Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 15 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 150

Onderwerp: Shopping: Walmart / (Super)Target

  1. Top | #91
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Walmart / (Super)Target

    @Sonja: maar dat is volgens Google Maps wel een 'gewone' Walmart, geen SuperCenter. De 'grote' zit iets verder weg..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #92
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Walmart / (Super)Target

    Deze Wal*mart bedoel ik (hoek Bass road) en volgens Google maps is het een supercenter, dat staat ook op de gevel.

    Walmart Supercenter


    4444 W Vine St, Kissimmee, FL, Verenigde Staten +1 407-397-7000 () ‎ · walmart.com

  3. Top | #93
    Nel van Ree
    Guest

    Standaard Re: Walmart / (Super)Target

    bedank ik ben wel blij met jullie voor al die antwoorden die ik krijg.

    nel

  4. Top | #94
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door senkermens Bekijk Berichten
    ..Afhankelijk van de omgeving waar de walmart ligt, kan het in de avond en nachtelijke uren wel wat gevaarlijk ogen (er staan dan wat groepen jongeren voor de ingang van de walmart) maar er rijdt wel beveiliging rond.
    Wij hebben dit bij de Wal*Mart aan de 192 en de 27 nog nooit gezien, op welk tijdstip van de avond/nacht wij daar ook waren, dus dat is daar wel in orde =D>

    Overigens is de Wal*Mart op 4444 W Vine Street onze favoriet :-D
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #95
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: "Beste" Walmart

    Die zie je steeds vaker... ze hebben niets beters te doen... Normaal kom ik nooit in filiaal Bass Road... maar de laatste keer hingen daar genoeg louchere figuren rond...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-12-12 om 10:59. Reden: q
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #96
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Walmart / (Super)Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Deze Wal*mart bedoel ik (hoek Bass road) en volgens Google maps is het een supercenter, dat staat ook op de gevel.

    Walmart Supercenter


    4444 W Vine St, Kissimmee, FL, Verenigde Staten +1 407-397-7000 () ‎ · walmart.com

    Ik ben vorig jaar diverse keren in deze Walmart geweest.
    Het is een gigacenter.
    Zeer uitgebreid met bijv. o.a. automotive, office en luggage naast alle gebruikelijke afdelingen.

    Knaapje

  7. Top | #97
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Walmart / (Super)Target

    Alle Walmart Supercenter's zijn altijd een plezier om in te winkelen, en vriendelijk personeel ook die je tot in het uiterste willen helpen zodat je winkelervaring altijd top is.
    Kunnen ze in Europa nog een puntje aan zuigen.

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Walmart / (Super)Target

    Nou, tot het uiterste... Vriendelijk zijn ze zeker, dat is overal. Alleen als het voorbij de kennis gaat...
    Ik wilde bij de Walmart een hoesje voor de ipad, zag er maar één. Toen ik het aan een employee vroeg of dat de enige was, keek hij ongelukkig om zich heen en zei aarzelend: "ehh, I think so..".
    In andere winkels in outlets zelfde ervaring. Zodra het over iets gaat wat ze niet hebben of weten, dan zeggen ze maar wat. Zo zijn we voor niets van de ene Premium in Orlando naar de andere gestuurd om er daar achter te komen dat de collectie (bij Converse in dit geval) hetzelfde was.

    Wat wel fantastisch is, als je de weg vraagt naar een soort artikelen. Ze lopen desnoods mee de halve winkel door. En dat is in NL wel anders, hier staat de suiker meestal naast de theezakjes en de theezakjes naast de suiker.

    Maar wat een winkel, ik zou er wel kunnen wonen! Wij willen er ook één hier. Van alles gezien wat niet meer mee kon in de koffer(s): bakwaren, sauzen, XXL verse pizzas voor 6,99....
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 04-08-11 om 13:52. Reden: fqe

  9. Top | #99
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Walmart / (Super)Target

    Ik had 's nachts een tijdelijke frigobox gekocht en nog wat andere spullen, maar aangezien er geen streepjescode op die frigobox stond heb ik hem niet moeten betalen, ze keek even rond en zette hem gewoon op de kop waar de zakjes stonden en vroeg of de rest in de frigobox kon, bij het afrekenen zag ik dan op het recuutje dat die frigobox niet aangerekend was, wanneer ik er om vroeg zei ze me dat er geen streepjescode op stond, zodat ze niet kon zien hoeveel het was, zo dus ze me zeker niet wilde teveel laten betalen.

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Walmart / (Super)Target

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans uit Koekelare Bekijk Berichten
    Alle Walmart Supercenter's zijn altijd een plezier om in te winkelen, en vriendelijk personeel ook die je tot in het uiterste willen helpen zodat je winkelervaring altijd top is.
    Kunnen ze in Europa nog een puntje aan zuigen.
    Behoudens de Walmart in Bradenton aan de Cortez road dan.... wat een sloom personeel en zo weinig kassa's open.... pfff, mijn liefde voor de Walmart liep daar een klein deukje op..

    [/url]



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •