Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 103 van de 115 EersteEerste ... 35393101102103104105113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.030 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #1021
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    En op die site die Elstar doorgeeft kun je rechts bovenin de taal selecteren dus kan je alles in het Nederlands lezen als je dat prettig vind.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  2. Top | #1022
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Heel erg bedankt voor de snelle reacties!! Dat scheelt echt wel geld! Ben blij dat ik dit hier gelezen heb (net als zoveel andere dingen haha)

  3. Top | #1023
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romyvn Bekijk Berichten
    Wat is nou het verschil tussen de twee? kan ik gewoon via bovenstaande link doen toch? moet ik dan nog verder ergens aan denken? Ik doe het nu nog niet, want we vertrekken pas in 2019 ;-)
    De digitale aanvraag kan je makkelijk zelf doen, het wijst zich allemaal vanzelf. En het scheelt je geld want via Schipholtickets worden je dezelfde vragen gesteld. Waar je in ieder geval aan moet denken is dat je paspoort nog voldoende geldig is en dat je het verblijfsadres in de USA bij het hand hebt. Zorg ook vooral dat de gegevens die je invult, identiek zijn aan de gegevens op je paspoort. Anders kon je nog wel eens een probleempje krijgen bij de immigrations. Creditcard bij de hand houden om te betalen en klaar is Kees!

  4. Top | #1024
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Bedankt voor je reactie Bullyleo! Ik heb meerdere adressen straks (2 hotels en een villa) moet ik ze alledrie invullen?
    Maar dat gaat mij inderdaad vast wel lukken :-) ik vond het al zo prijzig, maar totaal niet bij stil gestaan dat het goedkoper kon totdat ik het hier toevallig tegenkwam.

  5. Top | #1025
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Je vult alleen het adres van je eerste overnachting in.

  6. Top | #1026
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Overal lees je dat je je 1e voornaam in moet vullen. Echter op de esta site staat nu dat je alle voornamen in moet vullen. Dus als ik beide namen die in mijn paspoort staan invul is het goed?

  7. Top | #1027
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Als je die exact zoals het in het paspoort overneemt is het goed. Zo doe ik het tenminste altijd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #1028
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    En ook, zoals José al zei, als je ESTA zelf verloopt, ook als je paspoort nog gewoon geldig is. Dan kun je trouwens ook weer via de "Returning ESTA holders" bij Immigration, zolang er maar hetzelfde paspoortnummer in de aanvraag staat.
    Mijn Esta is op 28-11 j.l. verlopen.
    Mijn paspoort is nog jaren geldig.
    Ik heb geen enkel bericht hierover gehad.

    Zijn er mede forummers, die recent nog een waarschuwing gehad hebben dat hun Esta afliep?

  9. Top | #1029
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hier ook verlopen en geen bericht.
    Bij het aanvragen van een nieuwe esta heb ik ook geen berichten gekregen.
    Is blijkbaar nieuw, want in november 2017 heb ik nog wel een expiration warning mogen ontvangen.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  10. Top | #1030
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Hier ook verlopen en geen bericht.
    Bij het aanvragen van een nieuwe esta heb ik ook geen berichten gekregen.
    Is blijkbaar nieuw, want in november 2017 heb ik nog wel een expiration warning mogen ontvangen.
    Als je in november 2017 een expiration warning hebt ontvangen en toen een nieuwe hebt aangevraagd, waarom zou je nu dan weer een expiration warning moeten ontvangen?
    De ESTA is toch 2 jaar geldig?
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •