Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 27 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

  1. Top | #61
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    11

    Standaard Hotel rond Brussels Airport

    Hoi,
    Wij vertrekken eind juli voor 3 weken naar Orlando en nu zoeken we een hotel rond vliegveld Brussel waar we de eerste nacht slapen en dan onze auto kunnen laten staan.
    Heeft iemand een idee.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 11-05-09 om 22:02. Reden: bericht verplaatst naar bestaand topic

  2. Top | #62
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    1

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Er zijn een aantal betaalbare hotels in de buurt die een busje hebben naar de luchthaven. Een lijstje is hier hier te vinden.

    Interessant is bv. het hotel Express By Holiday Inn Brussels Airport in Diegem dat een "arrangement" aanbied waarbij 1 overnachting inbegrepen is en je je wagen daarna 2 weken kan laten staan aan het hotel.

  3. Top | #63
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    't Is eigenlijk een hoop gedoe zeg. Ik vond voor €515 een vlucht vanaf Brussel met Jet Air naar Toronto en aansluitend met American naar Miami. Niet gek voor het hoofdseizoen en met 3 personen een fikse besparing t.o.v. vluchten vanf Schiphol. Belt een paar dagen later het internet reisburo me op, kan niet meer want ze hebben de vlucht vanaf Brussel anderhalf uur later gepland, dan kan ik niet meer overstappen. Bieden ze me voor 100 euro pp meer met Iberia vanaf Brussel via Madrid naar Miami. Vertrek in BRU om 8 uur - en natuurlijk op tijd inchecken, dat is akelig vroeg. Park-sleep-fly's vallen af omdat shuttlebusjes vanaf 7 uur gaan rijden. Ik heb maar niet gevraagd wat de derde week parkeren kost... Met de trein direct er naar toe is ook al geen optie want de eerste trein vertrekt vanaf Den Haag een uur nadat we moet inchecken.
    Dit lijkt me nog de meest voordelige en bruikbare optie:
    - daags ervoor met de trein naar brussel centraal, €28,80 p.p.
    - daar een hotelletje om de hoek (koffers!) triple room ca. €75 op orangesmile.com
    - In alle vroegte het hotel uit, taxi bij het station nemen naar Zaventem, ca €30
    - Terug is iets makkelijker - met de trein vanaf Zaventem naar Hollands Spoor.
    Volgende keer maar weer Schiphol...
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 24-05-09 om 11:20. Reden: foutje hersteld

  4. Top | #64
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Ik zou voorstellen kom bij ons slapen ( in belgie )maar het is nog een uurtje rijden naar brussel en met het verkeer is het 1 hoop ellende s morgens

  5. Top | #65

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Ik zou voorstellen dat een taxi reserveerd die je bij het hotel komt ophalen.
    Het kost niets meer en rond half zes 's ochtends een taxi vinden bij het station zal je niet lukken.
    De éérste treinen rijden rond 6 uur waarom zou een taxi dan om half zes
    daar staan???

  6. Top | #66
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Ik zou voorstellen kom bij ons slapen ( in belgie )
    Ontzettend lief aangeboden maar we hebben intussen besloten om maar in alle vroegte vanuit huis te vertrekken en de airparking (airparking.com) te nemen, is bij elkaar nog goedkoper dan de mijl-op-zeven die ik eerder bedacht had.

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Goedkoper?:???: Als ik kijk zie ik dat je daar gemiddeld 10 euro per nacht kwijt bent. Dan kom je toch een aardig endje over de 200! Bij p3 of een hotel ben je dan toch minder kwijt?
    Florida februari/ meivakantie 2009 http://desmallebeekjesopreis.blogspot.com/

  8. Top | #68
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Er is nu een aanbieding bij het ibis hotel. 60 euro voor een tweepersoonskamer inclusief 7 dagen parkeren. Vervolgdagen parkeren voor € 1,00 per nacht. Goedkoper dan drie weken airparking of P3.

  9. Top | #69
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Bij het Ibishotel heb ik nagevraagd, de shuttlebussen rijden niet voor 7 uur 's morgens en dan moet ik al lang en breed ingecheckt zijn. De P3 is inderdaad een stuk goedkoper dan de airparking, ik had eerder op een site veel hogere tarieven gezien. Maar geen reserveringsmogelijkheden. Is het verstandig om hartje hoogseizoen op de bonnefooi daar te parkeren?

  10. Top | #70
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel-Zaventem

    Lijkt mij niet, wij wonen in Belgie en vliegen regelmatig vanaf Brussel en kennen het probleem parkeren, heeft U er wel eens aangedacht U te laten wegbrengen en halen, er is een mogelijkheid met eigen wagen door een gehuurde chauffeur via:car-drivers.nl tegen uurvergoeding.

    Groetjes Henke.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •