Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 115 EersteEerste ... 2937383940414989 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #381
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Als jullie ESTA nog geldig is zou je hem nog kunnen aanpassen, hoewel dit niet nodig is.

    Die vakjes zijn optioneel, het gaat alleen om de toestemming tot vliegen.
    Wanneer en waarheen in de US is niet van belang, mits het maar binnen de datum valt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #382
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    esta geld voor 2 jaar dus ik denk niet dat je hem terug moet aanvragen

  3. Top | #383
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik zit net mijn Esta formulier in te vullen en nu al tien minuten te wachten tot mn betaling wordt verwerkt.
    Heeft iemand hier ook problemen mee? Misschien dat de site nog steeds overbelast is??

    Er staat: u betaling wordt verwerkt.
    Een moment geduld het kan een paar minuten duren.

    Opmerking: vermijd het gebruik van de "Vorige"-knop op uw browser. Dit kan ertoe leiden dat er onvolledige gegevens worden doorgegeven en pagina's onjuist worden ingeladen.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  4. Top | #384
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flowerscaper Bekijk Berichten
    Wel verdraaid,, wij waren dus niet op de hoogte, gisteren nog van alles geprobeerd maar helaas, site overbelast. En kost deze aanpassing ons dan ook ?
    het is mij gisteren ook niet meer gelukt de gegevens aantepassen voor ons gezin. Wat ik heb begrepen zullen deze aanpassingen gratis zijn waarschijnlijk omdat het geen verplichte velden zijn... Ben er dus niet 100% zeker van maar ik dacht het ergens gelezen te hebben,....
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #385
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flowerscaper Bekijk Berichten
    Nu is het zo dat mijn partner en ik het visa nog hebben van vorig jaar. Het reis schema is nu echter iets aangepast, wij gaan nu eerst een week naar NY en vliegen dan door naar Florida ( voorheen alleen Orlando Florida) , iemand enig ide of wij dan ons visum moeten aanpassen? En kost deze aanpassing ons dan ook ?
    Welk visum...

    Ik neem aan dat je onder het visum Waiver Program vliegt.

    Dan reis je dus zonder visum...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #386
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Heyz,

    Ik heb het Esta formulier een aantal weken terug ingevuld. Daar vragen ze verblijf plaats in de states. Ik heb het adres gegeven waar we het langs verblijven namelijk het Resort in Orlando. Hier verblijven we pas de 2de week omdat we de eerste week gaan rondtrekken.

    Nu wilde het reisbureau het verblijfs adres van de eerste nacht weten om door te geven aan Martinair. Dat is dus een ander adres dan wat ik bij Esta heb opgegeven. Nu heb ik toch hetzelfde adres opgegeven als wat op het Esta formulier staat. De vrouw van het reisbureau zei dat ik dat adres gewoon kon opgeven. Nu ben ik toch bang dat ze me naar mijn reispapieren gaan vragen en zien dat ik de eerste nacht ergens anders verblijf. Maar weet nu niet als ik dat verander naar het andere adres problemen krijg omdat op het Esta iets anders staat. Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegt. Heeft iemand raad voor me?

  7. Top | #387
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Welk visum...

    Ik neem aan dat je onder het visum Waiver Program vliegt.

    Dan reis je dus zonder visum...
    Ik heb het hier over het esta formulier, gewoon de aanvraag die gedaan is via het net. Weet iemand of er nog de mogelijkheid is de benodigde papieren opnieuw uit te printen, volgens mij hebben we namelijk alles weggegooid.

  8. Top | #388
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    @ Carmen wij hebben dit afgelopen vakantie ook gehad, toen ik Esta aanvroeg had ik nog geen adres van Orlando waar we de eerste dagen zouden verblijven. Ik heb marco island opgegeven als eerste adres omdat ik deze gegevens al wel beschikbaar had. Toen ik later de gegevens voor Martinair doormailde heb ik weer het adres in Marco Island aangehouden omdat het anders niet zou kloppen met Esta. Je zou eventueel je Esta nog kunnen aanpassen (voor zover ik begrepen heb zijn deze velden gratis aan te passen)zodat de beide formulieren gelijk zijn. ..Ik heb bij Martinair online inchecken gekozen en ik moet zeggen dat er daarna niemand meer naar onze Esta heeft gevraagd of gekeken.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  9. Top | #389
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flowerscaper Bekijk Berichten
    Weet iemand of er nog de mogelijkheid is de benodigde papieren opnieuw uit te printen, volgens mij hebben we namelijk alles weggegooid.
    Als je je aanvraagnummer nog hebt kun je op de ESTA site je aanvraag aanpassen, maar ook opnieuw uitprinten.
    Niet dat je die geprinte versie echt nodig hebt, als alleen maar voor je eigen gevoel.

    Heb je het nummer niet meer, dan is het opnieuw aanvragen, of indien nog geldig, gewoon zo laten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #390
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    @Angelique

    Heeft Martinair je verder ook niet mee gevraagd naar bijv je hotel reservering voor de eerste nacht??

    Omdat ze dat wel bij mij deden in Maart maar toen had ik alles kloppend ingevuld dus dat was geen probleem. Moet ik wel zeggen dat ik niet online had ingecheckt.

    @Ta2 Gerrit, Dat is ook een optie denk dat ik het Esta dan ga aanpassen. Heb gelukkig de reserverings nummers nog! Ookal is het maar voor mijn gevoel.

    Greetz



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •