Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 27 EersteEerste ... 152324252627 LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

  1. Top | #241
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Wij vliegen de 23e vanaf Brussel met BA via Londen en dan naar Miami.
    Persoonlijk hoop ik dat er tegen die tijd gewoon weer gevlogen kan worden vanaf Brussel.

    Jackie

  2. Top | #242

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Niet druk om maken, gewoon gaan.
    Als er op een snelweg iemand tegen een vangrail is geknald, rijd je er de volgende dag ook gewoon weer langs. Klinkt misschien erg hard, maar de kans dat zoiets een tweede keer gebeurd in korte tijd is zeer klein,.



  3. Top | #243
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Ik zou ook gewoon gaan. Dat is ook precies wat die mensen willen bereiken.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #244
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Ik denk dat iedereen die binnenkort gaat vliegen misschien weer even zoiets heeft van...oei! Maar inderdaad, het kan overal en vooral onverwachts gebeuren. Erg eigenlijk dat dit onze toekomst is! Angst..dat is wat er gezaaid wordt. Wij gaan ook, weliswaar "slechts" naar Lanzarote eind april, en ook voor mijn werk vlieg ik regelmatig. Wij proberen er niet aan toe te geven, lastig hoor! Go&Enjoy!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  5. Top | #245
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Angst is een slechte raadgever.

    De kans op een aanslag is overal aanwezig. Met name grote steden en plaatsen waar veel mensen bijeen komen lopen een risico.

    Ik heb mij vorig jaar verbaasd over de controles bij Disney en Universal in Orlando. Tassen worden heel goed gecontroleerd (zelfs mijn zonnebrilhoesje werd geopend), maar personen met kinderwagens mogen zo door lopen. Iemand die kwaad wil kan dus heel makkelijk wapens mee naar binnen nemen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  6. Top | #246
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Probeer het toch los te laten. Het kan helaas overal gebeuren. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

  7. Top | #247
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Ach, pas stonden er op Miami airport hele rijen bij Security. Maar een fles vloeistof die je officieel niet mee mocht nemen kwam zo door de check heen. M.a.w., het kan idd overal gebeuren.

  8. Top | #248
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

    Na een tweet van mij aan UA, adviseerde hun ons om toch om te boeken naar een andere airport. Dit was kosteloos.Wij hebben dit gedaan, vertrekken nu 26/4 vanaf Amsterdam. Er waren nog enkele plaatsen vrij op de vlucht met dezelfde vertrektijden en aankomst. Bru is nog altijd gesloten, morgen vinden er een proefopening plaats. Dan wordt er verder gekeken wanneer ze weer operationeel zijn. Wij nemen liever het zekere voor het onzekere, maar dit is persoonlijk. We zijn niet meer zo avontuurlijk😬

  9. Top | #249
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

    Wij vliegen de 22e vanaf Brussel en ik heb ook gevraagd of we via Nederland kunnen vliegen. Meer omdat ik me werkelijk afvraag of ze wel open zijn rond de 22e. Dan boek ik liever nu om dan straks. Nu zijn er nog zat beschikbare vluchten. KLM heeft me een offerte gestuurd voor het omboeken.
    Voor mijn 4 tickets had ik 1740 euro betaald. Voor het omboeken moet ik 3250 euro bijbetalen. Dat is voor vier tickets. Ga ik niet doen natuurlijk. KLM heeft ze wel gereserveerd voor me. Beide vluchten (vanaf Brussel maar ook die vanaf Amsterdam zie ik staan in 'mijn trip" als ik inlog op de website van KLM. Ik heb ze gemaild maar nog geen antwoord gekregen. Ik denk dat ze het waanzinnig druk hebben.
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 01-04-16 om 22:46.

  10. Top | #250
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

    Wij hebben niks hoeven te betalen. Ik vind dit wel erg veel. Wat gebeurt er indien de vlucht niet doorgaat, dan zullen ze jullie moeten omboeken. Maar het is nog drie weken, volgens Brussels airport beginnen ze zondag met enkele vluchten uit te voeren. Ik kan me voorstellen dat je van te voren zekerheid wil hebben. Wij hadden er gewoon geen goed gevoel over, vandaar het omboeken. United deed hier niet moeilijk over.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •