Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    25 (!) dagen naar Florida........ veel tijd, maar tóch nog moeite om alles in te plannen.... tips zijn natuurlijk welkom!

    Onderstaand lijstje ingevoegd/bijgewerkt nav tips hier op t forum

    13 juli: vliegen van Amsterdam naar Orlando (tussenstop Philadelphia)
    10.45 -13.15 --- 15.55 – 18.25 (14 nachten in condo. Cane Island)
    Dinsdag 14 juli: Orlando – boodschappen doen-shoppen Walmart / Down Town Disney (Disney Quest)
    Woensdag 15 juli: Orlando – Magic Kingdom
    Donderdag 16 juli: Orlando – Blizzard Beach/ Shoppen Florida Mall
    Vrijdag 17 juli: Orlando – Disney Hollywood Studio’s
    Zaterdag 18 juli: Orlando - Typhoon Lagoon/ Shoppen Premium of Prime Outlet
    Zondag 19 juli Orlando - Seaworld
    Maandag 20 juli: Orlando - Universal Studios
    Dinsdag 21 juli Orlando - Waterpark (blizzard beach of typhoon lagoon) / Cirque du Soleil
    Woensdag 22 juli: Orlando - Island of Adventure
    Donderdag 23 juli: Orlando - Animal Kingdom
    Vrijdag 24 juli: Orlando – Gatorland/midgetgolf en/of Old Town
    Zaterdag 25 juli: Orlando – Epcot
    Zondag 26 juli: Orlando - leukste Disneypark of Seaworld nog een keer (én mn verjaardag vieren)
    27 juli: rijden van Orlando naar Naples (overnachten in Hawthorn suites of Naples)
    28 juli: Naples - Key West (2 overnachtingen: the Inn)
    29 juli:Key West - Duval Street/ Mallory Square
    30 juli: KeyWest - Miami (met stop Bahia Honda State Park?) (overnachten in Days Inn Oceanside)
    31 juli: Miami - rustdag
    1 aug: Miami - stadstour (Ducktours)/winkelen
    2 aug: Miami –
    3 aug: Miami – Everglades (met safari tour)
    4 aug: Miami – strand / winkelen / holocaust memorial
    5 aug: Miami -
    6 aug: vliegen van Miami naar Amsterdam (tussenstop Philadelphia)
    14.00 -16.47 --- 18.35 – 08.35 (7 aug)
    Laatst gewijzigd door dennis_diana; 10-01-09 om 21:33. Reden: pretparken Orlando toegevoegd/aangepast

  2. Top | #2

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Hoi,

    Wij gaan volgend jaar ook voor het eerst naar Florida dus over je reisschema kan ik niet veel zeggen. Ziet er naar mijn idee goed uit (maar who am I als Florida groentje). Wat ik wel weet is dat je een gratis toegangskaartje krijgt bij Disney als je op de dag van je verjaardag een bezoek brengt aan 1 van de disneyparken. Mocht je van plan zijn om die dag een disneypark te bezoeken dan is het mooi meegenomen. Voor meer info kun je op de site van Disney kijken (je moet je legitimeren zodat ze je geboortedatum kunnen zien).
    Succes met de voorbereidingen!

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Dankjewel voor je reaktie Marina82. Ben jij ook al druk in de voorbereidingen?

    Waarschijnlijk wordt t toch wel een meerdaagse pas voor de Disneyparken... maar het kan natuurlijk nooit kwaad om -mochten we die dag naar Disney gaan- dan even te melden dat ik jarig ben ;-)

    Maar een andere vraag:
    Is het slim/verstandig om via Miami naar de Keys te gaan en dan weer terug naar Miami, of is het leuker/mooier/interessanter om via de westkust naar beneden af te zakken?

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten
    Maar een andere vraag:
    Is het slim/verstandig om via Miami naar de Keys te gaan en dan weer terug naar Miami, of is het leuker/mooier/interessanter om via de westkust naar beneden af te zakken?
    Het blijft altijd moeilijk - keuzes maken. Je schema is nu best evenwichtig.
    Je hebt overal voldoende tijd. Als je er de Westkust bij wilt doen dan moet je met andere dagen gaan schuiven.

    Zou het gewoon zo laten denk ik..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    25 dagen, lekker hoor!
    Ik ben dit jaar gewoon 2x via de turnpike afgezakt van Orlando naar Miami. Alle mooie routes misschien overgeslagen, maar wel 'snel' in Miami. En zoals Marina al zei, met je verjaardag naar Disney. Scheelt je weer 80 dollar wat je weer uit kan geven in bijv. de Florida Mall in Orlando.

    Vergeet niet als je op de US1 naar Key West rijd, om even naar het Bahia Honda State Park te gaan... supermooi bounty-achtig strand. Aan de ene kant Atlantische Oceaan, de andere kant de Golf van Mexico. Heb die tip ook hier van het forum af en dat was een prima tip!

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Bedankt voor het meedenken tot nu toe!
    Waarschijnlijk dus toch een paar wijzigingen in t schema.
    Zoals t er nu voorstaat willen we eerst 2 weken in Orlando (Condo. Cane Island) verblijven, dan één nacht in Naples (Hawthorn Suites of Naples) om vervolgens twee nachten in Key West door te brengen ( DaysInn). Hierna met (stop Bahia Honda State Park?) naar Miami voor de laatste week (Days Inn Oceanside)

    Nog steeds niets geboekt (eerst wachten op creditcard, anders kunnen we niet reserveren?!?), maar op dit moment zijn de condo en hotels nog beschikbaar.
    Miami en Orlando gaan we waarschijnlijk via usafunvacation doen, dus die ga ik morgen even bellen om te kijken of ik dat kan reserveren.

    Auto via de duitse vrienden van het forum met een mooi gouden pakketje gaat er ook aankomen (grrrrrrrrr......... als de creditkaart dus niet te lang op zich laat wachten)

    Ik verander t nog maar niet in t schema bovenaan, ga ik doen als t zeker is dat deze wijzigingen worden doorgevoerd...(...oftewel: als jullie er op geschoten hebben....;-))

    oeh..... en die tip van Disney is super!!
    Er staat zelfs dat als je meerdagenpas hebt, mag je kiezen uit (volgens mij) een fastx-pas voor die dag of een funpas die je uit kunt geven in de kadoshops/eetgelegenheden.... hmmm zal t laatste dan wel worden...... alleen paspoort laten zien is genoeg staat er!
    Laatst gewijzigd door dennis_diana; 31-12-08 om 00:17. Reden: reaktie op tip Disney toegevoegd

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    condo Cane Island - Orlando voor 14 nachten, Hawthorn Suites of Naples voor 1 nacht en 7 nachten Days Inn Oceanside in Miami zijn geboekt via usafunvacations. Nu alleen nog 2 nachten in Key West zien te regelen, dan is t verblijf geregeld!

    Heb bovenstaande verwerkt in mn schema bovenaan t topic

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten
    Nu alleen nog 2 nachten in Key West zien te regelen!
    Heerlijke vooruitzichten.......



  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Heerlijke vooruitzichten.......
    echt wel......... en je ziet dat ik je tip om in Naples te overnachten heb opgevolgd..

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema dennis_diana: Orlando - Miami

    Hoi Diana,

    Ik heb hier de site van http://www.southernmostresorts.com/s...ost_duval.html
    Waar wij overnachte in Key West. We vonden het een mooi en goed hotel.

    En probeer ook het 'Wild Bird Center' te bezoeken tijdens je terugreis van Key-West naar Miami.
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...Bird+Center%27

    grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •