Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 115 EersteEerste ... 311121314152363113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #121
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hallo,

    Ik heb vorige maand een printje meegenomen op reis en dat was maar goed ook want in washington vroeg de douanebeambte naar die print en wilde het bekijken.

    Monique
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-11-09 om 20:13. Reden: fqe

  2. Top | #122

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik heb ze alvast in de paspoorten gedaan.
    Kan nooit kwaad dus.

  3. Top | #123
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Heb vorige keer ook netjes een print genomen en bij de paspoorten gestopt. Net zo ben ik ze bij thuiskomst - bij het leegmaken van de koffers - op één of andere manier kwijt geraakt.

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Heb de aanvraag voor ons drieën opnieuw gedaan. Lukte meteen. Nu beter de nummers bewaren #-o, heb ze dubbel afgeprint nu.

  5. Top | #125
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brin Bekijk Berichten
    Lukte meteen. .
    Da's mooi. Goed om te weten dat dit de oplossing is. Het zal vast wel vaker gevraagd worden in de toekomst.



  6. Top | #126
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monique2331 Bekijk Berichten
    Ik heb vorige maand een printje meegenomen op reis en dat was maar goed ook want in washington vroeg de douanebeambte naar die print en wilde het bekijken.
    Vreemd. De officiele site zegt dit:
    Question Do I need to bring a printed copy of my ESTA application with me to the airport?
    Answer U.S. Regulation does NOT require a Visa Waiver Program traveler to present a printed copy of the ESTA authorization page in order to travel. However, some airlines may ask you to bring a copy. In this case, you should print it out. If you have forgotten your application number, or cannot find it on line, you will need to re-apply. We cannot provide you with your application number, nor can we send you an email saying that your are authorized
    Een immigration officer kan dus blijkbaar niet eisen, dat je het bij je hebt.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 04:08.

  7. Top | #127
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    In april van dit jaar zijn we naar Florida geweest en hebben alle formulieren ingevuld. Na de goedkeuring hebben we alle nummers in de computer bewaard en een printje meegenomen op reis. Na deze reis hebben we het printje weggegooid en is onze computer kapot gegaan. Alle bestanden die erop stonden zijn weg....dus ook de nummers van ESTA.
    Nu gaan we over 2 weken weer naar Florida en zou graag mijn vluchtnummer, reisdatum en adres willen wijzigen, maar kan alleen maar met die, voor ons, ontbrekende nummers inchecken.
    Kan ik deze nummers ergens opvragen of kan ik een nieuwe aanvraag invullen?

  8. Top | #128
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Je kunt een nieuwe aanvraag indienen.

    zie hier:
    Due to security/privacy concerns, we are unable to provide application numbers to people who have lost or misplaced them. If you lost, misplaced, or forgot your application number you will have to re-apply for in order to get another one. Your old application number will be automatically cancelled and a new one will be generated for you.
    If you lost your application number, you will not be able to update your contact or travel information in the system. That number is required to locate your file. But remember, it is not required for you to update your travel information in ESTA. Providing that information to us is optional. So if you have lost your application number and cannot update that information the next time you travel to the U.S., don't worry about it.
    You are not required to present a printout of your application number to board your flight. That number is transmitted electronically to the airlines.
    If you are waiting for your approval status to be confirmed, and you did not keep a copy of your application number to log in to see the status, you will have to re-apply. We do not notify applicants of their status (approved or denied) by email.
    If you are unable to re-apply, please come back to this FAQ and click on the "Ask a Question" tab at the top of this page, and send us the exact error message. If you do not have an email address for us to respond to you, please use esta@cbp.dhs.gov. Be sure to give us a phone number where we can contact you to resolve the problem
    Laatst gewijzigd door sonja; 29-11-09 om 17:57.

  9. Top | #129
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wij hebben geen printje gemaakt, maar wel het nummer genoteerd.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #130
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Gisteren heb ik het hele spul voor mijn man, mijn drie zoons en mijzelf ingevuld. Bij de laatste aanvraag, toen ik bijna alles had ingevuld, kreeg ik ineens een melding dat mijn tijd om was ofzo :-s Ik heb de laatste aanvraag gewoon opnieuw ingevuld en ook voor hem kreeg ik gelukkig toestemming. Ik print niks uit, maar ik heb wel alle nummers genoteerd. Zodra ik ons logeeradres weet, vul ik dat gewoon alsnog in en heb ik weer aan mijn verplichtingen voldaan :razz:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •