Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 91 van de 104 EersteEerste ... 41818990919293101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 910 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #901
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    11

    Standaard

    Heb net nog eens in het schema gekeken.
    De goedkoopste 4dagenpas met waterfunktie komt op 742 euro.
    Wij betaalden 1000 dollar in de luchthaven van Orlando.
    Goedkoper zelfs nog.
    Dus, mijn advies, gewoon ter plaatse ophalen.

    Je waterparkticket is een extraatje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-04-09 om 04:07. Reden: samengevoegd

  2. Top | #902
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Even een domme vraag:
    Als ik nu tickets koop (MYW) dan kan ik die toch gewoon volgend jaar februari gebruiken? Dus tegen de prijs van dit jaar en dan gebruiken volgend jaar?
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  3. Top | #903
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ja, dat kan. Zolang je de tickets niet gebruikt blijven ze onbeperkt geldig.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #904

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Dit geldt niet voor alle tickets, onze 21 day ultimate tickets zijn echt alleen voor dit jaar en moeten voor 31/12 gebruikt worden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 07:15. Reden: full quote eruit

  5. Top | #905
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    KOmen die tickets van de Britse site? Of undercovertourist?

    Ik wil graag 10 dagen magic your way met hopperoptie kopen. (Via de WDW-site zijn die nog goedkoper dan bij AE 6=10...dacht ik). Maar het gaat om die tickets.

    Ik dacht inderdaad eens gelezen te hebben dat dat kon.
    Thanx Michael66!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 07:16. Reden: full quote eruit
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  6. Top | #906

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    undercovertourist verkoopt geen 14 en 21 day ultimate tickets meer.
    Deze tickets komen van een UK website.

  7. Top | #907

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    over zo'n kleine 2 maandjes ga ik naar america en hierbij breng ik ook een bezoek naar walt disney. hierbij verblijf ik in een hotel buiten disney resort en ga met de auto naar de thema parken. nu heb ik een klein vraagje, ik hoop dat jullie deze kan beantwoorden.
    - we gaan 's morgens vroeg met auto naar magic kingdom, om 13:00 ga we terug naar de hotel om even uit te rusten. Om weer om 15:00 weer naar magic kingdom te gaan. Mijn vraag: kan ik met mijn ticket in-en uit dezelfde thema park gaan en kan ik dezelfde parkeerkaartje gewoon blijven gebruiken of moet ik elke keer een nieuwe kaartje kopen?

  8. Top | #908

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Je kunt met het parkeerkaartje wat je 's morgens krijgt op dezelfde dag weer bij ieder Disney park parkeren. Houd er wel rekening mee dat je niet zo snel bij het Magic Kingdom komt vanaf de parkeerplaats. Eerst vanaf de parkeerplaats naar de zgn. Ticket and Transportation Center, vanwaar je de monorail of boot moet pakken om naar het Magic Kingdom te komen. Als je om 13.00 uur het park uit loopt, dan doe je er minimaal 20 minuten over om weer bij de auto te komen. Eerdat je bij je hotel bent en uitgerust bent...

  9. Top | #909

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Elk park heeft een centrale parkeerplaats en vanaf daar reis je met vervoer van disney naar de ingang vd park? hmmm.. dat is iets waar ik niet bij stil gedaan heb.

    De geldigheid van een park ticket is ook de gehele dag geldig?

  10. Top | #910
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shaowoo Bekijk Berichten
    Elk park heeft een centrale parkeerplaats en vanaf daar reis je met vervoer van disney naar de ingang vd park?
    Klopt, de parkeerplaatsen zijn zo groot dat je in de meeste gevallen het best met de tram naar de ingang kan gaan. Dit geburt bij Epcot, AK en DHS. Zoals WackyWeazle al schrijft is er in Magic Kingdom een Ticket & Transportation centre. Hier wordt je met de tram naar toe gereden. Hier kies je, hoe je naar MK vervoerd wil worden, per bus, per monorail of per ferry-boat. Pas dan kom je bij het MK aan en mag je in de rij voor de security check en de ticket controle.........\\/

    Je ticket is de hele dag geldig en je mag het park zo vaak verlaten en betreden als je wilt. Heb je een Hopper-ticket, dan mag je verschillende parken op één dag bezoeken. Je parkeerticket is ook één dag geldig voor alle themaparken





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •