Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ..eigenlijk doe je het gewoon zelf hoor! Ik probeer je alleen wat overwegingen mee te geven, en dan maar hopen dat je er iets mee kunt[-o<
    maar tóch bedankt! Erg fijn als er 'kenners' meekijken/denken! Dr Phlox natuurlijk ook hartelijk dank!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Strak schema, had van mij kunnen zijn :razz:
    Ja, ik heb héél goed de verschillende reisverslagen doorgelezen!!\\/

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Je kan natuurlijk ook de Expres pas kopen ($30 - $40 pp per park).
    Had ik er al bijgeschreven; ben ik zéker van plan!

    Nou, met nog een paar kleine wijzigingen moet t dit dan gaan worden:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten

    Dinsdag 14 juli: Orlando – boodschappen doen-shoppen Walmart / Down Town Disney (Disney Quest)
    Woensdag 15 juli: Orlando – Magic Kingdom
    Donderdag 16 juli: Orlando – Blizzard Beach/ Shoppen Florida Mall
    Vrijdag 17 juli: Orlando – Disney Hollywood Studio’s
    Zaterdag 18 juli: Orlando - Typhoon Lagoon/ Shoppen Premium of Prime Outlet
    Zondag 19 juli Orlando - Seaworld
    Maandag 20 juli: Orlando - Universal Studios/Island of Adventure
    Dinsdag 21 juli Orlando - Waterpark (blizzard beach of typhoon lagoon) Cirque du Soleil
    Woensdag 22 juli: Orlando - Seaworld Island of Adventure
    Donderdag 23 juli: Orlando - Animal Kingdom
    Vrijdag 24 juli: Orlando – Gatorland/midgetgolf en/of Old Town
    Zaterdag 25 juli: Orlando – Epcot
    Zondag 26 juli: Orlando - leukste Disneypark of Seaworld nog een keer

    Volgens mij moet ik dan onderstaande tickets kopen, klopt dat??:

    Disney - 5 dagen base+waterpark (via schema Michael goedkoopte bij undercover tourist € 198 pp)
    Seaworld - via hun eigen internet pagina: volwassenen betalen kidstarief+2e dag gratis $ 64.95 pp
    Gatorland - gator grunt package adult, via hun eigen site: $ 29,99 pp
    Universal/Island of Adventure - 2parcs unlimited $ 94.99 pp (goedkoper dan 2days/2parcs?!Er staat wel: (Must Purchase At Least 2 Days Prior to Visit) wat betekent dat? (dat je het minimaal 2 dagen vantevoren moet aanschaffen??) en expres plus pas voor 1 dag $ 35,99 pp
    :-k Ik denk tenminste alleen een expres plus pas voor de dag bij Universal Studio, of moet ik die ook nemen voor Island of Adventure? (aangezien ik dat nu over 2 dagen verspreid, zal ik dan dus ook 2x 36 dollar pp ervoor kwijt zijn.....)
    Laatst gewijzigd door dennis_diana; 07-01-09 om 17:12.

  2. Top | #22
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Hoi Diana,

    Mocht je alsnog naar Bush Gardens willen gaan dan is het ook interessant om via de site van Seaworld een combiticket te kopen. Je kunt dan voor 25 dollar meer naar Busch Gardens en naar Sea World. En je mag ook nog gratis een keer terug. Ook leuk om een keer alleen 's avonds naar Seaworld te gaan. Vooral in die periode is er 's avonds een extra show wat ook erg de moeite waard is.

    Groetjes Monique

  3. Top | #23
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Lekker schema..... Voor het gebruik van de Express Plus passes vaar ik geheel op het kompas van Dr. Phlox en andere meldingen hier op het forum. In de periode dat wij zelf reizen, vinden we het niet zo nodig en vallen de wachttijden in de regel erg mee. Het bezoek aan de twee parken wordt hiermee wel wat kostbaar (goed idee he.. ..??:-&:-&)

    Je kunt de aanschaf van de pluspassen ook uitstellen tot je daar bent, dat maakt qua kosten niets uit. Op hele drukke dagen zijn ze uitverkocht, het aantal dat wordt uitgegeven, is gemaximaliseerd. Probleem is dat in de periode dat jullie er zijn, het gewoon beredruk is. Op maandag, vrijdag en zaterdag zijn de passen in die week zelfs nog een tientje duurder...

    De toegangskaarten moet je inderdaad wel van te voren bestellen. Ik zag dat je er in deze maand een boekje met vouchers bij krijgt. Wij hebben ook wel eens zo'n boekje gehad en vonden de aanbiedingen niet zo spectaculair.......Om het kostenoverzicht nog completer te maken parkeren kostte vorig jaar nog 11 dollar per dag, ik reken voor dit jaar op 12....



  4. Top | #24
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Voor je vraag met betrekking tot de 5 daagse Disney tickets wil ik je even op het volgende wijze :
    MAGIC BASE Ticket met WATERPARK FUN AND MORE OPTION
    Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één van de volgende parken:

    Magic Kingdom® Park
    Epcot®
    Disney's Hollywood Studios
    Disney's Animal Kingdom® Theme Park
    inclusief FAST PASS
    PLUS een keuze uit de volgende Parken voor het aantal OPTIE dagen afhankelijk van het aantal dagen van het Ticket:

    Disney's Blizzard Beach
    Water Park
    Disney's Typhoon Lagoon Water Park
    Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk)
    Disney Quest Indoor Interactive Park
    Disney's Wide World Of Sports® CompleX


    Dus de parken die je wil bezoeken zijn :
    Dinsdag 14 juli : Orlando – Down Town Disney (Disney Quest) ??
    Woensdag 15 juli : Orlando – Magic Kingdom
    Donderdag 16 juli : Orlando – Blizzard Beach
    Zaterdag 18 juli : Orlando - Typhoon Lagoon
    Dinsdag 21 juli : Orlando - Waterpark (blizzard beach of typhoon lagoon)
    Donderdag 23 juli : Orlando - Animal Kingdom
    Zaterdag 25 juli: Orlando – Epcot
    Zondag 26 juli: Orlando - leukste Disneypark of Seaworld nog een keer ??

    Dit zijn dan minimaal 6 dagen entree + eventueel de Disney Quest en ook nog eventueel het leukste Disenypark. Ik kom dan uit op 8. Dan denk ik dat je moet gaan voor 6 = 10 Kosten zijn dan voor 2 volwassenen en een kind ongeveer € 596,-- bij undercover tourist
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Eh .... Ton, ik zie maar vier dagen groot Disneypark, en evt. eentje extra. En daarnaast drie Disney-waterparken-bezoeken. Dus een Base+WF&M voor 5+5 dagen is m.i. toch echt wel genoeg.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten
    Universal/Island of Adventure - 2parcs unlimited $ 94.99 pp (goedkoper dan 2days/2parcs?!Er staat wel: (Must Purchase At Least 2 Days Prior to Visit) wat betekent dat? (dat je het minimaal 2 dagen vantevoren moet aanschaffen??)
    Dat betekend inderdaad dat je de passen minimaal 2 dagen van te voren moet hebben aangekocht. Ik weet niet of deze actie ook aan de kassa te koop is, maar advsieer je gewoon om dit via Internet te doen. Wij hebben ze ook van te voren via Internet gekocht. Je kan dan gewoon je tickets uitprinten en als je bij het park bent kan je ze gelijk laten scannen (niet meer langs de kassa).
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  7. Top | #27
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Eh .... Ton, ik zie maar vier dagen groot Disneypark, en evt. eentje extra. En daarnaast drie Disney-waterparken-bezoeken. Dus een Base+WF&M voor 5+5 dagen is m.i. toch echt wel genoeg.
    Ik ging er ook vanuit dat Diana begreep dat je aanbiedingen heb van 6 = 10 of zoiets. Maar je heb gelijk. Had het erbij moeten zetten.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Eh .... Ton, ik zie maar vier dagen groot Disneypark, en evt. eentje extra. En daarnaast drie Disney-waterparken-bezoeken. Dus een Base+WF&M voor 5+5 dagen is m.i. toch echt wel genoeg.
    Dit was ook mijn beredenering van de parken.... die andere dagen zijn de kleine parken (waterparken en DisneyQuest) waar ik volgens mij dan extra toegang toe heb.
    Dat klopt toch?? [-o< anders moet ik weer opnieuw gaan vogelen.

    Maar ik ben weer een klein stapje verder, want de cc is binnen \\/:
    mn hotel geboekt in Key West - het is The Inn geworden (zulke positieve reacties gehoord hier op t forum, dat móét wel goed gaan!!)
    en bij 'de duitse vrienden' de equinox aangevraagd.

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    nou, de eerste 'nacht' zit er op hier in Florida! Ik ben begonnen aan mijn blog, maar er staat nog info op tot aan de vliegreis. Ben nu een 'beetje' brak met aardig wat hoofdpijn, dus een leuk, lang verslag is nog niet echt een optie. Maar t is pas 7.00 uur en we hebben geen wilde plannen voor vandaag, dus t komt vást wel goed met dat verslag (en foto's)

    ps @ teleton : we zitten hier in 'jullie' Cane Islands............. nou, je had niets te veel gezegd:super!! (als je t éénmaal gevonden hebt, want we landden om 19.00uur en om 23.00 staken we de sleutel in t gat......en dat voor een ritje van een half uur ;-))

  10. Top | #30
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten
    ps @ teleton : we zitten hier in 'jullie' Cane Islands............. nou, je had niets te veel gezegd:super!!
    Wat leuk dat jullie het ook mooi vinden daar. Wel jammer van die rondrit die jullie kennelijk hebben gemaakt. Misschien ook een beetje door vermoeidheid, want echt lastig om te vinden is het toch niet? Pieter en Petra hadden ons ook zo gevonden. Ik lees de blogs in ieder geval iedere morgen, dus kom maar op met jullie avonturen!

    Anyway, geniet er van ennne.... hou 't netjes daar, want in december zitten we d'r weer;-) .





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •