparaat halen hebben ze alle gegevens.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •