Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 27 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

  1. Top | #31
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ...en een goedkoop hotelletje in Brussel, is dat geen oplossing?
    Wij hebben gisteren de knoop doorgehakt en gaan in oktober (1-22) vliegen vanuit Brussel. We vliegen (via Atlanta) op Fort Myers (vlak naast Cape Coral waar we een huisje hebben) en vliegen terug vanuit Key West. Kosten EUR 400 per persoon, met Delta via Vliegtarieven.nl (kortingscode "ustudy" EUR 10 p.p.). In eerste instantie hadden we deze vlucht gevonden bij Connections, maar Vliegwinkel was net een paar euro goedkoper en is een NL organisatie. Vonden we toch iets prettiger

    We vertrekken 10:30 dus als we 5:55 vertrekkern vanuit Rotterdam zouden we op tijd aan moeten komen op het vliegveld.
    Laatst gewijzigd door Marco Stern; 24-03-09 om 09:39. Reden: Ik zei vliegwinkel, maar moest vliegtarieven.nl zijn

  2. Top | #32
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Ik ben ooit eens vanaf Brussel-Zaventem naar Portugal gevlogen. Vanuit NL naar Brussel dan overstappen naar Brussel Zaventem, paar minuten lopen naar de terminal.

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Kennelijk is er ook een treinstation onder het vliegveld van Brussel. Van Tilburg naar Roosendaal kost een kaartje €4,60 (met 40% korting) en van Roosendaal naar het vliegveld is het €16. Dat is dus €20,60 voor een enkeltje. Heen en terug dus €41,20 extra bij de boeking. Van Tilburg naar Schiphol is het 2x €10,50 (met 40% korting) = + €21 bij de boeking. Naar Brussel treinen is dus €20,20 meer dan Schiphol.

    Echter...vliegen vanaf Brussel is €733 bij Delta, via WorldTicketCenter.nl (iemand ervaring mee?) en goedkoopste vanaf Amsterdam is €883 met US Airways of €925 via KLM. Scheelt dus €150 - €20,20 = €129,80 (US Airways) of €171,80 (KLM) t.o.v. Delta.

    Maarja...ik heb:

    1. Geen ervaring met vliegen vanuit Brussel.
    2. Geen ervaring met vliegen met Delta.
    3. Geen ervaring met WorldTicketCenter.nl

    ^Kan iemand mij daar wat wijzer over maken ?

  4. Top | #34
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Op punt 1 kan ik je niet helpen. De andere twee zijn, uit ervaring, gewoon goed.
    Tickets bij WTC zijn zoals bij zovelen E-tickets en vliegen met Delta is als met ieder andere grote US mij., ook gewoon goed.

    Je wordt door beiden goed op de hoogte gehouden van alle veranderingen.
    Die zijn er bij Delta regelmatig, met name de vluchttijden, al is het soms maar 5 minuten verplaatst.

    Ik zou wel de Atlanta route verkiezen boven de JFK route. Iets minder depressief vliegveld, bovendien met een gezellige Budweiser bar :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Thanks Ta2! Dat helpt al een stuk .

    Overigens vliegt Delta met een Boeing 767...ook nog nooit mee gevlogen...

    Hetgeen ik dus nog mis zijn wat verhalen met ervaringen over het vertrekken vanuit Brussel Airport en eventueel het vliegen met een Boeing 767 ! Meer Delta-ervaringen heb ik inmiddels hier vandaan: http://www.floridaforum.nl/showthrea...=vliegen+delta

    Lijkt me een prima maatschappij ...

    Meer WorldTicketCenter-ervaringen zijn natuurlijk ook welkom !

  6. Top | #36
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zelos Bekijk Berichten
    Hetgeen ik dus nog mis zijn wat verhalen met ervaringen over het vertrekken vanuit Brussel Airport en eventueel het vliegen met een Boeing 767 !
    Zie mijn reisverslag van vlucht met Delta van Brussel naar New York , kerst 2008 !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Zie mijn reisverslag van vlucht met Delta van Brussel naar New York , kerst 2008 !
    Ik zie dat dat dus prima is gegaan met Delta! Ik kan echter niet uit je verhaal halen of jullie met de trein naar het vliegveld van Brussel zijn gegaan. Voor zover ik kan zien, gingen jullie met de auto.

    Ik weet namelijk dus niet of het allemaal prima te doen is met de trein. Ik zou dan Tilburg -> Roosendaal -> Brussel Airport rijden (kosten: €20,60 voor een enkeltje) en ik ben benieuwd of men op het forum ervaring heeft een treinrit naar Brussel Airport vanuit Nederland...

    Is het net zo ideaal als uitstappen op Schiphol?

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    enschede
    Berichten
    39

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Hai zelos, wat wil je nog precies weten voordat je voor jou gevoel durft te boeken?

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Dat Delta te vertrouwen is, is me inmiddels verzekerd. Vliegen met een Boeing 767 lijkt me ook prima. Vliegen vanaf Brussel wordt over het algemeen ook erg positief beschreven, dus dat lijkt me ook prima. WorldTicketCenters schijnt ook goed te vertrouwen zijn, dus dat zit ook goed.

    Het enige wat ik me nu dus nog afvraag is of het reizen met de trein naar Brussel Airport handig te doen is, vanuit Nederland .

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    enschede
    Berichten
    39

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Vanuit tilburg doe je er 2:31 over. Overstap Roosendaal en Brusselcentraal
    zie:
    http://www.nshispeed.nl/nl/internationale-treinplanner
    Qua vertragingen, hou rekening met vertragingen zoals je zou doen op het traject tilburg- schiphol. En nu snel boeken... anders zijn alle mooie tickets weg!!:wink:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •