Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Vliegen: Zwanger

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    En helaas wel een beetje uitkijken met erg wilde attracties. Busch Gardens met de vele achtbanen overslaan (Sheikra!!), geen Kraken in Sea World, geen Space Mountain in Magic Kingdom, geen Mission Space in Epcot .... Er blijft nog genoeg over!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Vliegen: Zwanger

    Wie is er op de hoogte met zwangerschap bij United. Krijg je daar ook echt extra beenruimte als je zwanger bent? Ik ben als wij naar Florida gaan rond de 18 weken zwanger, dus dat zou dan wel mooi zijn meegenomen. En moet je dat dan van te voren aanvragen bij United ofzo?

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen: Zwanger

    Nee, die krijg je niet. Als je extra ruimte wilt, dan kun je die "kopen" in de vorm van Economy Plus, Business Class etc. Het werkt heel simpel: Meer ruimte, meer $$.

    Als je vindt dat je meer ruimte nodig hebt vanwege je "situatie", dan is dat je eigen verantwoordelijkheid, niet die van de airline. Vragen staat natuurlijk altijd vrij, maar je hebt helemaal nergens recht op.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-01-11 om 22:03.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen: Zwanger

    ^^ ik denk het niet , je kan het wel bijbetalen maar gratis krijg je tegenwoordig weinig of niets meer

  5. Top | #15
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen: Zwanger

    Wij zijn met een rolstoel gebruiker naar Florida geweest en die kon zich in het vliegtuig redden met een kruk. Maar extra beenruimte voor opstaan bijvoorbeeld was er niet bij. De stewardessen waren wel erg behulpzaam maar weer niet zo behulpzaam dat ze ergens anders mocht zitten. Ik denk dat je gewoon bij moet betalen voor een upgrade. En trouwens heeft iedereen wel wat, lange benen, horeca airbag, dikke kont en daar houdt de airline ook geen rekening mee.

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen: Zwanger

    Voor die extra ruimte laten de meeste maatschappijen je tegenwoordig betalen. Dus ze zullen je er niet gratis neerzetten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegen: Zwanger

    Plus dat ik denk dat diegene die wel voor zo'n stoel betaald hebben zich ook niet zo maar uit dit soort stoelen laat sturen. De hoofdreden dat mensen bereid zijn om meer te betalen voor zo'n stoel is immers het gebrek aan beenruimte in de andere stoelen toch?
    Aangezien er maar een beperkt aantal van deze stoelen beschikbaar zijn vermoed ik dat deze best wel snel "uitverkocht" zullen zijn.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    62

    Standaard Re: Vliegen: Zwanger

    Anders misschien even kijken via Seatguru bij het type vliegtuig waar je mee vliegt of er "gewone" plaatsen zijn met wat meer beenruimte, en die dan via United proberen te reserveren.

    Als je bv. kijkt bij de Boeing 767 heb je op de plaatsen 20B en 20J wat meer beenruimte.

    Nee heb je, ja kun je krijgen. :wink:

    1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen: Zwanger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrDre Bekijk Berichten
    Als je bv. kijkt bij de Boeing 767 heb je op de plaatsen 20B en 20J wat meer beenruimte.
    maar dat zijn toch economy plus stoelen?



  10. Top | #20
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard

    @ DrDre
    Die stoelen zijn aan de nooduitgangen en zijn niet te boeken voor kinderen en "gehandicapten". Niet dat zwanger zijn nu een handicap is :mrgreen: maar wij worden elke keer gevraagd of we lichamelijk in staat zijn om bij een emergency de andere passagiers te helpen om het vliegtuig te verlaten.

    Ergens heb ik het vermoeden dat je als zwangere je nu niet direct geschikt wordt geacht door de vliegtuigmaatschappij om andere te helpen in een noodgeval. Het lijkt me eerder dat je op de eerste plaats voor jezelf en je kind zorgt.

    @ Teleton.
    Google is je vriendje :smile:
    http://www.united.com/page/article/0,6722,1314,00.html
    https://store.united.com/traveloptio...Title=UM_LEGRM
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-11 om 15:27. Reden: 1+1
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •