Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 15 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 150

Onderwerp: Shopping: Walmart / (Super)Target

  1. Top | #61
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: "Beste" wallmart

    Dat zijn dus resp. de nummers 1 en 3 op de kaart.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #62
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    Dat klopt. En aangezien Fiesta Key (townhome-park) redelijk in de buurt van die bocht op de 192 ligt, zal ik regelmatig de Walmart bezoeken

    Enige nadeel is dat je er niet eventjes snel doorheen vliegt. Overal zie je wel weer wat leuks (of lekkers).

  3. Top | #63
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    Misschien niet helemaal de juiste vraag in dit topic maar... kan t nergens vinden

    Ik verblijf in September in de Holiday Inn Express op International drive en vroeg me af of er een walmart (of andere supermarkt) op loopafstand van het hotel ligt. Wie heeft het antwoord? Hoor het graag!

    groetjes
    sabine

  4. Top | #64
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    Op loopafstand? Hoe wil je al die spulletjes die je koopt dan vervoeren? De winkelwagentjes hebben een beveiliging, die blokkeren buiten een bepaald bereik. Of ben jij een vrouw die geen gat in d'r hand heeft?

  5. Top | #65
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    Op loopafstand ... Wat hebben wij Nederlanders toch met "op loopafstand".... ??? Da's een begrip dat je in de VS het beste helemaal kunt vergeten, want dat bestaat eigenlijk helemaal niet.](*,)

    Vanaf Int. Drive zit de dichtstbijzijnde Walmart m.i. op de hoek van Sand Lake Road en John Young Parkway. Is dat te lopen? Ja hoor, je bent alleen wel een tijdje onderweg.:twisted:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #66
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    grinnikt om jkg.

    Ben maar 1 x eerder in Orlando geweest en toen heb ik helaas alleen een minimarkt van binnen gezien. Weet inmiddels door alle verhalen hier dat een wallmart een attractie op zich is ;-) Helaas hebben we echter geen autohuur dus vandaar mijn vraag of er een supermarkt op loopafstand zit. Niet om grote inkopen te doen maar wel lekker om daar wat water in te slaan Vandaar.

    Michael 66, dank voor je reactie. Heb op google-earth gezien dat je ook van i-drive naar Universal zou kunnen lopen. Volgens mij heeft geen enkele amerikaan dat ooit nog gedaan whahahaha. Is volgens mij ook wel een fikse wandeling (waar ik me zeker niet aan ga wagen ;-)) maar vond je opmerking of dat ik dan een tijdje onderweg zou zijn in ieder geval meesterlijk DANK! ;-)

    groetjes

  7. Top | #67
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    Water inslaan in de Walmart? Niet doen. Als je eenmaal binnen bent heb je grote spijt als je alleen water wilt kopen want het is inderdaad een attractie op zich. Ik vond de Walmart misschien wel het leukste van heel Amerika In elk geval het meest bizar. En lekker goedkoop.

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker senkermens's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    41

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    Wat onze ervaring is met walmart: in verschillende walmarts hebben ze ook net een ander assortiment, het verschil is niet groot maar het is er wel. Afhankelijk van de omgeving waar de walmart ligt, kan het in de avond en nachtelijke uren wel wat gevaarlijk ogen (er staan dan wat groepen jongeren voor de ingang van de walmart) maar er rijdt wel beveiliging rond.
    Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018
    1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada

  9. Top | #69

    Standaard Winkels in Orlando, Kissimmee

    Hoi,

    ik vertrek op 14 juli voor de eerste keer naar Amerika. Heb wel al redelijk veel gelezen maar het echte werk moet nog komen denk ik. :razz:

    Ik ben van plan wel een aantal parken te doen, maar toch ook om eens te gaan winkelen.
    Weet iemand in de omgeving van Kissimmee een plaats om eens flink te winkelen en waar mooie prijzen te zien zijn? (Merkkledij, elektronica,...)
    bv: polo'tjes van Ralph Lauren...

    Alvast bedankt!
    Jonas

  10. Top | #70
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Winkels in Orlando, Kissimmee

    Hallo en welkom op dit gezellige Forum. Hier kun je alvast wat info vinden: http://www.florida-vakantie.nl/shoppen-in-florida.html

    Kleding vind je vooral in de Outlets. Zie bijvoorbeeld dit topic: Waar vind je Ralph Lauren?
    Over electronica kun je hier lezen: Electronica kopen in Orlando

    Gebruik ook vooral de zoekfunctie bovenin de blauwe balk. Als je enkel in titels zoekt heb je vaak snel beet...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •