Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 114 van de 115 EersteEerste ... 1464104112113114115 LaatsteLaatste
Resultaten 1.131 tot 1.140 van de 1147

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

  1. Top | #1131
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ja dat weet ik en doe ik ook, ben gewoon benieuwd of het bij iedereen nu zo lang duurt of geduurd heeft.

  2. Top | #1132
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Wij hebben de volgende dag gekeken en toen was het voor elkaar.

  3. Top | #1133
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Bij ons duurde het een paar uur. We kregen geen bevestiging per mail ofzo, maar keken zelf en zagen dat de ESTA was goedgekeurd.
    In eerdere jaren ging het bij ons sneller (paar minuten).

  4. Top | #1134
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Inmiddels de bevestiging dat ik mag reizen ook ontvangen.

  5. Top | #1135
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ik heb per abuis bij het invullen van mijn Esta, bij geboorteplaats mijn woonplaats ingevuld.
    Mijn Esta is wel goedgekeurd!
    Maar zou dit problemen op kunnen leveren bij het reizen? En zo ja. Hoe kan ik dit oplossen?
    Alvast dank voor jullie reactie.

  6. Top | #1136
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Inderdaad zou je dit moeten kunnen wijzigen :https://help.cbp.gov/s/article/Artic...language=en_US

    Met uitzondering van bepaalde rubrieken , maar wijzigen geboorteplaats zou dus mogelijk zijn , maar let op :

    "..If an applicant made a mistake on their passport or biographical information, he or she will need to submit a new application. The associated fee will be charged for each new application submitted. Any other mistakes may be corrected or updated by clicking “Check Individual Status” under “Check ESTA Status..."

    Het zou dus zomaar kunnen dat je de ESTA-aanvraag opnieuw moet gaan indienen, en dus opnieuw moet gaan betalen , dan moet je snel zijn want de prijs gaat m.i.v. de 26e mei omhoog van $14 naar $21
    Laatst gewijzigd door PENPE; 24-05-22 om 22:04.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  7. Top | #1137
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Ok, bedankt Penpe.
    Ik ga er even naar kijken.

  8. Top | #1138
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Ok, bedankt Penpe.
    Ik ga er even naar kijken.
    Ok , laat ff weten hoe het afloopt ;-)
    At the moment on a roadtrip through Texas

  9. Top | #1139
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    "Review and update your previously submitted application here. You may only make changes to information related to your Travel Information, but you may still review and print the entire application."

    Ik kan mijn geboorteplaats dus niet meer aanpassen. 😒

    Dan ga ik maar gewoon een nieuwe aanvragen. Ik wil natuurlijk geen gedoe op de Reisdag zelf.
    Bijzonder dat je heel geconcentreerd de Esta invulde omdat je geen fouten wil maken en dat dan toch doet. Haha.

  10. Top | #1140
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

    Klopt het dat eind deze maand de esta duurder wordt? Ik vertrek in augustus, dan kan ik hem toch nu al invullen? Alleen moeten we voor onze zoon een nieuw paspoort regelen. Kan hij later z’n aanvraag doen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •