Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Eurocamp

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten
    De Lodge...maar jullie hebben me al aan het twijfelen gebracht en ik zit nu dus ook druk rond te kijken op de sites van AE bijvoorbeeld...... maar ben ik niet te laat om een leuk appartement te vinden voor Juli?
    Om het twijfelen nog een beetje aan te wakkeren: "De Lodge" in Kissimmee komt op 75 euro per nacht in die periode. Een eenvoudige 3 slaapkamer villa, zoals Palm Key Village komt al een tientje voordeliger (AE), een ****tweeslaapkamer condo op Cane Island idem en met een beetje zoeken kom je vast nog lager uit. Je moet dus wel een erg grote Eurocampliefhebber zijn als je voor "De Lodge" kiest. Nog niet vergeleken, maar het zou me niet verbazen als Eurocamp in Key West of Naples misschien wel een aantrekkelijk alternatief is. Succes met de beslissing!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 27-12-08 om 13:33. Reden: slaap toegevoegd



  2. Top | #12
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    75 euro is goed prijzig, townhomes en villa's kunnen dan volgens mij inderdaad nog wel wat goedkoper!

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    ik denk dat ik een combinatie van verschillende overnachtingsstijlen ga proberen ;-) (tenzij er iets heel moois op mn pad komt...)
    kan ik daarna vergelijken en over allemaal meespreken!

    Ik ben nou zoveel dingen tegelijk aan het bekijken,dat er weinig rust meer in mn hoofd is. k Wil t dus ff stap voor stap gaan doen, maar weet niet waar te beginnen...Moet ik nou eerst proberen de vlucht te regelen, of eerst de accomodatie?

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    Ik zou eerst de vlucht boeken. Soms scheelt het als je op dinsdag vliegt ipv maandag.

    Dus even kijken wat gunstig is, en daarna de accomodatie boeken. Daar is zoveel keus in!

    Mijn ervaring is, de vlucht zo vroeg mogelijk boeken, dat is het goedkoopste.

    groetjes Sylvia
    Laatst gewijzigd door Syllvia; 28-12-08 om 09:46. Reden: type fout
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  5. Top | #15
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    Ik ben het met Sylvia eens.
    Eerst je vlucht boeken,die zitten vaak snel vol,of worden steeds duurder.
    Onderdak kom je altijd wel,er zijn daar zoveel hotels villa's townhomes etc.
    Succes!

  6. Top | #16
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    Ik heb in 1992 met mijn zus rondgetrokken via KOA kabins in Florida. Op zich niks mis mee hoor. Maar ik zou het nu niet meer doen, ook niet met de kinderen die nu 11 en 14 zijn. Je hebt geen eigen sanitair en inderdaad, zoals hier al is gezegd, augustus is heel vochtig en heet. Mijn zus en ik waren er in februari, dat was aangenaam qua temperatuur.
    Goedkoop zijn de kabins ook niet.
    Een villa is toch wel wat prettiger, lekkere keuken, lekkere badkamers en ofwel privé zwembad ofwel gemeenschappelijk (townhouse of appartement).


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  7. Top | #17
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    @reneefrankrijk; Dat was 1992, wat Eurocamp er neerzet zijn nieuwe cabins/caravans enz. De lodges bij Kissimmee aan de 192/Seven Dwarfs Lane staan er pas sinds april 2008, toen ik in maart 2008 even een kijkje nam, stonden ze er nog niet. Dus je hebt nu wel met sanitair, heeft de topicstarter ook al in een beschrijving aangegeven.
    Ik heb wat meer info dan de gemiddelde mens over Eurocamp, Keycamp etc.

    Dat een villa of townhome veel prettiger is, ben ik het wel helemaal mee eens

  8. Top | #18
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    @JKG
    Je hebt gelijk dat er veel meer is bijgekomen. In 1992 waren er alleen Kabins, maar wel op meer dan de genoemde campings. Mijn ervaring gaat dan ook alleen over de kabins.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Eurocamp.......is t wat?!?

    nou, op de accomodatie ga ik me vanaf nu storten, want de vlucht is geregeld via World Ticket Center ! Beste deal lukte natuurlijk niet meer, maar we hebben nu:

    Heenreis
    Amsterdam Philadelphia,US 799 13/07 10:45 13:15

    Philadelphia,Orlando,Intl fl US 735 13/07 15:55 18:25


    Terugreis
    Miami, fl Philadelphia,US 740 06/08 14:00 16:47

    Philadelphia AmsterdamUS 798 06/08 18:35
    08:35 (07/08)


    Ik heb nu voor 4 volwassenen (tja, 2 kids boven de 12 hè) tickets gekocht voor € 899 pp (een hoop geld, maar we wilden vanaf Amsterdam vliegen, met één overstap maximaal)
    We vliegen dus op Orlando en vertrekken vanaf Miami
    Laatst gewijzigd door dennis_diana; 29-12-08 om 13:46. Reden: hele rare opmaak bij knippen/plakken



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •