Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 104 EersteEerste ... 343515253545563103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #521
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Michael,

    Als ik kies voor Base tickets 10 dagen, 2 adults & 2 kids, kom ik in jouw sheet op 560 euro bij Undercovertourist bij een koers van 1.51 .

    Ga ik naar de site van Undercovertourist, kosten adult tickets $ 235.95 en kids 196.95 . Maakt totaal $ 865.80 . Dat delen door 1.51 is 573.38 euro.

    Scheelt dus 13.38 euro met jouw sheet. Niet veel, maar waar zit 'm dat in ?
    Mvg,
    Roy.


  2. Top | #522
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Die vraag kan ik gemakkelijk beantwoorden met een tegenvraag: Hoe ben je op de website van UCT? Via de link die in het bestand staat zeker niet, want dan kom je namelijk prijzen van $232,95 en $190,95 tegen. Totaal $847,80 delen door 1.51 = €561.46 = € 560 (afrondingsverschil aangezien ik in mijn bestand de prijs per ticket al afrond).

    Life can be so simple!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #523
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hoi,

    Ook ik heb bij Ticket Mania gekeken en ze zijn een stuk goedkoper dan american vacations volgens mij, scheelt tenminste 40 euro pp.

    Maar alleen het voglende begrijp ik niet helemaal:

    *You can use as many visits each day as you want. IE Water Park in the morning and Pleasure Island in the evening, will use two of the visits.

    Dit betekend dat ik als ik een 5 daagse pas koop, 5 dagen lang naar alle parken kan, 5 dagen lang? Ondertussen wisselen tussen de parken? Want wat betekend dit: IE water park in the morning and pleasure island in the evening will use two of the visite?? Dat betekend dat je als je dat op 1 dag doet, je wel gewoon 2 visits kwijt bent?

    En als je een 5 daagse pas koopt met die waterparken erbij, heb je dan in totaal 10 dagen??

    En tot slot wat houdt dit in?? Dat je hier niet mag hoppen?

    5 Single visits to the smaller parks:

    Hoop dat jullie een antwoord hebben! Want ik kom er niet helemaal uit.

    Groetjes Molly!

  4. Top | #524
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    @molly:

    Ik vind je bericht een beetje chaotisch; kan er niet uit halen over welke tickets je het nu hebt.

    In de qote die je aanhaalt gaat het over de "visits". Daar gaat het m.i. over de Base Tckets + Waterfun & more. Met die tickets kun je binnen 14 dagen een x-aantal dagen één van de grote vier parken (Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot, Hollywood Studios) bezoeken, en binnen diezelfde dagen x-keer een "plus"-attractie (DisneyQuest, Pleasure Island, Typhoon Lagoon, Blizzard Beach) bezoeken.

    Het bezoeken van de "grote" parken is dan gelimiteerd tot één per dag (tenzij je ook de hopper-optie erbij hebt genomen). Het bezoeken van de "plus"-attracties is dus niet gelimiteerd, je kunt daarvan meerdere per dag gebruiken. Dus 's ochtends naar Typhoon Lagoon, 's middags naar DisneyQuest en 's avonds naar Pleasure Island mag, kost je dan wel drie van je "plusjes".

    Dit maak ik er tenminste uit op.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #525

    Standaard Disney tickets: prijzen

    Tsjonge wel geschrokken van de prijzen maar ja het is vakantie. Ik vind wel dat de Nederlandse site duurder is dan de Amerikaanse online. Hoe kan dat. De dollar is behoorlijk goedkoop geworden dus dan moet het in euros toch ook te merken zijn. Kan iemand mij een goede site aanbevelen waar ik een goed overzicht heb, en kan ik ook toegangskaartjes kopen bij het park zelf ??? Bedankt

  6. Top | #526
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Prijzen van Disney world

    Dit overzicht niet duidelijk genoeg? Disney Tickets: Een prijsvergelijking
    Zit ook een Excel bestand in waarin je precies kunt uitrekenen waar het het goedkoopste is.

    Toegangskaartjes bij het park zelf kopen kan wel maar is meestal een stuk duurder.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #527

    Standaard Ticket advies

    hallo,
    ik heb het volgende besteld via AE
    4 Walt Disney World® Seven(7) Day MAGIC BASE tickets MET PARK HOPPER AND FUN AND MORE OPTION inclusief 7 dagen toegang tot één of meer van de volgende parken: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, MGM Studios, PLUS voor zeven dagen een keuze uit de volgende Parken:Blizzard Beach, Typhoon Lagoon,Disney Quest Indoor Interactive Park, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports Complex. (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
    ze kosten 223 euro p.p
    mijn vraag is kan ik in die 7 dagen alle parken onbeperkt bezoeken
    B.V dag 1 MK+DAK en de volgende 6 dagen ook

  8. Top | #528
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ticket advies

    De parken wel. De Plus opties zijn niet onbeperkt. Dus als je op 1 dag Blizzard Beach + MK + Blizzard Beach bezoekt dan kost je dat 2 plus-opties.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #529
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ticket advies

    Met de hopper-optie kun je gedurende het aantal dagen dat je hebt "gekocht" zoveel van de vier grote Disney-parken bezoeken als je wilt. Beginnen in Animal Kingdom, dan een uurtje Epcot, vervolgens even naar de Hollywood Studios en de dag afsluiten met Magic Kingdom. En dat dan zeven dagen lang. Je ziet erg weinig, maar het kan met de Hopper-optie.

    Met de Plus-opties ligt dat anders. Elke keer dat je één van de plus-attracties bezoekt gaat er één van je totaal af. Dus als je 's ochtends naar DisneyQuest gaat, vervolgens afkoelt in Typhoon Lagoon of Blizzard Beach en 's avonds uitgaat in Pleasure Island: dat kost je dan 3 van je plus-kansen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:50.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #530

    Standaard Tickets hier of daar kopen

    Hallo allemaal,

    Wij gaan eind april naar Orlando.:razz:

    We gaan natuurlijk de parken bezoeken, kunnen we de toegangsbewijzen het beste nu online kopen, of gewoon in Orlando ??.

    De prijzen die er hiervoor gevraagd worden zijn natuurlijk al in euro´s omgerekend, en veel van die prijzen zijn hetzelfde als in 2007, terwijl de dollar nu toch wel lager staat.

    Wie heeft een goed advies\\/

    Groeten,

    Martin



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •