Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 109 van de 115 EersteEerste ... 95999107108109110111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.081 tot 1.090 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #1081
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Met die bankkaart kun je dus enkel in Europa reizen lijkt mij. Voor de wereld heb je de papieren paspoort nodig.

  2. Top | #1082
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dacht het ook. Internationaal paspoort lijkt me het meest aangewezen.

  3. Top | #1083
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Nog iemand problemen om een Esta te kunnen aanvragen?

    vorige week wilde ik de Esta van onze oudste dochter verlengen.
    Alles lukte prima, tot net na de betaling.
    Ik kreeg geen sms waar ik mijn code diende te verifiëren en op de officiele website was ik al doorverwezen naar de beginpagina terug.
    Zonder nummer van dossier of iets dergelijks.

    Nu wil ik vandaag de procedure opnieuw doen maar krijg ik enkel een blanco pagina wanneer ik naar de officiële site surf...
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  4. Top | #1084
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik heb vorige week 3 nieuwe ESTA aangevraagd
    geen probleem gehad.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #1085
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wat voor code per SMS? Al een paar keer ESTA's aangevraagd, maar nog nooit iets met een SMS hoeven te doen. Laatste keer (septembers 2019) was er overigens wel een storing in het betaalgedeelte, waardoor er niet afgerekend kon worden. Dit heeft de een hele dag geduurd voordat het was opgelost. Je ESTA status kun je toch ook opzoeken met alleen de paspoortgegevens (dus zonder het nummer van de ESTA)?

  6. Top | #1086
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Las van de week op Alles Amerika forum dat er iets gewijzigd is m.b.t. aanvragen ESTA. Je krijgt nu idd een code per SMS. Maar er was op een bepaalde dag een storing, daarom wat reacties van mensen die het niet lukte om de ESTA aan te vragen. Dat zou inmiddels verholpen moeten zijn.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #1087
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Vreemd ik heb in die zelfde week mijn nieuwe esta’s aangevraagd
    niks geen sms, gewoon net als anders
    ik heb een bevestiging per mail gehad van de aanvraag
    en daar in een link om de status te controleren
    binnen enkele minuten waren al onze esta goedgekeurd
    betaald heb ik met mijn visa cc
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #1088
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    De Esta is ondertussen aangevraagd en goedgekeurd.
    De SMS met code is de verificatie van de MasterCard.
    Is een beveiliging die op onze kaart zit (denk dat dat bij de meest (in België) van toepassing is)

    Ik heb geen bevestiging van goedkeuring per mail gekregen.
    wel een bevestiging van aanvraag en net zoals bij moonlight91 was het binnen enkele minuten al goedgekeurd.

    Ik ben via een oude mail (bevestigingsmail van vorig jaar) op hun website geraakt.
    Ik kreeg gedurende enkele dagen enkel een wit scherm.
    Wanneer ik nu via google naar de website ga, werkt hij gewoon.

    Dank allen voor jullie reactie.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  9. Top | #1089
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Op welke site kan ik mijn ESTA aanpassen. Ik probeerde de link die hier staat maar die werkt niet. En ik zoek via Google maar ik wordt er geen wijs uit. Kan iemand mij helpen aub?

  10. Top | #1090
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dat kun je doen op : https://esta.cbp.dhs.gov dit is de officiele site maar het lijkt erop dat ze een storing hebben , als je de link in je browser plakt werkt ie wel. En rechtsboven in het scherm kun je dan de taal op NL zetten voor het gemak.
    Laatst gewijzigd door PENPE; 23-12-19 om 15:09.
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •