Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 110 van de 115 EersteEerste ... 1060100108109110111112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.091 tot 1.100 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #1091
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dank je wel. IK ga kijken of het me lukt om mijn ESTA aan te passen. Gelukkig heb ik nog even de tijd. Ik ga pas begin mei richting Amerika. Ik weet niet of het belangrijk is om mijn 1e verblijf te wijzigen.

  2. Top | #1092
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AstridV Bekijk Berichten
    Ik weet niet of het belangrijk is om mijn 1e verblijf te wijzigen.
    Zou het niet weten , ik pas het in ieder geval tussendoor nooit aan en ben nog nooit geweigerd ;-)
    Laatst gewijzigd door PENPE; 23-12-19 om 15:44.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #1093

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hi allemaal,

    (Op) nieuw aangemeld voor dit forum! In mei ga ik voor de 9e keer naar Florida. Vorig jaar zijn we voor het laatst geweest en de ESTA was nog geldig. We hebben een familie esta en deze stond op approved en betaald.
    Ineens staat er sinds vandaag op de site dat ik geweigerd ben. Eerst stond er approved, maar sinds vandaag dus niet meer. Er is niets veranderd in de situatie; alles staat goed, geen reizen gemaakt of strafblad. Ik snap er helemaal niks van. Kan iemand me helpen?

  4. Top | #1094
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hikje in het systeem?
    Misschien staat hij morgen weer op approved

  5. Top | #1095

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dat zou top zijn!!!
    Ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen. De rest van de fam staat nog steeds op approved. We hebben nog een paar maanden maar t is toch een gek idee.

  6. Top | #1096

    Standaard Re: ESTA nu electronisch

    Gisteren besloten om een nieuwe esta aan te vragen maar ook deze is direct afgekeurd. Ik heb werkelijk geen idee waar dit aan ligt! Jullie nog ideeen? Het lijkt me dat ik echt ergens op ben afgekeurd, maar waarop dan! Nederlandse achternaam, uiteraard geen contra’s. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik voor justitie werk maar dat lijkt me ook niet echt een contra. Ik zie geen andere oplossing dan een b2 visum aanvragen maar hoor graag of jullie nog ideeen hebben.
    overigens heb ik beiden ‘not approved’ geen mail gekregen van esta terwijl ik bij aanvraag wel de mail kreeg. Nu ga ik toch twijfelen.
    Laatst gewijzigd door Martine1980; 23-02-20 om 10:32.

  7. Top | #1097
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: ESTA nu electronisch

    Ik heb werkelijk geen idee maar kan me de stress die dit geeft goed voorstellen! Waarom ga je morgen niet bellen, er staat toch een telefoonnummer op de site.
    horen we nog hoe het is afgelopen? Hopelijk is het iets simpels en kunnen ze het zo herstellen.

  8. Top | #1098
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: ESTA nu electronisch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martine1980 Bekijk Berichten
    Gisteren besloten om een nieuwe esta aan te vragen maar ook deze is direct afgekeurd. Ik heb werkelijk geen idee waar dit aan ligt! Jullie nog ideeen? Het lijkt me dat ik echt ergens op ben afgekeurd, maar waarop dan! Nederlandse achternaam, uiteraard geen contra’s. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik voor justitie werk maar dat lijkt me ook niet echt een contra. Ik zie geen andere oplossing dan een b2 visum aanvragen maar hoor graag of jullie nog ideeen hebben.
    overigens heb ik beiden ‘not approved’ geen mail gekregen van esta terwijl ik bij aanvraag wel de mail kreeg. Nu ga ik toch twijfelen.
    Geen idee waarom de eerste esta is afgekeurd (misschien toch ergens ja op geantwoord of een verlopen paspoort?). Maar die tweede aanvraag wordt (wat ik heb begrepen) dan automatisch afgekeurd omdat die ander als afgekeurd staat. Dus opnieuw aanvragen heeft dan geen nut.

  9. Top | #1099

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Nee niks verkeerd ingevuld. Hij was ook goedgekeurd. Het is een familie esta. Hij was gewoon prima, ben er vorig jaar ook mee naar Florida gereisd. Mijn man heeft het adres geprobeerd aan te passen en denkt dat het daar aan ligt.
    Verder alles duizend keer gecheckt.
    Super super vervelend maar gelukkig komen we er tijdig achter. Een visum aanvragen lijkt mij de enige optie, of hebben jullie nog andere ideeen?

  10. Top | #1100
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Douane op Schiphol bellen en het daar voorleggen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •