Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 115 EersteEerste ... 2432333435364484 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #331
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    En anders is er vast wel iemand in de buurt/omgeving die dat bedrag met zijn/haar CC wil voorschieten.
    Het is nog maar de vraag of dat voor esta wel mag

  2. Top | #332
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Da's verder geen probleem:

    Q: How do I pay for my travel authorization?
    A: All payment for electronic travel authorization applications must be made by credit card or debit card. The ESTA system currently accepts only the following credit/debit cards: MasterCard, VISA, American Express, and Discover. You may also have a third party, such as a relative or travel agent, pay the associated fees for each application. Your application will not be submitted for processing until all payment information is received.
    Bron: http://www.cbp.gov/xp/cgov/travel/id...otionActof2009
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #333
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    7

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wat een fantastisch forum is dit toch!
    Wij gaan in april 2011 naar Florida en ik las hier dat je binnenkort moet betalen voor je ESTA en wij zijn Nederlands dus dat willen wij niet hahahahaha
    Vrijdag gelijk 2 paspoorten voor mijn kinderen aangevraagd en hopelijk ben ik nog net op tijd met het "gratis" invullen van de ESTA.

  4. Top | #334
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Je hebt nog even (< 8 september)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #335
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moby010 Bekijk Berichten
    Wat een fantastisch forum is dit toch!
    Wij gaan in april 2011 naar Florida en ik las hier dat je binnenkort moet betalen voor je ESTA en wij zijn Nederlands dus dat willen wij niet hahahahaha
    Vrijdag gelijk 2 paspoorten voor mijn kinderen aangevraagd en hopelijk ben ik nog net op tijd met het "gratis" invullen van de ESTA.
    ja fijn eigenlijk he dit forum?
    ik ga in november en wilde in september een nieuw paspoort halen en dan in oktober esta aanvragen ofzo, ik denk heb nog wel even.
    nu ga ik ook nog deze week paspoort aanvragen zodat ik mooi nog voor de 8e de esta kan aanvragen, want anders kan ik toch mooi betalen
    dus ben happy met de info mensen :razz:
    groetjes rebecca

  6. Top | #336
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wij hebben hem gisteren ook maar even overnieuw aangevraagd en kunnen weer een jaartje gratis vooruit. Volgend jaar nieuwe paspoorten, dus dan wordt het betalen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #337
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    het valt me op dat ik vorig jaar gelijk de toestemmingen kreeg en nu 4x 'aanvraag in behandeling'....(op 4 aanvragen...)
    Zijn er meer mensen met deze ervaring?
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  8. Top | #338
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    nope dit weekend aangevraagd en meteen een bevestiging gehad.

  9. Top | #339
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hoi au3,

    Ik heb mijn esta's gister opnieuw aangevraagt voor mij en mijn vriend. Kreeg inderdaad ook 2 keer in behandeling. Toen ik 5 minuten later met mijn nummer inlogde op de status te checken waren ze wel weer allebei goedgekeurd. Dit was ook de eerste keer dat ik dit te zien kreeg normaal altijd meteen goedgekeurd.

    Greetz
    Laatst gewijzigd door carmen1988; 25-08-10 om 12:08.

  10. Top | #340
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    @Carmen:
    dank voor je reactie!
    Inderdaad vanmorgen de statussen gecheckt en nu 4x toestemming.
    Au3
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •