Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 144

Onderwerp: Rechtstreekse vlucht naar Florida

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Kan inderdaad, maar komt dat nou echt vaak voor?
    Afgelopen jaar terugvlucht vanaf Tampa vertraagd naar Washington DC, aansluiting gemist, hotelovernachting volgende dag via Detroit naar Schiphol. Dit jaar heenvlucht vanaf Brussel overstap in New York: vlucht zou om 10.00 uur vertrekken werd 16.30 uur :shock: onnodig om te zeggen dat we de aansluiting naar Orlando misten: hotelovernachting: 's morgens om 5 uur naar La Guardia omdat we op de standbylist stonden voor de vlucht van 9 uur. Dan heb je het toch wel even gehad. Gelukkig stonden we bovenaan en konden met dit toestel mee.
    Het zit ons naar Forida niet helemaal mee, andere bestemmingen nog nooit problemen gehad. Maar als ik het verhaal van Martinair lees .... dan baal je nog harder.
    Overigens geef ik de voorkeur aan overstappen in de VS: je hebt het langste stuk van de reis er dan al opzitten en je hoeft op de eindbestemming niet door de immigrations. Londen mijd ik altijd, te veel verhalen van koffers die niet meekwamen en gedoe met overstappen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-09 om 13:05.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    23

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida?

    Wij zijn op 18 december teruggekomen van een heerlijke rechtstreekse vlucht Miami met Martinair. Alles verliep keurig op schema. Op de terugweg konden we ruim een kwartier eerder vertrekken omdat iedereen er al inzat. Nog nooit eerder meegemaakt. Met een kleintje van 3,5 en een hoop bagage hadden we ook echt geen zin in overstap toestanden.
    Een beetje verontrustend was dat het toestel zowel heen als terug nog niet voor 2/3 vol zat. Wij zaten in comfort class en ik had zowel heen als terug 2 lege stoelen naast me. En ik was echt niet de enige! Heerlijk luxe maar hoe lang zou Martinair zulke niet rendabele vluchten kunnen volhouden vraag ik me af.
    Laatst gewijzigd door Greeneyes; 14-01-09 om 09:15.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida?

    Ik ben met Lufthansa Rechtstreeks van Frankfurt naar Orlando gevlogen. Bij de heenreis binnen het uur de douane en koffers:shock:. Service aan boord erg goed en alles tot bijna op de minuut nauwkeurig.
    Ik heb geen ervaring met een tussenstop, maar dit ging echt fantastisch=D>

  4. Top | #24
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida?

    Om de discussie maar weer even op te stoken :mrgreen:
    Al weer een reden om niet rechtstreeks op Orlando te vliegen :twisted:
    http://www.wftv.com/news/23298183/detail.html

    Ben benieuwd of er Florummers tijdelijk gestrand zijn door deze glitch.
    Laat wat van U horen :-k
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #25
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida?

    Tja toch blijf ik erbij dat een rechtstreekse vlucht het minst vermoeiend is.
    Ik moet er niet aan denken na bijna tien uur in een koekblik gezeten te hebben nog een paar uur rond te hangen op een luchthaven, weer instappen dan alsnog de auto op te halen en dan nog eens drie uur te moeten rijden naar een of ander verblijf.
    To each his own maar 12 uur gereisd te hebben ben ik toe aan bad,bed ,rust en reinheid.:mrgreen:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Rechtstreekse vlucht Miami

    Hallo Floridavrienden,

    Misschien is het al besproken, het zal wel, maar ik heb het onderwerp helaas niet kunnen vinden, via Martinair was het in het verleden altijd mogelijk met een rechtsreekse vlucht naar Miami te vliegen, maar ik heb gisterenavond zitten zoeken, helaas.

    Alle vluchten gaan via New York, of via Frankfurt, Atlanta, enz.

    Alle tickets zitten zo rond de € 1000,- retour, misschien weten jullie meer dan ik, please let me know. =D>

    Het is overgens de eerste keer dat we de reis buiten een reisbureau om gaan boeken, dus alles direct, vlucht, hotel, auto, spannend maar leuk.

    Autoverhuur Alamo is ook gevestigd in Utrecht, dus dat is prachtig, wat betreft de accomodatie, de eerste week gaan we naar de Keys een onderkomen van: Jawel, een gewonnen reis bij de tennisvereniging, week twee en drie willen we graag naar Fort Lauderdale en dan zien we verder wel.

    't Is overgens voor de derde maal dat we naar Florida gaan, gewoonweg te gek daar! :grin:

    Ik hoor graag van jullie.

  7. Top | #27
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht Miami

    Arkefly gaat rechtstreeks vliegen amsterdam naar Miami en Orlando.
    En de Klm rechtstreeks op Miami.

  8. Top | #28
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht Miami

    Air Berlin rechtstreeks Düsseldorf/ Miami.
    Ik weet niet wanneer je wilt gaan maar wij betalen gemiddeld met XXL seats 600 Euro pp. voor een retourtje.

    http://www.airberlin.com/site/start....G=net&MARKT=NL

    Als extra voordeel kun je zonder meerkosten landden in Miami en terugvliegen vanf Fort Myers.
    Parkeerkosten zijn een lachertje en wij vinden het een relaxte luchthaven.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 08-11-10 om 13:45.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker escalade's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    36

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht Miami

    Het is Arkefly geworden, een heerlijke directe vlucht, weliswaar een tussenstop in Orlando en daarna gelijk door richting Miami.

    Wat héél goed is, is dat ze net als Martiniar toendertijd ook comfortclass hebben, met 85 cm beenruimte en men mag gebruik maken van de businesslounge, wel betaald. (als ik het goed begrepen heb)

    Natuurlijk ook video en spelletjescomputer en een gratis drankje, etc.

    Prijs is zo'n € 1000,- per ticket retour, wel een stuk duurder dan vanaf Dusseldorf, maar goed, die autorit besparen we dan weer.

    We zijn wél met z'n drieeën, dus het was wel het overwegen waard.....

    We vertrekken alleen een dag eerder, dus we moeten een ander hotelletje voor één nacht zoeken en daarna de huurauto ophalen.

    Weten jullie een leuk hotelletje in de buurt van het vliegveld, welke we kunnen bereiken met een shuttlebus?

  10. Top | #30
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht Miami

    Tot Orlando (eigenlijk Sanford) zal het een directe vlucht zijn, maar daar zal je toch wel door immigration en douane moeten. Het verschil met een overstap is dus vermoedelijk nihil. Totale reisduur is ongev. 13.25 uur met tussenstop op Sanford van ongev. 1.25 uur.

    Voor een hotel bij de luchthaven, wellicht via Priceline? Hoewel je dan niet de zekerheid van een shuttle hebt, maar vrijwel alle betere hotels bij de luchthaven hebben er wel een. In het uiterste geval zul je een taxi moeten nemen.

    BTW: kan je de autohuur niet 1 dag vervroegen?

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 10-11-10 om 16:33.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •