Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 104 EersteEerste ... 3038394041425090 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #391

    Standaard Re: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking

    Beste mensen,

    Ik kwam onderstaande page tegen. Heeft iemand wel eens via deze site kaarten voor disney gekocht? Kwam op $410,- uit voor 2 pers. 5 dagen
    'magic your way base' tickets. Dat is dus in euro's 278,-...en volgens mij dus wel een goede deal!?

    http://www.kgstickets.com/disneyworld.php?step=2

    Greetz
    Laatst gewijzigd door funkie; 11-09-07 om 01:31.

  2. Top | #392
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking

    Vergelijking van deze prijs is lastig, aangezien er op de website helemaal niets wordt gezegd over de sales-tax die er waarschijnlijk nog bijkomt. Ik houd persoonlijk niet zo van aanbieders die hier zo ontzettend onduidelijk over zijn.
    Als er nog tax bij komt (6,5%) wordt het $ 437.

    Undercovertourist biedt op dit moment geen 5-daagse Base-tickets aan, maar heeft een 6-daagse tickets voor $ 216, dus $ 432 voor 2 tickets. En dat is gegarandeerd inclusief salestax en verzendkosten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 09:49.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #393
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking

    Helemaal gelijk Michael. Je ziet het pas bij de Checkout (ik heb een fake account aangemaakt):



    (verzendkosten is hier trouwens $25)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 09:49.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #394
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking

    Ja Njit, bedankt voor de bevestiging van mijn (sterke) vermoedens. Er zijn helaas nog steeds veel aanbieder van tickets met veel verborgen kosten. Dit bewijst het maar weer eens.

    Ik zal binnenkort weer eens het vergelijkingsbestand updaten. Laatste tijd wat andere dingen aan m'n hoofd gehad.

    Iemand nog tips m.b.t. nieuwe goedkope aanbieders van Disney-tickets?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:26.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #395
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: waterpark fun and more ticket

    Ok, nu een echt moeilijke vraag :wink: Als je een ticket hebt zonder hopper optie maar wel met waterpark fun and more optie, kan je dan op dezelfde dag zowel naar een waterpark als een "gewoon" park? Of kan dit niet zonder de hopper optie? :-k We gaan een dikke week naar Orlando, en willen buiten de Disney-parken ook nog een aantal andere parken bezoeken + nog een aantal tripjes met de auto maken. Eerst dachten we een Disney-ticket voor 2d te nemen, met hopper optie, maar voor maar 30$ meer heb je een ticket zonder hopper optie voor 7d. Zo kunnen we na sluitingtijd van vb. Universal nog naar een Disney-park met Extra Magic Hours. We willen ook naar de waterparken maar vragen ons nu af of we dan best de "waterpark fun and more" optie nemen of gewoon een ticket apart kopen.
    Aan het aftellen... nog 9 dagen... \\/

  6. Top | #396
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: waterpark fun and more ticket

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leentje Bekijk Berichten
    Ok, nu een echt moeilijke vraag :wink: Als je een ticket hebt zonder hopper optie maar wel met waterpark fun and more optie, kan je dan op dezelfde dag zowel naar een waterpark als een "gewoon" park? Of kan dit niet zonder de hopper optie? :-k We gaan een dikke week naar Orlando, en willen buiten de Disney-parken ook nog een aantal andere parken bezoeken + nog een aantal tripjes met de auto maken. Eerst dachten we een Disney-ticket voor 2d te nemen, met hopper optie, maar voor maar 30$ meer heb je een ticket zonder hopper optie voor 7d. Zo kunnen we na sluitingtijd van vb. Universal nog naar een Disney-park met Extra Magic Hours. We willen ook naar de waterparken maar vragen ons nu af of we dan best de "waterpark fun and more" optie nemen of gewoon een ticket apart kopen.
    Da's geen moeilijke vraag, maa gewoon dezelfde vraag. Want met of zonder hopper geldt hetzelfde voor de waterpark&more optie. Dus lees de antwoorden hieronder en met name de laatste opmerking van Zonnestraaltje:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomzie Bekijk Berichten
    Nog een vraagje:

    Ik heb een hopper met waterpark fun and more ticket. Mag ik dan in de voormiddag eerst een waterpark doen en nadien nog een pretpark?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Simpel gezegd: Ja!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomzie Bekijk Berichten
    Ok bedankt 8-)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Dat is nou net het fijne van deze tickets.
    S'morgens lekker zwemmen, en vervolgens de parken bezoeken....
    Is super relaxed :smile:

    greetz,
    Pascal
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Het kost je wel 2 dagen toegang, n.l. 1x voor het attractiepark en 1x voor het waterpark. Als je bijv. op 1 dag zowel Magic Kingdom als Epcot bezoekt dan kost het je maar 1 dag (aangezien je dan je hopper-functie gebruikt).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Da's nou zo leuk aan deze tickets, en ook de bedoeling: Park + zwempark op één dag.

    Life is so easy!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zonnestraaltje Bekijk Berichten
    Ja, en dat mag ook zonder hopper!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #397
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: waterpark fun and more ticket

    De "hopper-functie" heeft ALLEEN betrekking op de 4 attractieparken. Als je de hopper-functie hebt, dan kun je op 1 dag in principe zo vaak je wil naar deze 4 parken. De waterparken staan daar helemaal los van; het kost je geen "dag-tegoed" van je attractieparken, maar van de "waterpark fun & more".

  8. Top | #398
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: waterpark fun and more ticket

    Je kan dus ook niet Hoppen met je Extra's. Als je dus op 1 dag naar twee waterparken gaat dan gaan er 2 dagen van je 'Waterpark Fun & More' tegoed af.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #399
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: waterpark fun and more ticket

    Ok, nu begrijp ik het helemaal Enkele van de vorige posts zorgden voor verwarring bij mij, maar nu ben ik weer helemaal mee... Nog even voor alle zekerheid Stel, ik neem een "Magic your way ticket" voor 7d, zonder "hopper" optie, maar met "waterparks & more fun", voor 7d, dan kan ik van zaterdag t.e.m. vrijdag naar 1 park per dag. Maar... kan ik dan op de 1e vrijdag bij aankomst al naar Pleasure Island of Disney Quest? Beginnen die 7d al te lopen vanaf dan? of beginnen die slechts te lopen vanaf het eerste bezoek aan een park? (ben een moeilijk geval hè )

    Nog 7 keer slapen... \\/

  10. Top | #400
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: waterpark fun and more ticket

    Ik weet op veel vragen antwoord, maar bij deze ben ik er niet zeker van.
    Ik vermoed dat de 7 dagen ingaan bij de eerste dag dat je wat doet, dus ook als je naar DQ zou gaan als eerste, maar echt zeker weten doe ik het niet.
    Het kan zelfs zo zijn, dat je pas nog niet eens geldig is, als je niet eerst een park hebt bezocht, maar dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •