Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 15 EersteEerste ... 5131415
Resultaten 141 tot 144 van de 144

Onderwerp: Rechtstreekse vlucht naar Florida

  1. Top | #141

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Nadeel van een iets langer laatste stuk vind ik dat er vaak met toestellen wordt gevlogen waar je 3-3 zit in 1 gangpad. Niet ideaal



  2. Top | #142
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Onze kinderen haten vliegen en als we vliegen dan het liefst rechtstreeks. Wij hebben goede ervaringen met Airberlin en een overstap brengt toch altijd stress met zich mee (althans bij mij) en met 3 kids naar een gate rennen is niet echt relaxed, geloof me. Dus wil je op safe en zo ontspannen mogelijk, kan ik van harte Airberlin aanbevelen.
    Ook ArkeFly=Tui vliegt volgens mij ook rechtstreeks vanaf Amsterdam, maar dit zijn in het hoogseizoen prijzige tickets. Bij Airberlin krijg je kinderkorting. Succes!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #143
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Als de ouders gestrest zijn/reageren draag je dat ook over aan de kinderen en heb je veel meer last van je kids. Wij maken ons nooit druk over het wel of niet halen van een overstap want als we hem missen vanwege de immigratie of security dan kunnen wij daar zelf weinig aan veranderen.

    En tot op heden nog nooit de volgende vlucht gemist omdat we te laat waren bij de gate. Wel omdat de jongste besloot om te vallen tegen een aluminium pui toen het boarden begon en een dusdanige snee in zijn gezicht had dat hij in Washington even naar het ziekenhuis mocht voor een paar hechtingen.

  4. Top | #144
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Het ligt vooral aan je eigen instelling, als jij gestresst bent worden je kids dat ook. Vakantie is een feestje en wij vliegen al naar de States sinds onze jongste 3 is. De eerste keer rechtstreeks om dezelfde twijfels als jij nu hebt. Hierna altijd met een tussenstop.....heerlijk even de benen strekken, iets eten etc. Hoeveel overstap tijd je hebt kun je regelen bij boeken. Wij hebben liever een uurtje extra dan rennen naar een gate. Hebben we dus ook nog nooit gedaan. Het breekt de reis ook en daardoor zitten ze minder lang in het toestel.

    Maar......wij kunnen je allemaal onze ervaringen geven maar jullie kennen jezelf en je kids het beste....

    Succes met je keuze



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •