Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 27 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard Problemen op Brussel-Zaventem

    Volgens de krant zijn er problemen op komst in zaventem de luchthaven. Daar zit ik dus ECHT NIET op te wachten,eh!

    Ik hoop dat onze vlucht gewoon optijd gaat vertrekken, bij het naar huis komen vind ik het niet erg maar niet als ik moet vertrekken[-X [-X

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: zaventem

    (Bron)

    BRUSSEL 31/01 (BELGA) = Het douanepersoneel op de luchthaven van Zaventem voert donderdag vanaf 10 uur een stiptheidsactie. "Alle koffers en vrachtwagens worden uitgekamd, terwijl er gewoonlijk enkel steekproeven worden gedaan", zegt François Goris van de onafhankelijke vakbond Nuod. De directe aanleiding is het "te pas en te onpas fouilleren van het personeel van de douane door de veiligheidsdiensten". Het initiatief van het douanepersoneel past in een reeks acties waarmee de vakbonden van Financiën beginnen. De volgende stap is het platleggen van de havens van Antwerpen en Zeebrugge. De sociale onrust bij de douane is een rem op de invoering van de papierloze aangifte. Dat project betekent een besparing van 32 miljoen euro voor de bedrijven, maar het komt maar niet van de grond. "De Belgische havens dreigen daardoor marktaandeel te verliezen", zegt John Kerkhof van Alfaport, de overkoepelende organisatie van zo'n vierhonderd havengebonden bedrijven. "Een autonome douane, onafhankelijk van de federale overheidsdienst Financiën, is noodzakelijk voor een efficiënte werking." (LIM)
    Ik geef ze op zich wel gelijk maar onhandig is het wel. Ik zou er iig voor zorgen dat je er vroeg genoeg bent. De vlucht zal wel normaal vertrekken maar je moet wel de douane door. Jullie gaan toch as zaterdag? Misschien dat ze er dan wel uit zijn...
    Laatst gewijzigd door Njit; 31-01-07 om 12:07.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

    Wie van de (Belgische??) Forumleden heeft slimme oplossingen voor het parkeren in de buurt van Zaventem?

    Deze zuinige 'Ollander komt er achter dat wij het hier rond Schiphol nog niet zo slecht hebben met Smart Parking en Tante toos van der Valk......
    Goedkoopste parkeerplaats in Brussel die ik tot nu toe kon vinden, ligt net even onder een tientje per dag. Park Sleep Fly voor 'menselijke' prijzen is ook al erg duur.

    Alternatief? De trein natuurlijk! Stopt daar ook voor de deur, maar wel een gedoe hoor. Het lukt ons niet op dezelfde dag te vertrekken, dus dan komt er ook nog een airporthotel bij. Even puzzelen dus.....:wink:



  4. Top | #4

    Standaard

    Frontparking 3 : dag 1/2/3 : 17euro per dag, dag 4 : 13euro en vanaf dag 5 : 5euro per dag (met uitzondering van dag 8/9/10 : 0 euro per dag).
    Je kan je ook gewoon in een straatje in zaventem zetten of bv aan het station, maar dat ik dan wel zonder bewaking (maar wel gratis). En dan eventueel met de bus tot de luchthaven. Ergens ter hoogte van de kerk van Zaventem is er ook een vrij groot (gratis) parkeerterrein, maar de straatnaam schiet me niet direct te binnen...

    straatnaam : Kerkplein (is wel ook onbewaakt natuurlijk)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-12-08 om 08:16. Reden: samengevoegd

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Parkeren Brussel

    Hahaha, waar vind je dat nog? Gratis parkeren bij de kerk! Kan met een gerust hart onze Franse Dame op deze gewijde grond zetten, denk ik. Heb wel even gegoogled en zag dat dit terrein ook voor de kermis wordt gebruikt. Moet dus wel even uitzoeken of de kermis niet in onze vakantieperiode valt, anders wordt ze misschien als botsautootje ingezet.

    I.I.g Hartelijk dank voor je reactie.



  6. Top | #6

    Standaard Re: Parkeren Brussel

    Ahja daar had ik nog niet bij stilgestaan, zoek dan ook best even op of er daar geen wekelijkse markt is, want anders heb je ook een klein probleempje

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Parkeren Brussel

    Opgepast met onbewaakte parkings, er wordt geregeld ingebroken in auto's.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Parkeren Brussel

    Wij vliegen 's ochtends vroeg, slapen in Courtyard bij het vliegveld voor EUR 109, inclusief 2 weken gratis parkeren en shuttle naar het vliegveld. Wij gaan over 9 nachtjes ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Parkeren Brussel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    slapen in Courtyard bij het vliegveld voor EUR 109, inclusief 2 weken gratis parkeren en shuttle naar het vliegveld.
    Dank voor deze tip! Had deze aanbieding zelf niet gevonden (en de moed al bijna opgegeven) maar ze zijn er dus wel, de aantrekkelijke aanbiedingen! Daar kan tante Toos aan de A4 weer niet tegenop.

    Ik neem contact met het Marriot op! Boeken via de site lukt nog niet voor 'onze' periode. Voor het onbewaakt parkeren moesten we toch wel erg veel moed verzamelen, we zijn straks 28 dagen weg. Ben wel een met een zuunnige Zeeuwsche getrouwd, maar het mag natuurlijk wel wat kosten.....



  10. Top | #10
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Parkeren Brussel

    Het Crowne Plaza Brussels Airport kende een zelfde aanbieding, was alleen iets duurder (EUR 135) in onze periode .
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •