Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 115 EersteEerste ... 3947484950515999 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #481
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Klopt,heb ze twee weken geleden ingevuld zonder adres omdat de andere verlopen zijn net voordat we vertrekken.
    En gelukkig zijn we weer goedgekeurd.

  2. Top | #482
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Weet iemand hoe ik contact kan opnemen met ESTa. Heb net ingevuld en $14 betaalt. Daarna doe ik ook voor man en dochter. En blijkt dat we gewoon een upgrade konden doen, de vorige was nog geldig. Maar voor de eerste had ik al betaald met Visa en blijkbaar was dat niet nodig.

  3. Top | #483
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik zou customer service (op de site) eens proberen.

  4. Top | #484
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinava Bekijk Berichten
    Daarna doe ik ook voor man en dochter. En blijkt dat we gewoon een upgrade konden doen, de vorige was nog geldig
    Het staat er toch diuidelijk genoeg...

    Jammer...

    Gewoon pech! Geld wég!
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #485
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Even een vraagje;

    Mijn ESTA is nog geldig aangezien ik 'm vorig jaar heb aangevraagd. Ik wil echter het adres en vluchtnummer aanpassen. Vorig jaar had ik een adres in Californie ingevuld maar ga nu weer naar Florida. Ik weet dat het niet nodig is, maar het geeft me toch een fijner gevoel als ik het wel doe. Maar begrijp ik het goed en moet ik dan betalen als ik dat wil wijzigen? Ik dacht op het forum gelezen te hebben dat bijwerken gratis was maar dit is wat ik lees op de site van ESTA:

    Indien nodig kunt u de volgende gegevens van een goedgekeurde toestemming bijwerken: het adres waar u in de Verenigde Staten verblijft, vluchtinformatie, E-mailadres en telefoonnummer. Om toegang tot uw reistoestemming te verkrijgen, moet u uw aanvraagnummer, paspoortnummer en geboortedatum invoeren. Als u gegevens op het formulier moet wijzigen, moet u een nieuwe reistoestemming aanvragen.

  6. Top | #486
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimm82 Bekijk Berichten
    Maar begrijp ik het goed en moet ik dan betalen als ik dat wil wijzigen?
    Nee hoor, een update is gratis!

    Once an application is complete and submitted with all the required payment information, you can still update any one of the following fields:
    • E-mail address
    • Telephone number
    • Carrier Information
    • City where you are boarding
    • Address while in the United States



  7. Top | #487
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Klopt, heb het inmiddels al gewijzigd. Ik vond de laatste zin een beetje verwarrend: "Als u gegevens op het formulier moet wijzigen, moet u een nieuwe reistoestemming aanvragen". Vandaar dat ik dacht dat ik dan ook opnieuw moest betalen, maar niet dus.

  8. Top | #488
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Is de juiste volgorde om eerst de ESTA toestemming af te wachten en dan pas te boeken voor de vlucht / hotel ?

  9. Top | #489
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    In principe wel, maar als je niets op je kerfstok hebt hoeft je toch geen weigering te vrezen?

    Knaapje

  10. Top | #490
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    hahaha, nee, ik vrees ook geen weigering, maar heb weinig geluk met administratieve systemen..:-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •