Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 115 EersteEerste ... 210111213142262112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #111
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    veranderen jullie ook de gegevens op ESTA als je een volgende keer naar de US gaat ?
    We weten dat het (nog) niet hoeft, maar we passen de gegevens wel aan. Kleine moeite, veel plezier......:mrgreen:



  2. Top | #112
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    je kunt ESTA toch ook aanvragen nadat je al geboekt hebt hè? Ik moet nog nieuwe paspoorten halen en die gegevens moeten ook door worden gegeven. Ik heb dus wel al geboekt, maar moet ESTA nog invullen.

    Groetjes

  3. Top | #113
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000 Bekijk Berichten
    je kunt ESTA toch ook aanvragen nadat je al geboekt hebt hè?
    Ja hoor, dat komt vast goed. Maar als je alle risico's wilt uitsluiten, vraag je eerst ESTA aan voor je de vliegtickets boekt. Ooit was er een discussie waar iemand een Marokkaans paspoort bleek te hebben. Voor hem gold het visa waiver programm niet. Omdat je zulke informatie vaak niet hebt, schrijf ik zelf altijd bij een tip of het beantwoorden van een vraag op het Forum, dat het beter is om eerst je ESTA aanvraag in orde te hebben.



  4. Top | #114
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ophelia Bekijk Berichten
    klopt het dat je moet betalen voor het invullen van ESTA?
    als ik naar de site ga en klik op 'How to apply' dan staat er dat je eenmalig voor 49,25 dollar het formulier moet downloaden en deze dan voor meerdere personen kan gebruiken.
    Klopt dit wel?
    Even ter verduidelijking op de hierboven gestelde vraag wat ik van de website van de Amerikaanse Ambassade in Amsterdam heb gehaald:

    WARNING!
    on Non-U.S. Government sites requiring payment for an ESTA

    ESTA is FREE.

    The U.S. Government does not require you to pay to receive your Electronic System Travel Authorization.
    VWP travelers should be aware that unauthorized third-parties have established web sites which charge visitors seeking to travel to the United States under the VWP, for information about ESTA and for submitting ESTA applications to DHS on behalf of the traveler. These businesses and web sites are not endorsed or associated with the United States Government. The United States Government does not charge a fee to obtain information about, apply for, or obtain a travel authorization through the ESTA web site.
    This is the link to the Official U.S. Government ESTA website:
    https://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html

    Hopelijk is het voor iedereen nu duidelijk;
    ESTA is dus gratis en kost niks!

  5. Top | #115
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik had van de week pas 2 nieuwe paspoorten aangevraagd. Gisteren Esta ingevuld en dat ging probleemloos. Ik en mijn dochter kregen meteen toestemming, nu mijn man nog, maar die moet ook nog eerst een paspoort aanvragen.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  6. Top | #116
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ben mijn aanvraagnummers kwijt van ESTA. Nu kan ik mijn gegevens (nieuwe vluchten en verblijfsplaats ) niet veranderen. Ik weet dat dit niet verplicht is, maar zou ik niet beter een nieuwe aanvraag indienen ? Zijn er onder jullie die al naar de USA gereisd zijn zonder deze gegevens te veranderen, en waren er problemen ?

  7. Top | #117
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brin Bekijk Berichten
    . Ik weet dat dit niet verplicht is, maar zou ik niet beter een nieuwe aanvraag indienen ? ?
    De adres en vluchtgegevens zijn niet verplicht. Je geeft ze gewoon op het groene formulier op en dat geeft geen problemen. Een nieuwe aanvraag indienen zal niet lukken, ben ik bang.



  8. Top | #118
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brin Bekijk Berichten
    Ben mijn aanvraagnummers kwijt van ESTA.
    Heb je niet toevallig een printje gemaakt van je aanmelding? Ik heb Esta gisteren ingevuld en om de een of andere reden druk ik het toch altijd even af. Op de print staat ook je Esta nummer.

  9. Top | #119
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Gewoon een nieuwe aanvraag doen.
    Q: I forgot my ESTA application number. How can I log back into the system to update my information or check my application status?
    A: Due to security and privacy concerns we are not able to provide a traveler with their application number or travel authorization status. If a traveler lost, forgot, or does not have access to his or her application number or travel status, he or she will need to re-apply for a new travel authorization. The old application will be automatically cancelled.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 04:05.

  10. Top | #120

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Vandaag alvast voor mezelf en dochter lief de ESTA ingevuld.
    Beiden toestemming.
    Mijn vrouw moet nog een nieuw paspoort halen, dus die volgt later.

    Nemen jullie een printje mee op reis?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •