Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 97 van de 115 EersteEerste ... 47879596979899107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 961 tot 970 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #961
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Antwoord is dus NEE

  2. Top | #962

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Okeee dank u! De ESTA verklaringen zijn verzonden nu maar wachten op de uitkomst. Vind het nog spannend ook hahaha.

  3. Top | #963
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2017
    Berichten
    1

    Standaard

    Hallo!

    In maart 2018 ga ik mijn vriendin opzoeken in Canada (Ik weet dat dit een florida forum is maar de wetgeving en ESTA/ETA zijn redelijk gelijk denk ik). Ik heb mijn ETA aangevraagd en deze is goedgekeurd.

    Toen ik het er gisteren met een vriend over had zei hij "Heb je dan geen problemen gehad met dat nachtje cel vorig jaar"? Vorig jaar december heb ik in een dronken bui tegen een fiets aangeschopt, iets doms wat ik normaal nooit doe. Deze nacht ben ik meegenomen naar het bureau en heb een boete voor straatschenderij/baldadigheid en openbaar dronkenschap gehad. Op de boete die ik thuisgestuurd kreeg stond ook "strafbeschikking" al had ik toen zelf nog geen idee wat het betekende.

    Op mijn ETA heb ik dus ingevuld dat ik nooit gearresteerd ben maar als ik er nu over nadenk ben ik eigenlijk aan het liegen omdat het feitelijk wel zo is natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat ik Canada niet in zou mogen omdat ik een jaar geleden tegen een fiets heb geschopt maar zit nu een beetje in een dilemma. Moet ik een nieuwe ETA aanvragen met als antwoord YES op de vraag of ik ooit gearresteerd ben, moet ik de ambassade bellen en kijken wat die zeggen, of gewoon gaan met mijn huidige ETA en hopen dat ze het niet doorhebben en glashard liegen.

    Zelf ga ik in februari in Spanje studeren dus ik zou vanaf Malaga vliegen. Ik heb dus nog twee maanden om dit te fixen waardoor ik zelf denk dat ik het beste eerlijk kan zijn. Graag zou ik jullie mening hierover horen,

    Mvg, Rinus.

  4. Top | #964
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rinus Bekijk Berichten
    ... moet ik de ambassade bellen en kijken wat die zeggen, of gewoon gaan met mijn huidige ETA en hopen dat ze het niet doorhebben en glashard liegen....
    Ik zou voor de zekerheid maar contact opnemen met de ambassade, want de gok nemen met/en liegen zou ik in dit geval zeker niet doen !
    At the moment on a roadtrip through Texas

  5. Top | #965
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Laatst gewijzigd door Mattie; 29-11-17 om 11:14.

  6. Top | #966

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik kom niet verder dan 5:CONTROLEER UW AANVRAAG

    Ga a.u.b. na of alle informatie correct is, voor u uw aanvraag indient. Als informatie niet correct is, selecteer dan de “Bewerk” optie in de rechterbovenhoek van de controlepagina van de aanvraag. Selecteer “CONFIRMEER EN GA DOOR” als/wanneer alle informatie correct is.

    Doorklikken en wachten en wachten en er gebeurt niets meer.....(weten jullie een oplossing???)

  7. Top | #967
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Heb je wel alles ingevuld? Staat er niet ergens nog een (rood) kruisje of zo?

  8. Top | #968

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Nee, alles was ok.

    Heb met het reisbureau gebeld (EXIT) en deze zeiden dat het waarschijnlijk de drukte was (op de site), dus de volgende dag weer geprobeerd, weer niet gelukt exact hetzelfde probleem.


    Heeft iemand nog een tip?? Ga het morgen maar weer eens proberen.....

  9. Top | #969
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Misschien iets met de beveiliging van je computer?
    Eens via een andere computer proberen?
    Laatst gewijzigd door knaapje; 15-01-18 om 14:44.

  10. Top | #970
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ja of een andere browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •