Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 112 van de 115 EersteEerste ... 1262102110111112113114 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.111 tot 1.120 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #1111
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    klopt ik had precies hetzelfde kreeg het ook niet uitgeprint .
    Mijn man heeft het gekopieerd naar een word document en toen lukte het wel .

  2. Top | #1112
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk Berichten
    ik heb nog een ander vraagje. Als je de status hebt gecontroleerd en deze is ok krijg je een printoptie voor je aanvraag om deze mee te nemen op reis. Echter...ik krijg het niet geprint. Heel raar. Alle andere prints die ik maak gaan prima maar dit lukt niet, lijkt alsof het beveiligd is ofzo.
    iemand ook zoiets gehad?
    Esta is digitaal een printje kan je maken voor je eigen administratie. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze aan de grens om de geprinte versie vroegen wan dat komt vanzelf in beeld als ze je paspoort scannen.

  3. Top | #1113
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Toch staan op dit en het Amerika forum diverse meldingen, dat er wel om een print gevraagd werd bij een controle.
    Ik moet zeggen, dat het mij ook nooit gevraagd is, maar ik heb altijd een printje bij me voor het geval dat....
    Vorige week nog zonder problemen uitgeprint.

  4. Top | #1114
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ja, ik lees er ook over volgens mij berichten bij Air Europa waar ze in Madrid om het papiertje vragen.
    Is mij ook nog nooit om gevraagd maar heb standaard de printjes mee
    in de handbagage. Toevallig gisteren Esta ingevuld maar geen probleem met printen.

  5. Top | #1115
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Bij het inchecken aan de balie voor een Lufthansa vlucht vanaf Dusseldorf kreeg ik zo’n waar ga je heen en wie heeft je koffer ingepakt interview van een onaardige Duitse mevrouw met een laptop op wieltjes.
    Ze stónd erop dat ik mijn esta printje en mijn reisschema (met vluchtnummer enz.) aan haar liet zien, mijn commentaar dat ze dat zelf toch ook wel kon zien in de computer werd niet gewaardeerd
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  6. Top | #1116
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Bij Aer Lingus werd er bij ons ook een keer om gevraagd. Bij andere maatschappijen (in ieder geval KLM en Delta) is er nooit naar gevraagd. Ik zorg er altijd wel voor dat ik een printje bij me heb. Had ook eens ergens gelezen dat ze er bij iemand om vroegen dus sindsdien altijd bij me als ik naar Amerika vlieg.

  7. Top | #1117
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    klopt ik had precies hetzelfde kreeg het ook niet uitgeprint .
    Mijn man heeft het gekopieerd naar een word document en toen lukte het wel .
    dat heb ik idd ook gedaan maar vind het vreemd dat het niet lukt via de site... lees dat het anderen wel is gelukt. Was dit ook recent of al langer geleden. Misschien is de site sinds kort veranderd hierin..??

  8. Top | #1118
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Ze stónd erop dat ik mijn esta printje en mijn reisschema (met vluchtnummer enz.) aan haar liet zien
    op basis van welke wet zou dat moeten? Op de ESTA site staat nergens dat het moet. Uiteindelijk was je waarschijnlijk wel doorgelaten maar kost gewoon onnodig tijd. Wij hebben meestal ook een printje mee.

  9. Top | #1119
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk Berichten
    lees dat het anderen wel is gelukt. Was dit ook recent of al langer geleden. Misschien is de site sinds kort veranderd hierin..??
    ik heb net even mijn bestaande ESTA aanvraag opgezocht. Ik kan die nog steeds printen. Wellicht een andere browser gebruiken? Zelf gebruik ik Chrome.

  10. Top | #1120
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    op basis van welke wet zou dat moeten? Op de ESTA site staat nergens dat het moet. Uiteindelijk was je waarschijnlijk wel doorgelaten maar kost gewoon onnodig tijd. Wij hebben meestal ook een printje mee.
    Aangezien ik van zowel het reisschema als onze esta’s een printje bij me had kon ik het laten zien. Ik heb aangegeven dat het niet nodig was maar daar dacht zij toch anders over.
    Omdat ik geen zin had in gezeur en vertraging bij het inchecken heb ik de gevraagde papieren gewoon maar laten zien.
    Ook al is het niet wettelijk verplicht en is een afdruk van je esta status nietszeggend omdat ze blijkbaar je status op elk moment kunnen wijzigen, is het toch handig als je iets kan laten zien als je dat gevraagd wordt.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •