Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 15 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 144

Onderwerp: Rechtstreekse vlucht naar Florida

  1. Top | #1
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Rechtstreekse vlucht naar Florida

    Ik heb het op het reisbureau vernomen dat jet air dit najaar begint met rechtstreekse vluchten op orlando vanuit brussel weliswaar

  2. Top | #2
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Jet Air vliegt vanaf najaar rechtstreeks

    Klopt, vanaf 22 juni. Naar Orlando Sanford (ligt 40 minuten van Orlando vandaan), niet Orlando International Airport. Volgens mij 1 x per week, prijs ongeveer rond de € 700 euro voor vluchten in juli.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Rechtstreekse vlucht naar Florida

    Zoals iedereen hier wel weet gaat martinair niet meer rechtstreeks naar Orlando. Wij gaan nu eind mei met een omweg naar Orlando maar er is goed nieuws voor de mensen die vanaf juli willen vliegen. In de folder die we bij het reisburo vonden gaat dan Jetairfly rechtstreeks vanaf Schiphol vliegen naar Orlando zonder tussenstop.
    Ik heb de hele folder ingescand, op de vierde pagina staat duidelijk van AMS naar MCO. Ik kan het nog niet op hun website vinden maar op het reisburo vandaag werd het wel bevestigd dat dit dan weer mogelijk zal zijn.

    Pagina 1
    Pagina 2
    Pagina 3
    Pagina 4



    Via de search functie kon ik hier nog niets over vinden, als het toch een dubbel topic is mijn excuses.
    Laatst gewijzigd door Tielemans; 19-04-08 om 18:18.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Rechtstreeks Amsterdam - Orlando

    Op pagina 2 zie ik toch echt staan dat ze vanaf 29 juni Brussel-Orlando sandford vliegen.

    Zou wel fijn zijn als er weer mogelijkheden komen om van Amsterdam rechtstreeks naar MCO te vliegen.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Rechtstreeks Amsterdam - Orlando

    klopt wat dat betreft spreken pagina 2 en 4 elkaar tegen, maar op het reisburo toerkoop Jo Land Stadshagen (zwolle) bevestigden ze vandaag dat het wel weer via Schiphol zou kunnen.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Rechtstreeks Amsterdam - Orlando

    Op de 4e pagina staat inderdaad vlucht AMS-MCO en dat al vanaf 29 juni 2008! Ben erg benieuwd of dat echt zo is.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Rechtstreeks Amsterdam - Orlando

    Er staat in de folder niets over een rechtstreekse vlucht AMS-MCO . Wel over een rechtstreekse vlucht van Brussel naar MCO , en een "retour vlucht AMS - MCO" , maar die laatste is nergens beschreven als rechtstreeks.

    Ik vermoed een overstap in Brussel.............
    Mvg,
    Roy.


  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Rechtstreeks Amsterdam - Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Op de 4e pagina staat inderdaad vlucht AMS-MCO en dat al vanaf 29 juni 2008! Ben erg benieuwd of dat echt zo is.
    Als je kijkt op hun website kun je inderdaad vanaf 29 juni Brussel * Orlando Sanford boeken.

    Op de folder van HI staat AMS-MCO dus misschien weet HI al meer dan tot nu toe bekend is en komt het zodra Jetair dit zelf kan bevestigen in de media.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Rechtstreekse vlucht naar Florida?

    Gezien de ervaring vorig jaar lijkt het ons prettig om in ieder geval op de heenreis een rechtstreekse vlucht te hebben op Florida.

    Ik heb al gezien dat Martinair rechtstreeks vanuit Amsterdam op Miami vliegt, maar ook aan de prijs is. Wat zijn de verdere maatschappijen waarmee je rechtstreeks op Florida kan vliegen (Miami, Orlando, of andere in de buurt)? En dan maakt het niet uit (misschien wel goedkoper) of vertrokken wordt uit Dusseldorf, Brussel of andere luchthavens in de buurt. Ik las iets over Jetair uit Brussel, zijn er nog meer?

    Ons voorlopige idee is om op Miami te vliegen, dan richting Keys voor een relaxweekje, daarna via Everglades richting Golfcoast (meer relax en sightseeing) en afsluiten in de buurt van Orlando om wat parken mee te pakken. Maar dat hangt dus af van waar we kunnen aankomen/eindigen. Op Orlando vliegen kan natuurlijk ook, dan draaien we de boel om.

    John
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-12-08 om 22:50.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Rechtstreekse vlucht naar Florida?

    Hoi,

    Volgens mij gaat air berlin (vanaf dusseldorf) rechtstreeks naar Miami.

    Helaas gaat vanuit Nederland alleen martinar rechtstreeks naar Miami. Je kan er ook voor kiezen om met een overstap te vliegen. Wij hebben in september op de terugweg een overstap gehad op New York JFK (heenweg bleven wij voor drie nachten in NY). Deze overstap is goed te doen.

    De meeste forumers vliegen met een overstap in USA naar Miami of Orlando. Je kan overwegen om met een overstap bv Parijs naar Miami/Orlando te vliegen.

    Susie One



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •