Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 102 van de 115 EersteEerste ... 25292100101102103104112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.011 tot 1.020 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #1011
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik denk dat ik het gewoon voor de zekerheid nog even op het vliegveld vraag op de heenweg. Mochten zij zeggen dat ik het wel nodig heb dan kan ik alsnog tijdens de vakantie een nieuwe aanvragen.

  2. Top | #1012
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Op welke site vragen jullie je ESTA aan want de prijzen verschillen nogal zie ik...
    en de ipa ?

  3. Top | #1013
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Esta gewoon via de officiële weg :

    https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  4. Top | #1014
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Gisteren de ESTA aangevraagd en op de site zie ik dat de vergunning is goedgekeurd, maar ik heb daar geen mail van ontvangen, klopt dat?

  5. Top | #1015
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Dat klopt, geen bevestiging per mail.
    Inloggen, kijken of het is goedgekeurd en evt printen.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  6. Top | #1016
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hier is de toestemming ook weer binnen, had voor de grap de site op Nederlands gezet maar pft dat is toch wel weg:

    "Startpagina adres" (home address)
    "Telefoonmodel" -> ja Samsung Galaxy A8 (onee ze bedoelen werk/thuis etc)

    En adres niet herkend terwijl het toch echt klopt, maar gewoon 2x fout indienen en er komt een vakje bij te staan waardoor je toch het opgegeven adres kan gebruiken ookal is het "fout". Achja verder ging het soepel hoor

  7. Top | #1017
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    [QUOTE=Mattie;233758]Hier is de toestemming ook weer binnen, had voor de grap de site op Nederlands gezet maar pft dat is toch wel weg:

    "Startpagina adres" (home address)
    "Telefoonmodel" -> ja Samsung Galaxy A8 (onee ze bedoelen werk/thuis etc)

    Wat raar!
    Ik heb hem ook op Nederlands gezet, maar bij mij was alles goed vertaald. Of begrijp ik je verkeerd?
    Heb je de link gebruikt die nicolea hierboven aangaf?

  8. Top | #1018
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Had toevallig een paar screenshots gemaakt







    edit: en dat vakje bij adres kreeg je pas na 2x hetzelfde "fout" in te vullen beetje vreemd maar daarna ging hij wel.

  9. Top | #1019
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Hallo, Even een vraag... ik had een mail gekregen van schipholtickets, waar ik dus ook mijn vliegtickets heb besteld. Hierin stond dat je je Esta niet moet vergeten aan te vragen.
    Er zat een link bij, en als ik die aanklik staat er dat het 35.95 euro pp kost.
    Nu zie ik hierboven een link en als ik die aanklik kost het 14 dollar per persoon... dat scheelt nogal.
    Wat is nou het verschil tussen de twee? kan ik gewoon via bovenstaande link doen toch? moet ik dan nog verder ergens aan denken? Ik doe het nu nog niet, want we vertrekken pas in 2019 ;-)

  10. Top | #1020
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Het verschil zit erin dat je voor 14 dollar rechtstreeks bij de juiste Amerikaanse autoriteiten je ESTA aanvraag doet en dat je voor het andere hogere bedrag dit doet via een tussenpersoon die er zelf geld aan verdient. Ik zou gewoon de officiele weg bewandelen, die is een stuk goedkoper:
    https://esta.cbp.dhs.gov/esta/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •