Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 104 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard Combinatietickets meerdere pretparken?

    Hallo,
    Ik zou graag de parken DisneyWorld, Sea World en Universal bezoeken. Is dit een goede keuze?
    Het zou echter kunnen dat we wegens tijdsgebrek slechts 2 van de 3 kunnen doen, welk zou dan moeten afvallen?
    Bovendien kunnen we aan elk park zeker niet meer dan één dag besteden, is dit genoeg?

    Maar wat ik eigenlijk wou vragen: is het mogelijk een soort van hopper pass te kopen, maar die ook voor andere parken dan de Disney parken geldt? Een combinatieticket voor deze drie parken zou ideaal zijn.

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Combinatietickets meerdere pretparken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    Ik zou graag de parken DisneyWorld, Sea World en Universal bezoeken. Is dit een goede keuze?
    Dit kunnen we niet voor jou beslissen. Wat zoek je in een pretpark? Ga je voor de 'Thrills' of ben je meer iemand die voor de shows gaat. Zoek je een familie-pretpark of wil je een wat meer volwassen pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    Het zou echter kunnen dat we wegens tijdsgebrek slechts 2 van de 3 kunnen doen, welk zou dan moeten afvallen?
    Bovendien kunnen we aan elk park zeker niet meer dan één dag besteden, is dit genoeg?
    Wil je alleen naar het Magic Kingdom of wil je de andere parken in Disneyworld ook bezoeken ? (Animal Kingdom, Epcot, MGM Studios). Per park kun je een dag uittrekken..

    Seaworld kun je wel in 1 dag bezoeken.

    Universal bestaat uit 2 parken. Universal Studios en Island of Adventures. Deze kun je wel op 1 dag bezoeken maar dan moet je wel keuzes maken.

    Het hangt ook af van de periode waarin je gaat. Als je in het hoogseizoen gaat dan moet je rekening houden met wachttijden. Je bent dan veel meer tijd kwijt per park..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    Maar wat ik eigenlijk wou vragen: is het mogelijk een soort van hopper pass te kopen, maar die ook voor andere parken dan de Disney parken geldt? Een combinatieticket voor deze drie parken zou ideaal zijn.
    Er is een combinatie-ticket voor Universal, Seaworld en Wet-and-Wild maar als je weinig tijd hebt dan heb je waarschijnlijk geen tijd om al deze parken te bezoeken.. Dit is het Orlando Flex Ticket.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard Re: Combinatietickets meerdere pretparken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Dit kunnen we niet voor jou beslissen. Wat zoek je in een pretpark? Ga je voor de 'Thrills' of ben je meer iemand die voor de shows gaat. Zoek je een familie-pretpark of wil je een wat meer volwassen pretpark?
    Lol, daar heb je natuurlijk wel gelijk in :wink:
    Ik hou wel heel veel van thrill rides, vooral rollercoasters, maar de show van seaworld wil ik ook heel graag zien!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Wil je alleen naar het Magic Kingdom of wil je de andere parken in Disneyworld ook bezoeken ? (Animal Kingdom, Epcot, MGM Studios). Per park kun je een dag uittrekken..
    Oh ik wist niet dat Disney uit zoveel verschillende parken bestond!
    Ik dacht dat het zoiets was als Disneyland Parijs, maar dan groter.
    Ik zal nog een beetje research moeten doen :wink:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Er is een combinatie-ticket voor Universal, Seaworld en Wet-and-Wild maar als je weinig tijd hebt dan heb je waarschijnlijk geen tijd om al deze parken te bezoeken.. Dit is het Orlando Flex Ticket.
    Bedankt voor de tip! Het is inderdaad zoiets dat ik zocht.

  4. Top | #34
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Combinatietickets meerdere pretparken?

    De beste rides zijn in Universal !!

  5. Top | #35
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik ben nog nooit in Bush Gardens geweest, maar heb gehoord dat het aantrekkelijk is, maar door je limiet van 8 dagen zou in andere prioriteiten stellen.
    De Everglades is een ontzettend groot gebied, maar al die bezoekerscentra zijn ongeveer hetzelfde, en alleen als je echt een natuurliefhebber bent, zou ik meer dan een halve dag hiervoor uittrekken.
    Kiezen tussen een xtra dag in de Everglades, of dag meer in Orlando is natuurlijk persoonlijk, maar ik zou het op Orlando houden, ik denk eigenlijk dat je niet beseft wat daar allemaal te doen is. Kijk maar eens op het Orlando forum van Ben Zwaan !!!
    Denk er ook aan, dat een aantal tours in Kennedy Space Center misschien gecancelled zijn i.v.m. de eerste vlucht (na 2 jaar) van de shuttle.

    Ik had niet gezien dat de vragen van dezelfde persoon waren.
    als ik jou was, zou ik maar eens een dagje duiken in het Orlando Forum, zie http://www.brochureworld.org

    Wat gaan jullie trouwens in Atlanta doen?
    Vergeet daar niet de "World of Coca Cola"te doen, met gratis drinken na afloop, en de CNN toer, erg leuk, vooral als het een beetje druk is met nieuws, en de desk op volle toeren draait.
    Mocht je tijd over hebben, de Smokey Mountains liggen op rijafstand.

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 04:09. Reden: samengevoegd

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Bedankt voor alle tips!
    Na enig opzoekwerk denk ik dat ik er ongeveer uit ben.
    We zullen waarschijnlijk 4 dagen in Orlando verblijven, en ik zou op die dagen volgende parken bezoeken:

    1. Seaworld
    2. Kennedy Space Center
    3. Universal (Islands of adventure of Universal studios, zie http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=590)
    4. Disney (wellicht Magic Kingdom)

    Goed idee of niet? Ik denk dat dit de meest logische keuze is als je maar vier dagen hebt.
    Nog één vraagje: als je maar één disney park kan bezoeken, neem je dan best Magic Kingdom, of lijkt dit teveel op Disneyland Parijs? In dit geval is EPCOT ook wel een optie.

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Het Magic Kingdom lijkt inderdaad heel erg op Disneyland Parijs.
    Waarom ga je niet naar Animal Kingdom? dat is echt iets aparts, zeker geen dierentuin als je dat mocht denken.
    Het is meer een safaripark, met atracties.
    Aangezien je hier redelijk vroeg moet zijn, omdat de dieren s'morgens actiever zijn, zou je kunnen overwegen dan s'middags naar Epcot te gaan, ook al omdat dit park sávonds de mooiste vuurwerkshow van allemaal heeft.
    Vergeet ook niet bij Seaworld de avondshow in te plannen, zeer de moeite waard.
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 04:00. Reden: full quote eruit

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Wanneer je zulke combinaties doet als
    Islands of adventure én Universal Studios op één dag, of animal kingdom én EPCOT op één dag, maakt dat de boel niet enorm veel duurder?
    Ik bedoel: moet je dan gewoon twee kaartjes kopen zoals wanneer je op twee verschillende dagen zou gaan, of is er een soort hopper pass voor één dag?
    Wanneer je gewoon twee kaartjes moet kopen, waarbij je dan van elk kaartje eigenlijk maar een halve dag gebruik maakt, dan vind ik dat wel een beetje duur worden ...

  9. Top | #39
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    Wanneer je zulke combinaties doet als
    Islands of adventure én Universal Studios op één dag, of animal kingdom én EPCOT op één dag, maakt dat de boel niet enorm veel duurder?
    Ik bedoel: moet je dan gewoon twee kaartjes kopen zoals wanneer je op twee verschillende dagen zou gaan, of is er een soort hopper pass voor één dag?
    Wanneer je gewoon twee kaartjes moet kopen, waarbij je dan van elk kaartje eigenlijk maar een halve dag gebruik maakt, dan vind ik dat wel een beetje duur worden ...
    Kijk bij mijn antwoord voor Universal op het andere topic, voor WDW ja, ik weet dat het duur is, maar ik zou voor die ene keer toch voor een bezoek aan twee parken kiezen.... Volgens mij bestaat er geen 1-daags hopper ticket.
    Maar ik neem aan, dat je niet iedere week in Orlando komt, en dat je toch veel wilt zien. ik zou lekker een keertje maar niet uit eten gaan of zo, en lekker genieten van alles wat Disney te bieden heeft.
    Kunnen jullie echt niet langer in Orlando blijven? Er is hier zoveel meer te zien, dan waar ook in Florida, en meestal maken de mensen die voor het eerst komen de verkeerde keus, door bv. lang in Miami te blijven en kort in Orlando.
    Al blijft dat voor iedereen een persoonl;ijke keus.
    Eric

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Kunnen jullie echt niet langer in Orlando blijven?
    Moeilijk .. de Keys en Everglades zijn toch ook interessant hé ...
    Nu zie ik het zo dat we onze 8 dagen die we hebben als volgt besteden:
    - 2 dagen keys (waarvan de eerste dag wel de aankomstdag is, dus eigenlijk is dat anderhalve dag)
    - 1 dag everglades
    - 1 dag miami / ft. lauderdale + tegen de avond aankomen in orlando
    - 4 dagen orlando
    Bovendien ben ik helaas de enige in het gezelschap die zo pretparkgek is, en alleen naar de pretparken gaan is ook maar niks hé :wink:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •