Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 113 van de 115 EersteEerste ... 1363103111112113114115 LaatsteLaatste
Resultaten 1.121 tot 1.130 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #1121
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ben het met je eens dat het gezeur kan voorkomen. Daarom doen we het zelf ook en raden we het ook andere mensen aan.

  2. Top | #1122
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    ik heb net even mijn bestaande ESTA aanvraag opgezocht. Ik kan die nog steeds printen. Wellicht een andere browser gebruiken? Zelf gebruik ik Chrome.
    goeie tip! Zal het gaan proberen.
    Thanx

  3. Top | #1123
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Met Edge hier geen probleem.

  4. Top | #1124
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wij hebben ook een keer bij het inchecken/boarden van een cruise de uitgeprinte ESTA's moeten laten zien. De cruise ging van Barcelona naar New York en op de terminal werd het paspoort niet gescand, alleen gecontroleerd.

  5. Top | #1125

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Kleine update hier: visum is in aanvraag. Ze hebben een achterstand waardoor het langer duurt. Vandaag hebben ze een mail gestuurd waarom ik een visum wil aanvragen. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt.
    ik blijf het gek vinden. Ben vorig jaar op de esta naar Amerika gereisd. Dezelfde esta was nog geldig voor dit jaar en ineens staat ie op not approved. Ik heb het ook gepost als reminder om het echt af en toe ff te checken. In al mijn jaren amerika heb ik dit nog nooit meegemaakt!
    ga er vanuit dat het goedkomt met het visum maar wat een gedoe!

  6. Top | #1126
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ja, dat geeft stress...ik zou er zelf flink van in de stress schieten, en er ook zo bovenop zitten.
    Ga duimen dat het goed komt!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #1127
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Onze esta's verliepen in maart dus na jouw verhaal met knikkende knieën nieuwe aangevraagd. Kreeg gelukkig vrij snel approved binnen dus een pak van mijn hart.

  8. Top | #1128
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk Berichten
    goeie tip! Zal het gaan proberen.
    Thanx
    was idd de goede tip! In Chrome lukte het wel. ����

  9. Top | #1129
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Heeft iemand toevallig de afgelopen week ESTA aangevraagd ? En hoe lang heeft het geduurd voordat er toestemming gegeven werd ?
    In voorgaande jaren kreeg ik binnen een paar uur de bevestiging, ik begrijp dat het nu wel meerdere dagen gaat duren.
    Iemand ervaring mee ????

  10. Top | #1130
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wij hebben September ESTA aangevraagd, kregen geen bevestiging. Moet je zelf controleren door in te loggen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •