Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Vliegen: Zwanger

  1. Top | #1

    Standaard Vliegen: Zwanger

    Ik ga eind september naar florida en weet pas sinds kort dat ik zwanger ben.
    Weet er misschien iemand tot hoeveel weken je mag vliegen met united...kan dit namelijk nergens terug vinden???
    En of het wel te doen is om als zwangere vrouw naar florida te gaan ( heen 21 weken en terug 23 weken)

    alvast bedankt :lol:

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard

    Hoi Astrid,

    Volgens mij mag je t/m 7 maanden zwanger nog vliegen.
    Je kan in principe t/m het eind vliegen (geen gevaar voor baby) maar er is geen luchtvaartmaatschappij die op een bevalling in de lucht zit te wachten.

    Wij gaan as maandag naar florida en mijn vriendin (over 3 uur mijn vrouw als het goed is) is 19 weken zwanger en 22 weken als we terug gaan.

    :idea: Het is wel handig een engelstalige zwangerschapsverklaring (met daarin het aantal weken zwangerschap) mee te nemen om gezeik te voorkomen.

    Veel plezier in Florida!

    Henri
    The truth is out there....... Somewhere.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Dat is geen probleem,ik ben ook een keer met 25 weken naar Florida gegaan en met 29 weken terug.Je mag vliegen tot je zevende maand.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard

    Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen mag je inderdaad tot 7 maanden vliegen.
    Ik vind dat je alleen zelf kan bepalen of het handig is om naar Florida te gaan, als je je goed voelt waarom niet?
    Maar als je je niet goed voelt neem ik aan dat je ook geen zin heb om bijv. naar Spanje of Frankrijk te gaan.

    Groetjes,Maureen.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Zelf heb ik eens gevlogen toen ik evenver 'heen' was als jij, en dat was allemaal geen probleem hoor. Het enige is dat je buik in het vliegtuig altijd wat opzet, en het leek wel of dat toen nog erger was. Zorg dus voor goed loszittende kleding.

    Bai,

    Maartje

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Vergeet ik het belangrijkste: GEFELICITEERD!!

    Bai,

    Maartje

  7. Top | #7

    Standaard

    bedankt voor de tips en de antwoorden !!! ben al een beetje gerust gesteld nu en heb er helemaal zin in !!!!

    groetjes astrid

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard

    Je hoeft je nergens zorgen om te maken hoor!
    Zwanger zijn is iets gezonds en je kan er gewoon (bijna) alles mee blijven doen.
    Alleen zal je misschien wat kleine aanpassingen moeten maken maar dat is verder alles!
    Je ben dan pas rond de 4 maanden zwanger en dat is juist een hele lekkkere periode, je ben door de eerst 3 maanden heen (altijd spannend), je buik zit nog niet verschrikkelijk in de weg, je kan gewoon een hele hoop nog doen (ik heb zelf tot de dag voor mijn bevalling alles nog gedaan) dus dat zal allemaal wel goed komen.

    Groetjes,Maureen.

  9. Top | #9
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    zoals je ook in het orlando topic kunt lezen is mijn vrouw ook zwanger. Bij Matinair krijg je, als dat mogelijk is, een plaats met meer been (buik?!?) ruimte toegewezen. Ik neem aan dat dat bij United ook zo is. Voor Martinait moet je daar voor wel bellen met de maatschappij.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    En vergeet niet een paar extra koffers mee te nemen voor al die leuke babyspullen die je daar zult zien.De spullen die je daar kunt kopen zijn vaak net wat handiger dan hier.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •