Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 115 van de 115 EersteEerste ... 1565105113114115
Resultaten 1.141 tot 1.147 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #1141
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Vandaag onze Esta’s geregeld.
    ik dacht dat ik m’n paspoort moest inscannen nadat ik mijn gegevens ingevuld had. Dus toen ik dat deed zag ik verder niks bijzonders. Maar toen ik die van mijn man deed zag ik dat veel gegevens ineens niet meer klopte. Bleek dat het niet nodig was om een paspoort foto te downloaden. Dus alle aanvragen ingevuld en inmiddels goedgekeurd.

    Maar wat bleek door het uploaden van mijn paspoort heeft hij toch een letter veranderd. Mijn tweede naam was veranderd van JOHANNA naar JDHANNA….niet gezien natuurlijk. Maar wat nu? Een nieuwe aanvragen? Zo laten want hij is goedgekeurd….

  2. Top | #1142
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik zou bij twijfel een nieuwe aanvragen. Als je ESTA gegevens en paspoort gegevens niet overeenkomen kun je problemen krijgen....
    Voor die paar tientjes hoef je het niet te laten

    zie ook het bericht van PENP, een paar berichten terug:

    Met uitzondering van bepaalde rubrieken , maar wijzigen geboorteplaats zou dus mogelijk zijn , maar let op :

    "..If an applicant made a mistake on their passport or biographical information, he or she will need to submit a new application. The associated fee will be charged for each new application submitted. Any other mistakes may be corrected or updated by clicking “Check Individual Status” under “Check ESTA Status..."

    Het zou dus zomaar kunnen dat je de ESTA-aanvraag opnieuw moet gaan indienen, en dus opnieuw moet gaan betalen , dan moet je snel zijn want de prijs gaat m.i.v. de 26e mei omhoog van $14 naar $21
    Laatst gewijzigd door elstars; 17-07-22 om 17:52.

  3. Top | #1143
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik heb contact gehad met het reisbureau en ook nog nagevraagd aan een oude vriendin met reisbureau en beide zeggen dat het geen problemen moet geven. Ik ga het nog even laten bezinken en kijken of mijn rot gevoel weg gaat

  4. Top | #1144
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik kan me voorstellen dat het je dwars zit, zouden wij ook hebben...
    Ik wil je niets opdringen hoor maar als het maar om 1 Esta gaat zou ik een nieuwe aanvragen.
    Ga je lekker gerust weg

  5. Top | #1145
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Gister besloten om toch een nieuwe aan te gaan vragen, alleen de beslissing al gaf rust in mijn hoofd. Je hebt helemaal gelijk Elstars.

  6. Top | #1146
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hahahaha alleen al voor de rust zou ik dat ook gedaan hebben.. anders blijft dat toch spoken.
    Zou misschien wel weer als een overwinning voelen als het gelukt zou zijn op de oude :-)

  7. Top | #1147
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Vannochtend na het bericht maar gelijk gedaan en gelijk weer goedgekeurd, heel fijn!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •