Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 15 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 144

Onderwerp: Rechtstreekse vlucht naar Florida

  1. Top | #101
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 76-er Bekijk Berichten
    Vanaf Düsseldorf kun je nog wel nonstop heen én terug naar Florida met Air Berlin. Alleen dan zit je wel in Miami.
    Of Ft Meyers (RSW)

  2. Top | #102
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht

    Hallo iedereen,

    Hier ben ik met alweer een vraagje... Vorig jaar zijn wij met Delta Airlines voor de eerste keer naar Orlando gevlogen... Toen hadden wij een tussenstop in Atlanta... Ik vond dat een heel gedoe want doordat onze eerste vlucht vertraging had hebben we ons serieus moeten haasten om de aansluitende vlucht te halen.... Zijn er ook luchtvaartmaatschappijen die rechtstreekse vluchten aanbieden? Liefst vertrekkende vanuit Zaventem Brussel?

    En dan vroeg ik me nog af of er verschillen zitten in de toegelaten bagagegewichten? Bij Delta mag je blijkbaar maar 23 kg per persoon meenemen en dat is voor mij echt heel weinig, ik vertrek meestal al met een gewicht van rond de 30 kg dus als ik ga terug komen van Orlando gaat dat gewicht wel nog wat de hoogte ingegaan zijn.... Misschien dat andere luchtvaartmaatschappijen een ander gewicht toelaten?

    Alvast bedankt voor jullie antwoord....

    Groetjes
    Charlene

  3. Top | #103
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard

    Simpel antwoord neen . Je kan met arkefly vliegen maar dan moet je naar schiphol en deze vliegen naar orlando en daarna naar miami dus heb ook atlijd 1 tussenlanding ofwel bij aankomst ofwel bij vertrek . De meeste maatschappijen hebben dus een bagage van 23 kg enkel bij arkefly, air lingues en tap mag je meer meenemen zonder dat je hiervoor meer betaald ....maar verbeter me indien ik het fout heb .

    Ik had in het begin ook veel te veel kleding mee . Nu neem in enkel een paar rokjes een paar topjes en shorten voor in de pretparken mijn bikini en drie paar schoenen dit laatste doet wel pijn maarja keuzes moet je maken . Ik koop altijd wel kleding terplekke en er is ook altijd een wasmachiene in de buurt dus ik heb het afgeleerd van veel kleding mee te nemen .......de kleding die mee terug gaat daar spreek ik niet over . Ik vertik het ook van iets mee te nemen met lange mouwen wat ik me vorig jaar heb betreurd heb ......man wat was het koud maar gelukkig vertrek ik hier met jeans en een jasje voila ook opgelost .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-11-12 om 09:37. Reden: 1+1

  4. Top | #104
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht

    Inderdaad, gewoon weinig meenemen als je heen gaat. Daar koop je toch weer bij.
    Wil je toch 30 kilo meenemen i.p.v. de toegestane 23 dan zit er niks anders op dan voor een 2e koffer bij te betalen.

    De volgende keer zullen wij een koffer vol speciale dingen mee terug gaan nemen die hier niet te krijgen zijn, en we gaan er nu al van uit dat we die $ 60 voor een extra koffer gaan betalen. Dan loont het zich nog steeds.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #105
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    De meeste maatschappijen hebben dus een bagage van 23 kg enkel bij arkefly, air lingues en tap mag je meer meenemen zonder dat je hiervoor meer betaald ....maar verbeter me indien ik het fout heb .
    Als je met Arkefly economy class vliegt mag je 23 kilo meenemen, als je comfort class vliegt mag je 35 kilo meenemen. Het comfort class ticket is wel duurder dan het economy class ticket.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  6. Top | #106
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    ................., en we gaan er nu al van uit dat we die $ 60 voor een extra koffer gaan betalen. Dan loont het zich nog steeds.
    Bij welke maatschappij red je het nog met $ 60 voor een 2e koffer?

  7. Top | #107
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht

    Bij Aerlingus:

    Longhaul Baggage fees (to/from USA)
    Economy Class - Low Fare - 2nd and subsequent bag weighing up to 23kgs (50lbs) will be charged.
    Economy Class - Flex Fare - 3rd and subsequent bag weighing up to 23kgs will be charged as below.
    Business Class - Business Fare / Business Flex Fare - 3 bags up to a total of 69kgs (150lbs) carried free of charge.

    Applicable on flights between USA and Europe € £ $
    Low-fare:2nd and subsequent bags weighing up to 23kgs (50lbs) 50 45 60
    Flex-fare: 3rd and subsequent bags weighing up to 23kgs (50lbs) 50 45 60
    Excess for all bags over 23kgs to a maximum of 32kgs per bag (50lbs-70lbs)

  8. Top | #108
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht

    En bij American Airlines, wat waarschijnlijk onze volgende maatschappij naar de VS wordt (vanaf Nantes is de keuze beperkt).
    One second bag for a fee of $60 - maximum 23kgs / 50lbs
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    De meeste maatschappijen hebben dus een bagage van 23 kg enkel bij arkefly, air lingues en tap mag je meer meenemen zonder dat je hiervoor meer betaald ....maar verbeter me indien ik het fout heb .
    He Cindy.
    Hoeveel mag je dan bij tap meenemen, want ik kan dat zo snel niet vinden.

  10. Top | #110
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht + bagage gewicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankz Bekijk Berichten
    Hoeveel mag je dan bij tap meenemen, want ik kan dat zo snel niet vinden.
    Toegestane bagage Elke volwassene
    Handbagage:1 koffer tot 8 kg. De totale afmetingen van de koffer mogen niet groter zijn dan 115 cm.
    Ruimbagage: 1 bagagestuk(ken) van 23 kg elke. De totale afmetingen van elke koffer mogen niet groter zijn dan 158 cm.
    Opmerking: deze informatie geldt alleen op vluchten uitgevoerd door Tap Portugal.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-11-12 om 22:42.
    Love to Travel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •