Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 27 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

  1. Top | #231
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Prijs is natuurlijk afhankelijk van de datum(mijn 8/9 juni en nog steeds beschikbaar) maar inderdaad, andere sites geven een veel hogere prijs

    Klik op HIER

    of

    https://www.jetair.be/nl/luchthavenhotels

    voor crowne

    https://www.jetair.be/nl/hotel/belgi...-airport-87706

  2. Top | #232
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Parkeren bij Brussel/Zaventem

    Let wel op dat de gratis shuttle service bij Crowne Plaza niet op zaterdag en zondag rijdt!
    Je betaalt dan €15,- voor een taxirit richting het vliegveld!!

  3. Top | #233
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Parkeren bij Brussel/Zaventem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue_note Bekijk Berichten
    Let wel op dat de gratis shuttle service bij Crowne Plaza niet op zaterdag en zondag rijdt!
    Je betaalt dan €15,- voor een taxirit richting het vliegveld!!
    Oh, da's mooi prut dan!
    vd valk heeft dacht ik geen 4p kamers
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  4. Top | #234
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Parkeren bij Brussel/Zaventem

    Bedankt voor de tip heb nu geboekt bij crown plaza voor 94 Euro, mooie deal

  5. Top | #235
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Parkeren bij Brussel/Zaventem

    Pfff...... ik dacht dit ook even een overnachting te regelen bij Crowne Plaza voor 21 september. Boeken via de website van Jetair voor 94 euro gaat prima, maar dan...... geen mogelijkheid om aan te geven dat je ook lang wilt parkeren! Vervolgens gebeld met Crowne Plaza. Deze geven op hun eigen site een heeeeel andere prijs voor de kamer dan via Jetair (meer dan 200 euro) en hebben ook aangegeven dat het parkeren nog wel voor 15 dagen kan maar dat voor elke dag extra een bedrag van 28 euro in rekening wordt gebracht! De 15 euro voor een extra week parkeren zou een oude afspraak zijn met Jetair die binnenkort zal vervallen. Dan maar even als de donder met Jetair gebeld. Die verwezen mij naar een reisagent (Arke) in Nederland want dit zou online niet geregeld kunnen worden. Wij gaan namelijk vier weken naar FL dus moeten twee weken parkeren bijboeken en als het kan natuurlijk voor 15 euro per week. Vervolgens gebeld met Arke, die zeer behulpzaam waren maar ook daar kon ik het niet regelen. Noch telefonisch, noch online. Morgen maar naar het Arke reisbureau, daar zou het wel geregeld kunnen worden. Ben benieuwd. Anders wordt het toch de vertrouwde budget pareerplaats bij Zaventem.

  6. Top | #236

    Standaard Re: Parkeren bij Brussel/Zaventem

    Al die hotels die "gratis" parkeren bieden....
    vraag voor de gein eens bij zon hotel het tarief zonder parkeren en je schrikt je rot



  7. Top | #237
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Parkeren bij Brussel/Zaventem

    He he, het is gelukt met dank aan het reisbureau van Arke. Hotelkamer bij Crowne Plaza incl. 15 dagen parkeren voor 94 euro en twee weken extra parkeren voor 15 euro per week. Ik ben een blij mens!

  8. Top | #238
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard AirPort Brussels

    Wij vertrekken 26/4 van Bru naar Mco. Na de gebeurtenissen van afgelopen dinsdag heb ik toch mijn bedenkingen.
    wij vliegen met UA en degene die tot 12/4 vliegen kunnen omboeken naar een ander vliegveld, mits zelfde klasse, zonder bijbetaling. Wij vertrekken dus 14 dagen later. UA is erg coulant en wil ons wel omboeken, maar de goede vluchten zitten natuurlijk al vol. Brussels zal mits, weer open, denk ik wel heel veilig zijn. Maar ik vraag me af hoe het er uit zal zien. Een beetje een luguber gedachte dat wij er staan in de vakantiemodus en dat er enkele weken geleden mensen het leven lieten. Zijn er leden die ook van Brussel vliegen in de komende weken en wat doen jullie?

  9. Top | #239
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Ik kan mij voorstellen dat je wel met een bepaalde gedachte daar rondloopt als je op vakantie gaat zo kort op de vreselijke gebeurtenissen. Ik dénk dat ikzelf wel gewoon was gaan vliegen vanaf Brussel, de kans dat er nog een aanslag plaatsvindt is hoewel altijd aanwezig toch klein. (Denk aan extra beveiliging, etc.) Maargoed, ik heb makkelijk praten want ik hoef die keuze niet echt te maken.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  10. Top | #240
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: AirPort Brussels

    Ik denk eerlijk gezegd ook dat je je nu het minste zorgen hoeft te maken als je via Brussel vliegt, daar zullen wellicht strengere maatregelen worden getroffen dan op bv Schiphol.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •