Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 144

Onderwerp: Rechtstreekse vlucht naar Florida

  1. Top | #131
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegtickets 2014 (excl. juli/aug)

    Dusseldorf-Miami rechtstreeks is er ook met Air Berlin, 4 uurtjes rijden van Miami naar Orlando.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  2. Top | #132
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegtickets 2014 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    ArkeFly is dan ook de enige maatschappij die rechtstreeks vanuit Amsterdam naar Orlando vliegt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Dusseldorf-Miami rechtstreeks is er ook met Air Berlin, 4 uurtjes rijden van Miami naar Orlando.
    Volgens mij schreef ik toch héél duidelijk.
    Punt 1 is Air Berlin niet vanaf Amsterdam.
    Punt 2 is Air Berlin niet naar Orlando.

    De vraag was of er nog meer rechtstreekse vluchten vanaf Nederland naar Orlando gingen.

    En dat antwoord is: Neen Behalve ArkeFly vliegt er geen enkele maatschappij vanaf Nederland rechtstreeks naar Orlando
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #133
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegtickets 2014 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Volgens mij schreef ik toch héél duidelijk.
    Punt 1 is Air Berlin niet vanaf Amsterdam.
    Punt 2 is Air Berlin niet naar Orlando.

    De vraag was of er nog meer rechtstreekse vluchten vanaf Nederland naar Orlando gingen.

    En dat antwoord is: Neen Behalve ArkeFly vliegt er geen enkele maatschappij vanaf Nederland rechtstreeks naar Orlando

    Punt1: Antwoord was in eerste instantie al bedoeld voor Louise vo..........
    Punt2: Was bedoeld om aan te geven aan Louise vo dat je vanuit Dusseldorf op Miami kunt landen met een rechtstreekse vlucht.
    Punt3: Vanaf Nederland vertrekken wordt door Louise vo niet genoemd
    Punt4: Doe is een beetje normaal zeg!!
    Laatst gewijzigd door ronenivonne; 03-08-13 om 12:58.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #134

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida

    Even buiten het gekibbel om.
    Op deze website zie je de meest voorkomende verbindingen vanaf Nederland en enkele omringde landen



  5. Top | #135
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida

    Dank je @ b767-300er voor de link.
    Wij gaan binnenkort weer op zoek naar gunstige tickets voor Juli 2014.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  6. Top | #136

    Standaard Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Goedemiddag,
    dit is mijn eerste post op het forum, na al flink wat gelezen te hebben. Ik ben nogal een twijfelkont en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wij willen volgend voorjaar (meivakantie) naar Florida, met onze drie kinderen (6,5,4). Ik denk dat rechtstreeks vliegen mijn voorkeur heeft, gezien de kinderen. Ik kom dan al snel uit op air berlin. Maar, er zijn natuurlijk ook goedkopere vluchten met een overstap, maar met, voor mij, meer bekendere maatschappijen. Ik weet dat het hier natuurlijk gaat om persoonlijke voorkeur, maar ben toch benieuwd over jullie gedachten hierover: rechtstreeks met airberlin (op de standaard seats, hoe werkt het met stoelteserveren?) of wat goedkoper (?) en met overstap, met bv american airlines, delta, Lufthansa, british airways? ( en dan dus vooral met de drie kinderen in gedachten). Handig om te weten: onze kinderen hebben nog nooit gevlogen. Wij wel, zijn al vele malen in de US geweest (verslaafd :-)).
    dank voor de input!
    Groet, Es

  7. Top | #137
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Welkom op het forum.
    Klm gaat vanaf dit najaar ook rechtstreeks naar Miami, enkele keren per week.
    Air Berlin gaat straks binnenkort rechstreeks vanaf Dusseldorf naar Orlando en gaat al een langere tijd vanaf Dusseldorf rechtreeks naar naar Fort Myers.
    Rechtreeks vinden wij ook fijn, maar overstappen vinden wij ook geen ramp (wij zijn zonder kinderen), met voldoende overstaptijd 2,5 a 3 uur. Voordeel van rechtreeks is dat je instapt, daarna uitstapt en er meteen bent. Op de plek van aankomst heb je dan nog wel alle douaneformaliteiten. Voordeel van overstap in de VS is dat je tijdens de overstap alle douaneformaliteiten doet en als je eenmaal met de 2e vlucht bent aangekomen meteen je koffers kunt halen zonder verder oponthoud.

    Overigens, TUI/Arkefly gaat ook rechtreeks!

    Succes met alles!
    .
    Laatst gewijzigd door elstars; 28-08-16 om 14:28.

  8. Top | #138
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Aanvulling: AirBerlin vliegt ook rechtstreeks op Miami.
    TUI vliegt wel rechtstreeks op Orlando maar als je naar Miami wilt moet je in Orlando Sanford eruit en heb je daar de Immigrations en Customs al. Ongeveer 1,5 uur later vertrek je richting Miami. Het fijnst dus om met TUI te vliegen is heen tot Orlando en terug vanaf Miami.

  9. Top | #139
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Wij vinden overstappen ook geen probleem mits je natuurlijk tijd genoeg hebt.
    Vluchten met een overstap zijn ook vaak goedkoper.
    Overstappen binnen europa heeft het voordeel dat je koffers doorgelabeld worden naar het eindpunt.
    Voordeel van het overstappen in de USA is dat je op het eindpunt niet meer door customs hoeft.

  10. Top | #140
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida of met overstap? (Met 3 jonge kinderen)

    Lekker met overstap doen en dan het liefst in Washington of New York dan heb je niet zo'n mega lange vlucht. De kinderen vinden het eerst toch allemaal interessant en leuk en daarna kun je ze met de films bezig houden die beschikbaar zijn bij de meeste maatschappijen. Op de tussenstop kunnen ze ff los en hun energie wat kwijt en dan is het nog een kleine trip verder.

    Wij doen al jaren niets anders met de kids en die vliegen al vanaf nog geen jaar. Wij merken zelf dat als de vlucht langer duurt op de heenweg dat we meer moeite hebben ze bezig te houden dan op de vluchten op de genoemde luchthavens.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •