Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 15 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 150

Onderwerp: Shopping: Walmart / (Super)Target

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Shopping: Walmart / (Super)Target

    Na het bericht op het andere forum dat er weer een nieuwe Walmart bij is (op de SR 535) ben ik weer helemaal in m'n nopjes. Lekker weer denken wat ik er allemaal ga kopen/halen, van nieuwe petten, t-shirts, speelgoed voor m'n zoon, telefoonkaart, gratis internetaansluiting, neusspray, spijkerbroek, veel water en frisdrank, een lekkere hamburger bij de ingebouwde McDonalds, baseballshirts, meer sokken, Hanes ondergoed, sokken, Disney-spulletjes, Yu-Gi-Yoh kaartjes, zonnebrillen, broodjes, batterijen voor m'n walkietalkies, shampoo, handdoeken, scrapbook-zooi, .......

    En wat ga jij bij de Walmart kopen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Nou, ik ga bij de buurman, Target, waar ik vandaag op de site was, boeken halen. Ik zag dat er een aantal van mijn favorieten in de aanbieding zijn: Janet Evanovich, Dan Brown, Nelson deMille en de nieuwe van Harry Potter natuurlijk!! Ja, en verder wat ik al geschreven heb op het topic "wat neem jij mee uit de U. S. of A", mijn sportvriendinnen willen allemaal sporttops........
    Die extra koffer nemen we zeker mee!

    'K ga even een spelletje doen!

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Om het even kort samen te vatten :
    WAT NIET.....!!??
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    gba spelletjes

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Ik ben net als Petra een Target fan. Walmart is te chaotisch (tenminste degene hier) en net iets te goedkoop in kwaliteit. Target verkoopt kwaliteit tegen lage prijzen. Ik heb er net weer een heel stel leuke zomerspullen voor in de tuin gekocht. En sportkleding, het merk Champion voor $15, wat wil je nog meer?

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Daarom maar even de titel van dit onderwerp veranderd. Target is vergelijkbaar met Walmart qua assortiment, alleen is Walmart qua prijs en kwaliteit vaak wat minder, maar het assortiment is vele malen groter, vooral bij de Walmart Superstores. En inderdaad, ook de "netheid" van de winkel is bij Target beter. Zeker vorig jaar toen ik bij de Target achter de Florida Mall was, jeetje wat een schone, nette, opgeruimde winkel was dat zeg. De drukte was ook heel anders dan bij de Walmart: veel minder. Terwijl die drukte wat mij betreft ook wel sfeerbepalend is.

    Toch vind ik altijd net datgene wat ik zoek wel bij de Walmart, en net niet bij de Target. Zoals die Fruit of the Loom Baseball-ondershirts (t-shirts met driekwartmouwen in een andere kleur) voor maar $ 5,96 per stuk, de DVD van "For love of the Game" voor $ 7,50, een Yankees-pet in kindermaat, een Mickey-handdoek voor $ 2,95, Goofy-kringelrietjes voor $ 0,79 per stuk, en m'n vrouw vond er duizend-en-één dingetjes voor haar scrapbookverslaving voor weinig $$, etc.

    OK, bij de Target wel net die map gevonden waar m'n vrouw haar scrapbookspulletjes in kan opbergen, en het fantastische Spiderman T-shirt (wel $ 10) dat m'n zoon vandaag ook weer aanheeft .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dit wordt een leuke discussie.
    Ik denk dat het er helemaal aan ligt, van wat voor soort winkel je houd.
    Ik ben beslist geen Walmart fan, het doet me altijd denken aan de markt.
    Maar ja, de Albert Cuyp heeft nou eenmaal ook veel fans.
    Zelfs van de Target ben ik niet onder de indruk, ik vind het vreselijk veel op een soort mega Hema lijken.
    Aan de andere kant slaag ik weer meestal bij Macy's, weliswaar iets duurder, maar veel overzichtelijker. Ik houd niet van in bakken moeten graaien. Michael heeft gelijk met de constatering dat Fruit of the Loom, en trouwens ook Hanes veel goedkoper is bij de Walmart, maar de kwaliteit is ook minder dan in andere winkels. Ik heb zo het idee, dat bv. Hanes speciaal voor Walmart (tenslotte waarschijnlijk hun grootste afnemer) een produktielijn heeft, met net iets dunnere stof.
    Haal maar een gewoon standaard Hanes T-shirt bij Walmart en bij een Nieman-Markus (? goed gespeld?) en vergelijk ze eens!!
    Overigens doet Walmart het prima voor een grote groep mensen, maar aan mij is het niet besteed.
    Moraal van dit verhaal: Kijk en vergelijk voor je wat koopt !
    Eric

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Hanes ondergoed, sokken
    Inderdaad heb ik ook in April gekocht in USA. Hanes is een goed merk, goede kwaliteit. In Nederland kocht ik merkloos ondergoed en sokken altijd op de markt of bij Piet Kerkhof maar ik was er nooit zo tevreden over.

    Nadat ik Hanes bij Walmart zag heb ik een pakje geprobeerd en later meer ingeslagen!

    Om exact te zijn gaat het om: Hanes, Bikini & Hanes, String Bikini.

    4 stuks in een doosje, 10 dollar ex. btw.

    www.hanes.com

    Goh, wat een interessant verhaal?!

    Verder kan je bij Walmart goedkoop een exemplaar van Rand mc Nally Road atlas kopen voor 5 dollar (ex) per stuk. In dit exemplaar van Walmart staan ook alle filialen van Walmart afgedruk, ruze handig als je een walmart-fan bent?!

    O, ja weet je wat je er ook kan kopen?

    Noxema, skin cleansing cream, www.noxema.com, een relaxte weelde voor je gezicht/huid.

    Ik vergeet nog te melden dat ik 6 mini mag lites heb aangeschaft bij Walmart voor een bespottelijk lage prijs van 5 dollar (ex) per stuk.


    Tja, Walmart is one-stop-shopping!

    www.walmart.com

    :wink:

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Inderdaad super grote winkel waar ja vanalles kunt krijgen. Je moet er ook zeker eens een kijkje gaan nemen. Maar ik vind het qua kleren en accessoires eerlijk gezegd nogal een zooitje. Niets voor mij in ieder geval

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    leuk onderwerp Michael!Ik vind de target en de walmart allebei leuk maar koop veruit het meeste bij walmart,hier mijn lijstje:make-up,hanes sportsokken voor de kids,kinderkleding,gameboy sp.,waterbed reiniger,koelbox,parasol en ligbedden voor op het strand (wat ik bij vertrek altijd aan iemand weggeef)tel.kaart,rugtassen en lunchtassen voor school,beddensprei,speelgoed,haarassesoires en natuurlijk de dagelijkse boodschappen.De noxema creme heb ik genoteerd,ga ik proberen.Ik irriteer me alleen wel altijd aan dat geschreeuw door die microfoon.Waar je overigens ook leuk rond kunt struinen is Burlington vooral voor goedkope merkkleding ook voor kinderen en schoenen,jassen tassen enz.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •